آنچلوتی: دو دیدار قبل از PSG برای ما حکم فینال دارد :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812507 |
06 اسفند 1400 ساعت 17:10 |
211 بازدید |

1
دیدگاه

کارلو آنچلوتی، سرمربی مادرید، می‌گوید تیمش را با تمام توان در

به گزارش “ورزش سه” ، رلا مادرید صدرنشین فرداشب در شاگردان کنرلوتی

کارلو آنچلوتی، سرمربی مادرید پیش از بازی تیمش مقابل رایو وایکانو گفت:… “فردا بازی پیش روی ما رایو وایکانو به خصوص در خانه خیلی خوب بازی می کند با این بازیکنان ما آماده گرت بیل و داوید آلابا فردا هستند. به دلیل آسازی ناجواهند کرد.آنسیو احساس وشش دارد و شرایط بستیار خوب است.

این دو بازی قبل از پاری سن ژرمن دو فینال است. من بهترین ترکیب را در مقابل رایو و رئال سوسیداد بازی خواهم داد. مشکل ما نیست. ما هم از تاکتیکی و هم از نظر بدنی خوب کار می کنیم. سعی کنید شرایط را تغییر دهید، پرس کنیم و انرژی را بیشتر کنیم … بازیکنان من می توانند این کار را در آن جا تغییر دهند

بازی بدون کاسمیرو:.. “من از بهترین بازیکنان در ترکیب استفاده می کنم تونی کروس می تواند در آنجا بازی کند و ما مجبور نیستیم که او را در این پست امتحان کنیم زیرا قبلا این کار را انجام داده است بازیکنان من بسیار باتجربه هستند و ما دو فینال قبل از پاری سن ژرمن داریم.

لالیگا یا لیگ قهرمانان: “همه عناوین مهم هستند، ما می خواستیم تمام مسابقات را ببریم سوپرکاپ را بردیم، تجربه کوپا را از دست دادیم اما اکنون باید برای قهرمانی در دو رقابت دیگر بجنگیم…”

پیروزی بارسلونا در مقابل ناپولی: «بارسا در مقابل ناپولی واقعاً خوب عمل ررب.

حمله روسیه به مردم: “باور نکردنی است که چگونه در سال 2022 این اتفاق می افتد و ما باید به این فکر کنیم که چگونه زندگی ما تغییر کند امیدوارم به زودی حل شود پدربزرگ من در جنگ اول جهانی بود و پدرم در جنگ. دوم، بنابراین من می دانم که آنها در چه شرایطی هستند

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما