چگونه میتوان ارائه شکایت کرد؟

پرچم تشریفات - پارسو در اینجا باید در سامانه ثبت نام کنید و اطلاعات اولیهای نظیر نام و نام خانوادگی و شماره موبایل و ایمیل را بدهید. پس از پیگیری از تماس گیرندگان متوجه این موضوع شدیم که کلاهبردارانی با سو استفاده از نام موبایل مرکزی اقدام به گرفتن پول از مردم و عدم ارسال کالا کرده اند. برای پبشگری از هرگونه کلاهبرداری قبل از خرید از هر سایتی از صحت آن با تماس با آنها اطمینان حاصل کنید. امینی افزود: بسیاری از آنان برای به دست آوردن علاقه و اعتماد شما اقداماتی فراتر از این را انجام می دهند؛ اقداماتی همانند بمباران شما با کلمات عاشقانه، به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی و ارسال هدایا برای شما، آن ها ماه ها به صورت برنامه ریزی شده احساسات عاشقانه به شما ابراز می کنند. همانگونه که مطلعید حدود 2 هفته پیش قالب جومینا تغییر یافت فردای روزی که قالب تغییر یافت یکی از مدیران جومینا که خیلی هم آدم وسواسی هست با من تماس گرفت و گفت که وقتی با یوزر و پسور مدیر وارد سایت میشود یک اشکالی در قالب وجود دارد من هم قول دادم که اشکال مطرح شده را برطرف کنم متاسفانه حجم کاری و کمبود وقت اجازه این کار را نداد و من هم فراموش کردم 2 روز بعد دیدم قالب جدید جومینا را در سایتی قرار داده اند برای دانلود .

شکایت شماره پلیس فتا شبانه روزی

در ادامه کارشناسان پلیس فتا کار شناسایی کلاهبردار واتساپی را آغاز کردند و مشخص شد متهمان این پروندهها بهصورت باندی و از طریق واتساپ با افراد تماس گرفته و برای جلب اعتماد شهروندان، از لوگوی سازمان صداوسیما بهعنوان تصویر پروفایل خود استفاده کرده و شهروندان نیز پس از مشاهده عکس پروفایل کلاهبرداران اعتمادشان جلب میشد. برای شکایت از این نوع جرائم اینترنتی باید نظیر باقی جرائم اینترنتی اول شکایت خود را در دادسرای جرائم رایانه ای مطرح کرده سپس از طریق پلیس فتا تحقیقات لازم صورت بگیرد و در آخر به رای در دادگاه و مجازات مجرمین سایبری بیانجامد. باتوجهبه نوع جرم که ساده باشد یا مشدد برای آن رأی صادر میشود. به خاطر اینکه سایت ادعای فروش کالای دست اول و صفر به شما کرده است و اکنون به قول خودتان کالای دست دوم و یا کارکرده در اختیار شما قرار داده، شما می توانید نسبت به این تخلف ادعای شکایت کنید. اما در مورد عیوب باتری و بقیه عیوب صرفا می توانید از طریق پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش اقدام کنید. گروهی از وکلای انگلیسی با تنظیم شکایتی از فرماندهی پلیس مبارزه با تروریسم این کشور خواستند حکم بازداشت عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهور مصر را به اتهام شکنجه و قتل صادر کند.

طبق قوانین موضوعه (ماده 525 قانون مجازات اسلامی) علاوه بر فیلترکردن دامنه هایی که اقدام به جعل نماد نمودهاند، نسبت به تنظیم شکایت کیفری از جاعلین نماد تا صدور رای نهایی اقدام نماید. البته ممکن است برخی سایت ها از نشان غیر واقعی استفاده کنند. سرهنگ رسول جلیلیان سرپرست پلیس فتای استان البرز در این باره گفت: چنانچه افرادی با این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفتهاند برای طرح شکایت خود به پلیس فتا استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج -جنب پزشکی قانونی مراجعه کنند. بنا به مراتب آرا شعب یازدهم و سی و دوم دیوان عالی کشور که براساس این نظر صادرشده به اکثریت آرا صحیح و قانونی تشخیص و تأیید میگردد. مجموعه موبایل مرکزی دارای آدرس واضح و شماره تلفن معتبر 5 رقمی و پشتیبان های آنلاین همیشگی است همیشه قبل از خرید از هر سایتی ابتدا مطمئن شوید که آن سایت پاسخگوی تماس های شما هست یا خیر، برای امتحان هم که شده با آنها تماس بگیرید و به صحیح بودن اطلاعات تماس دقت نمایید. در این حالت، قاضی برای پیگیری پرونده آنها را به دادگاه احضار میکند تا پاسخگوی شکایت باشند. در بازرسی از مخفیگاه او چندین گوشی تلفن همراه و تعدادی کارت بانکی به اسم افراد مختلف کشف شد.

در بازرسی از مخفیگاه وی تعدادی گوشی تلفن همراه و کارت بانکی به اسم افراد مختلف کشف شد. بنابراین اگر قصد فروش محصول با روشهایی مثل کارت به کارت را دارید، حتما با موجودی گرفتن از کارت مطمئن شوید که پول به حسابتان واریز شده. همچنین مشخص شد که متهمان پس از خالی کردن حسابها از طریق دستگاه پوز فروشگاهها کالا، کارت هدیه و سکه میخریدند تا ردی از خود برجای نگذارند. سپس پول واریزی را از طریق دستگاه پوز فروشگاهها صرف خرید کالا، کارت هدیه و خرید سکه کرده بودند. متهم پس از انتقال به پلیس فتا به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با همدستی ۱۳ نفر دیگر اعتراف کرد. به گزارش رکنا، سرهنگ محمد اقبالی گفت :در پی مراجعه خانمی به پلیس فتا استان و اعلام شکایت مبنی بر برداشت غیر مجاز مبلغ 35 میلیون ریال از حسابش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس فتا استان البرز قرار گرفت . متهم پس از انتقال به پلیس فتا به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با همدستی 13 نفر دیگر اعتراف کرد و گفت: 10 نفر از آنها مسئول افتتاح حساب، رابط و نقد کننده وجوه واریزی بودند و 2 نفر دیگر نیز با عنوان سرکرده باند هماهنگیها را انجام میدادند، که با اقدامات پلیسی سایر اعضای این باند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما