دوچرخه هوشمند و برقی Urtopia با ۱۴ وزن!

[ad_1]

فرارو- Urtopia به یک دوچرخه برقی جدید بنام Carbon E-Bike راه اندازی شده است. این محصول دارای ویژگی های چشمگیر است. برای اولین بار در روز

به گزارش فرارو ، Urtopia Carbon علاوه بر طراحی زیبا مملو از فناوری نیز خواهد بود و شرکت Urtopia ادعا می کند برای داشتن این ویژگی ها در صورت خرید دوچرخه های الکترونیکی دیگر باید صدها دلار بیشتر بپردازد. Gates Carbon Drive به مرکز شهر متصل است. گیربکس این دوچرخه دارای سنسور گشتاور و پنج حالت قدرت (پدال، اکو، راحتی، اسپرت، توربو) می‌باشد.

دوچرخه برقی Urtopia Carbon که تنها ۱۴ وزن دارد!  // در حال ویرایش

فرمان این دوچرخه‌ها دارای ویژگی‌های نوآورانه‌ای است که با سوارکاری در آن سوار می‌شود و Urtopia آن را Smartbar می‌نامد. این محصول با پشتیبانی از کنترل صوتی مصنوعی، GPS بلادرنگ، ادغام eSIM، نمایشگر نقاط، پشتیبانی از به‌رور همچنین برای اتصال دارای ماژول‌های Wi-Fi، بلوتوث و 4G نیز می‌شود. Urtopia Carbon دارای یک رادار و ژیروسکوپ داخلی برای ایمنی می‌باشد. رادار به شخص سوار بر وسیله نقلیه ششدار می دهد، در حالی که کک ژیروس به طور مداوم برفعالیتها نظارت می کند و در صورت نرگونه حرکت ناخواسته به شخص ششدار می دهد. همچنین یک قفل اثر انگشت نیز برای امنیت بیشتر در این دوچرخه تعبیه شده است.

دوچرخه برقی Urtopia Carbon که تنها ۱۴ وزن دارد!  // در حال ویرایش

سرعت این دوچرخه در ۲۰ مایل در ساعت برای نسخه آمریکایی و ۱۶ مایل در ساعت برای نسخه اروپایی ارائه شده است این دوچرخه توسط یک باتری ۳۶۰ و ساعت تغذیه می‌شود که شارژ آن ۲.۵ ساعت طول می‌کشد و با یکبار شارژ مسافت ۸۰. در پشت و جلوی این دوچرخه چراغ‌هایی تعبیه شده است که توسط یک جفت چراغ نشان‌دهنده پیچیدگی است که به هم متصل می‌شوند. بسیاری از ویژگی های هوشمند این دوچرخه را می توان از طریق برنامه اختصاصی Urtopia کنترل کرد که شامل عملکردهای بسیار زیاد ردیابی ضد سرقت، ناوبری، سوابق سفر، شبکه های اجتماعی و … می باشد. نسخه آمریکایی این دوچرخه با قیمت ۳۰۰۰ یورو به فروش می‌رسد.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما