عرضه پژو ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه ای . از گور برگشته!

[ad_1]

فرارو- دو طول دهه تولید پژو ۲۰۶ هاچبک در ایران، شششش البته تا همین چند وقت پیش هم تیپ 5 تولید میشد که از دور خارج شد. اما حالا قرار است از گور برگشته دیگری به جمع بازماندگان ب زگعنی ۲۰۶ تیپ ۳.

به گزارش فرارو ، ۲۰۶ هاچ‌بک ۲۴ سال قبل، از سوی شرکت خودروسازی پژو در فرانسه وارد بازار خودرو شد. حدود چهارسال بعد هم پای این ماشین به ایران باز شد. در این میان تیپ ۳ نیز دم همان سال اولین کارش را در جاده‌ها آغاز کرد و در ابتدای سال ۱۳۹۱ آغاز شد. اکنون شرکت ایران خودرو با افزودن سقف شیشه‌ای و برخی امکانات قرار است این هاچ‌بک را دوباره روانه بازار کن کند

مقامات ایران خودرو در زمان عرضه و تحویل این هاچ بک فیس لیفت گفته اند که محصول 206 تیپ 3 با سقف شیشه ای، آماده تولید و عرضه به بازار است، اما زمانی که مجوزهای لازم اخذ شود، این خودرو را به شانه تحویل می دهند.

در حال حاضر آبی پوشان جاده مخصوص قیمت نهایی پژو 206 تیپ 3 سقف شیشه ای صحبتی به میان نیاورده اند، اما با توجه به قیمت 233 میلیونی 207 سقف شیشه های دنده در کارخانه و قیمت 362 میلیون تومان آن در بازار، احتمالا فیس لیفت جدید. ۲۰۶ تیپ ۳ نیز در همین بازه قیمتی و شاید اندکی کمتر به دست مشتریان ایران خودرو و متقاضیان در بازار برسد. احتمال احتمال قیمت کمتر به خاطر تفاوت در پیشرانه و فرم طراحی و امکانات ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه‌ای نسب به ۲۰۷ است.

عرضه پژو ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه ای .  از گور برگشته!

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه‌ای چه فرقی با نسخه قدیمی دارد؟

بنچه هسئولان ایران خودرو می‌گویند، اما بررسی ها نشان می دهد که نسخه جدید پژو تیپ یپد

علاوه بر این، آپشن به امکانات رفاهی اضافه شده است، تا این محصول با نسخه پایه تغییر از جمله این آپشنها می‌توانم به سیستم اتوماتک تهویه هوا، نه‌های جانبی

در بخش فنی نیز چیز خاصی تغییر نکرده است. در واقع پژو ت۲۰۶ ۳ ۳ه‌ای به همان پیشرانه ۱.۴ لیتری TU3 مجهز است که د این پیشرانه تولید قدرتی برابر با ۷۵ اسب بخار با ۱۱۸ نیوتن متر گشتاور را دارد.

امکانات قدیمی مانند کولر اتوماتیک، 2 کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم صوتی با قابلیت پشتیبانی از سی دی و سیستم ضد قفل ABS (ترمزهای عقب مانده کاسه ای) در نسخه جدید پژو 206 تیپ 3 وجود دارد.

آیا پژو ۲۰۶ تیپ ۳ واقعا توسعه یافته است؟

در مورد ارتقاء و توسعه پژو ت۲۰۶ ۳ می شود گفت که قدری بزرگ می شود صورت گرفته است. در واقع تغییر این خودرو به مدل ۲۰ سال قبل آنچنان قابل توجه نیست که حتی به چشم بیاید. مثلا همین سقف شیشه‌های را از ۲۰۶ تیپ ۳ بردارید، چه اتفاقی می‌افتد؟ دوباره به دو دهه قبل بر می‌گردیم.

از سوی دیگر، از سوی دیگر این در حالی است که شرکت فرانسوی سازنده این خودرو، بیش از یک دهه است که آن را تولید می کند و

عرضه پژو ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه ای .  از گور برگشته!

تصویری از پژو ۲۰۸ جایگزین ۲۰۶

208 خودرویی اقتصادی است که تا همین دو سال پیش هم در اروپا به فروش می‌رسید و آمریکایی‌های فرانسوی در نظر دارند با ایجاد تغییرات اساسی در بخش فنی و طراحی، این هاچ بک را تمام الکتریکی کند.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما