گزارش هزینه‌های کووید و چهار سؤال دیگر درباره گزارش مالیات‌های امسال

[ad_1]


برخی از تغییرات در اظهارنامه مالیاتی امسال منجر به بازپرداخت کمتری خواهد شد.

کنستانتین جانی / گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

کپشن را تغییر دهید

کنستانتین جانی / گتی ایماژ


برخی از تغییرات در اظهارنامه مالیاتی امسال منجر به بازپرداخت کمتری خواهد شد.

کنستانتین جانی / گتی ایماژ

زمان ثبت اظهارنامه مالیاتی فرا رسیده است و دوره درخواست سال 2022 نسبت به سال های اخیر متفاوت خواهد بود.

لینت خلفانی کاکس، کارشناس مالی که به عنوان مانی کوچ نیز شناخته می شود، گفت: «نکته مهم این است که تغییرات مالیاتی زیادی در رابطه با وجوه بازیابی و سایر مزایایی که مردم در سال 2021 دریافت خواهند کرد، وجود خواهد داشت.

برخی از این تغییرات منجر به کاهش اعتبار می شود. خلفانی کاکس می‌گوید، با وجود اینکه IRS هشدار می‌دهد که ازدحام بازگشت زیادی دارد، مردم همچنان می‌توانند در صورت ثبت درخواست‌های خود به صورت الکترونیکی از تأخیر طولانی جلوگیری کنند.

آیا می توانم هزینه های COVID-19 را بنویسم؟

یک بیماری همه گیر برای بسیاری از خانواده ها یک بحران پرهزینه بوده است – و برخی از رایج ترین هزینه ها می توانند بر مالیات شما تأثیر بگذارند.

خلفانی کاکس گفت، می‌توانید هزینه‌های COVID-19 را حذف کنید – مانند سپر صورت و تجهیزات محافظ شخصی (PPE)، اما فقط تا حدی که این هزینه‌ها و هزینه‌های پزشکی شما بیش از ۷.۵ درصد درآمد ناخالص تعدیل‌شده شما باشد.

برای مثال، یک خانوار با درآمد ناخالص تعدیل شده 67521 دلار (درآمد متوسط ​​در سال 2020) باید قبل از اعمال این تخفیف مالیاتی بیش از 5064 دلار هزینه کند. هشدار دیگر: اگر شرکت بیمه شما بازپرداخت کرده باشد، نمی توانید هزینه های COVID-19 را مطالبه کنید.

اگر شرایط مطابق با این دستورالعمل ها نباشد، گزینه دیگری دارید. IRS می گوید که مقدار زیادی از هزینه آزمایشات کووید-19 خانگی دستی را می توان از طریق حساب های مصرف کننده معاف از مالیات مانند FSA و HSA پرداخت یا بازپرداخت کرد.

تغییرات در اعتبار مالیاتی کودک چگونه اوضاع را متزلزل می کند؟

مشاوران مالی به مالیات دهندگان هشدار می دهند که باید انتظار داشته باشند نسبت به سال گذشته بازپرداخت کمتری دریافت کنند.

خلفانی کاکس گفت: «بخشی از دلیل این است که مردم باید اعتبار مالیاتی کودکان را که قبلاً دریافت کرده‌اند در نظر بگیرند.

اعتبار مالیاتی کودک تحت برنامه نجات آمریکایی گسترش یافت و ده ها میلیون خانوار آمریکایی از آن بهره مند شدند.

این برنامه در نیمه دوم سال 2021 چک های ماهانه برای خانواده های واجد شرایط ارسال کرد، تا سقف 300 دلار در ماه برای هر کودک زیر 6 سال و 250 دلار در ماه برای کودکان بزرگتر. برای مقاصد مالیاتی، پول مورد نظر درآمد محسوب نمی شود، اما به دلیل اینکه پیش پرداخت مزایای مالیاتی است، مبلغی را که در غیر این صورت دریافت کنندگان اعتبار خود را دریافت می کردند، کاهش می دهد.

همانطور که کوری ترنر از NPR گزارش می دهد، برآوردهای فعلی نشان می دهد که “در پایان دوره مالیاتی، خانواده ها به طور متوسط ​​4380 دلار کمک هزینه فرزند از نسخه 2021 دریافت خواهند کرد، در حالی که در نسخه قبلی 2310 دلار دریافت می کردند.”

طرح نجات آمریکایی همچنین مزایای بیکاری را اضافه کرد – اما قوانین مالیاتی برای این پول با سال قبل متفاوت است.

خلفانی کاکس گفت: «افراد اخراج شده توانستند تا 10200 دلار مزایای بیکاری در سال 2020 باقی بگذارند. “این محرومیت سال گذشته برطرف شد.”

با این وقفه، کل مبلغ مزایای بیکاری در سال 2021 مجدداً در سطح فدرال مشمول مالیات خواهد شد.

آیا ممکن است بازپرداخت من امسال به تعویق بیفتد؟

خلفانی کاکس گفت که مالیات دهندگانی که اخطاریه خود را زودتر و به صورت الکترونیکی ارسال می کنند، باید بتوانند از تاخیرهای عمده جلوگیری کنند.

او گفت: «با این حال، احتمالاً افرادی که اظهارنامه مالیاتی را به صورت دستی یا کاغذی تسلیم می کنند، تأخیر را تجربه می کنند.

ارین ام. کالینز، وکیل مالیات دهندگان ملی IRS، می گوید که این آژانس حدود 35 میلیون دلار عقب ماندگی دارد. IRS بیش از حد کار می کند و بودجه کافی ندارد و با استفاده از سیستم های کامپیوتری قدیمی بر این چالش ها غلبه می کند.

خلفانی کاکس گفت: «سریع‌ترین راه برای دریافت چک بازپرداخت ارسال الکترونیکی و واریز وجوه مستقیم به حساب بانکی‌تان است. “بیشتر مردم در حال حاضر این کار را انجام می دهند، اما برخی در واقع بازگرداندن کاغذ را انجام می دهند.”

زمان به بازگشت شما نیز بستگی دارد. سازمان امور مالیاتی اعلام کرد که طبق قانون، نمی تواند به هر کسی که قبل از اواسط فوریه برای دریافت اعتبار مالیات بر درآمد درخواست داده است، بازپرداخت بدهد. این مزایا برای خانوارهای با درآمد کم و متوسط ​​اعمال می شود که کمتر از 57414 دلار درآمد دارند.

IRS گفت، اگر همه چیز به خوبی پیش برود، مالیات دهندگانی که برای EITC یا ACTC درخواست می کنند باید انتظار داشته باشند که بازپرداخت خود را در هفته اول مارس دریافت کنند.

خلفانی کاکس گفت یکی دیگر از مزایای تحویل آنلاین این است که برنامه تلفن همراه و وب‌سایت IRS به‌روزرسانی‌های وضعیت را در هنگام بازگشت شما ارائه می‌کند – از جمله “بازپرداخت من کجاست؟” برگه – ظرف 24 ساعت از تاریخ ثبت آن.

اگر در نهایت به کمک اداره مالیات نیاز دارید، برای صبر کردن آماده باشید: طبق گفته وکیل مالیات دهندگان ملی، میانگین انتظار تماس گیرندگان با اداره مالیات 23 دقیقه بوده است و تنها حدود یک دهم تماس گیرندگان توسط یک نماینده تماس گرفته شده است. این ارقام شوم نشان دهنده رکورد 282 میلیون تماس – تقریباً سه برابر کل سال قبل – به دلیل تغییرات زیاد در مقررات مالیاتی است.

معاون وزیر دارایی والی آدیمو این هفته به NPR گفت: «متاسفانه فصل مالیاتی خسته کننده خواهد بود. او از مردم می‌خواهد که اعلان‌ها را به‌صورت آنلاین ارسال کنند و در هنگام آماده‌سازی بازگشت‌ها مراقب باشند تا از کاستی‌ها جلوگیری شود.

پس مهلت مالیات چه زمانی است؟

اداره مالیات رسماً پذیرش اظهارنامه های مالیاتی 2021 را در 24 ژانویه آغاز کرد، اما اگر هنوز آنها را ثبت نکرده اید نگران نباشید: بسیاری از ما هنوز تمام اسناد مورد نیاز خود را دریافت نکرده ایم.

آخرین مهلت عمومی برای تسلیم اظهارنامه مالیات بر درآمد دوشنبه 28 فروردین ماه می باشد. تاریخ دیرتر از حد معمول در 15 آوریل است، زیرا تاریخ انتشار منطقه کلمبیا در آخر هفته است – به این معنی که در آن جمعه مشاهده خواهد شد.

افرادی که در مین و ماساچوست زندگی می کنند یک روز اضافی برای ثبت درخواست دارند زیرا 18 روز تعطیلات میهن پرستان در این ایالت ها است – دوره مالیات در 19 آوریل ادامه دارد.

چگونه می توانم از اشتباهات رایج اجتناب کنم؟

خلفانی کاکس گفت: «یک اشتباه بزرگ که مردم معمولاً مرتکب می‌شوند این است که تا آخرین لحظه منتظر بمانند تا درخواست ارائه کنند، و سپس زمان کافی برای جمع‌آوری مدارک لازم برای دریافت همه کسورات و اعتبارات مالیاتی ندارند. به تعویق انداختن کار می تواند برای مردم هزینه داشته باشد، به خصوص زمانی که IRS می گوید میانگین چک بازپرداخت مالیات حدود 3000 دلار است.

او می گوید اشتباه بزرگ دیگری که مردم مرتکب می شوند این است که به جای پنهان کردن حداقل بخشی از پول در یک حساب پس انداز اضطراری، چک بازپرداخت خود را منفجر می کنند.

“به جای اینکه فقط آن پول تصادفی را مصرف کنید یا اجازه دهید پول بین انگشتان شما بچرخد، مطمئن شوید که از آنها پس انداز کنید. به دلیل تورم، بیماری همه گیر مداوم و وقفه بسیاری از مردم، گرفتن سهم سالم از همیشه مهمتر است. پس انداز اضطراری.”

Khalfani-Cox استفاده از ابزارهای آنلاین را برای ردیابی پس‌انداز و سایر دارایی‌های بانکی خود و افزایش وجوه در هنگام بازپرداخت مالیات توصیه می‌کند.



[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما