اولین ماموریت مهم میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال

[ad_1]

از سوی دیگر، اولین روز از اولین روز از روز اول برای اولین بار در وهله اول به طوری که اصولی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود آیا قرار است فردا در جلسه هیئت رئیسه وحید شمسایی جایگزین ناظمالشریعه شود، گفت: «من از این موضوع بیاطلاع هستم و چنین قراری گذاشته نشده است. چرا که ناظم الشریعه تا پایان سال با فدراسیون فوتبال قرار دارد. »

انتخاب مهدی مهدویکیا به عنوان سرمربی تیم امید با ادعای این موضوع که مهدی مهدویکیا قرار است بر همه تیم های پایه نظارت باشد، واکنش میرشاد ماجدی را به همراه داشت و در آن برهه از زمان اذعان کرد اگر این طور است که کمیته جوانان را ترک کرد. . هر چند در ادامه مسیر مهدی مهدویکیا بدون قرارداد تنها هدایت تیم امید را بر گرفت و مدیر فنی فدراسیون فوتبال شد که بهتازگی از این سمت استعفاء کرده و جالب است که میرشاد ماجدی به عنوان جانشین او به فیفا معرفی شده است. برای اولین بار در کنار مسئولیت فنی تیم امید.

امروز در یک اتفاق پیش‌بینی شده و بی‌سابقه در فوتبال ایران عزیزی‌خادم با رای اعضای هیئت‌رییسه از سمت خود برکنار شد و جالب این بود که جای خود را به میرشاد ماجدی داد. حالا مهم‌ترین ماموریت پیش روی قرارداد با مهدی مهدوی‌کیا به عنوان سرپرست تیم امید است. اولین روز سال الب این که مسابقات گروه‌بندی هم برگزار می‌شود و ایران با ازبکستان – میزبان بازی‌ها – و ترکمنستان و قطر همه این مسابقات قرار است خردادماه با حضور ۱۶ تیم و در چهار گروه چهار تیمی در شهر تاشکند آغاز شود.

میرشاد ماجدی که تا چندی پیش پای خود را از بحث مهدی مهدویکیا کنار کشیده بود و این طور گفته بود مسایل مربوط به قرارداد مهدی مهدویکیا توسط دبیر کل در حال پیگیری است، اکنون باید به طور ساده و سخت پیگیر این ماجرا باشد; چرا که امیدها برای آماده سازی خود به منظور حضور در مسابقات قهرمانی کمتر از چهار ماه فرصت قهرمانی و در فرصت باقیمانده تنها می توانند در روزهای فیفا تمرین کنند، زیرا بیشتر بازیکنان تیم زیر 23 سال ایران در خدمت تیم های دسته اولی و لیگ برتر هستند و در زمان‌های مسابقات نمی‌توانند اردوی تیم را ترک کنند.

انتخاب مهدی مهدویکیا و وحید شمسایی با رای اعضای هیاتریسه و میرشاد ماجدی با وجود رفتار عزیزی‌خادم در خصوص انتخاب مهدی مهدویکیا که برای او جای گلایه باقی بماند، باید پیگیر موضوع قرارداد مهدی مهدویکیا به عنوان سرپرست تیم امید باشد و اگر این موضوع در نهایت نرسیده باشد. ، به سرعت یک رهبر فنی جدید برای تیم امید انتخاب کند. به ویژه اردوی آماده سازی تیم امید در بهمن ماه به دلیل عدم آمادگی مهدی مهدویکیا لغو شد. دلیل هم واضح و روشن است. تا شروع مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در تاشکند کمتر از چهار ماه باقی مانده است. »

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما