یچلیچ: مجیدی ۱۰ میلیون منصوریان را تا آه او دامنش را نگرفت.

[ad_1]

وحید قلیچ دروازهبان اسبق پرسپولیس گفت: حامد لک فرصت خیلی خوبی در پیش دارد تا ضمن جبران اشتباهات اخیر، بار دیگر ارزشهایش را به همه هواداران باشگاه بزرگ اثبات کند.

به گزارش خبر ورزشی، وحید قلیچ دروازهبان و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتوگویی، درباره اتفاقات اخیر در هفته بیست و در حاشیه بازی پرسپولیس در مقابل نفت مسجد سلیمان، همچنین موضوع دلخوری دو استقلالی قدیمی و دروازهبانی حامد لک در دربی 98، اظهاراتی را مطرح کرد. :

پرسپولیس با برد به دربی رسید. شرایط تیم را چگونه ارزیابی کنید؟

به نظرم تیم بعد از آن شکست غیرمنتظره در آبادان، یک برد خوب در مسجد سلیمان به دست آورد. این خیلی سخت است که دو هفته قبل از دربی شما دو بار عازم خوزستان شوید. آنهایی که فوتبال بازی کرده اند می‌دانند چه می‌گویم. دوبار مسافرت بهز

لی‌ها می‌گویند با توجه به دربی، پرسپولیس برای این بازی وجود دارد؟

اصلاً این طور نیست! تیمی که همیشه مقابل پرسپولیس بیشتر از همه استرس دارد استقلال است. هر تیمی جلوی پرسپولیس به میدان میآید ابهت پرپولیس آن تیم از میگیرد اما از یگیمه بیشتر استند ککا هستند کک وقتی جلوی پرپولی بازی میکنند و پایشان میلرزد. این حرف‌ها همان کسانی هستند که طرفدار استقلالند و می‌خواهند به خیال خود پرسپولیس را به حاشیه ببنند.

پیش بینی شما از این مسابقه چیست؟

ما در این چند هفته در همان نیمه اول کار حریف را تمام کرده ایم و این بار هم می‌رویم تا سریع به مل بل استقلال این فصل خوش شانس بوده است که تا اینجا نتایجی کسب کند که بالاتر از پرسپولیس بایستد. ولی از مدتها پیش گفتم اینها موقتی هستند و در همین شرایط شرایط تغییر پیدا می کنند.

چطور؟

برای اینکه این استقلال با این شانس که کافی است یک بار شکست بخورد. یک شکست نسخه استقلال را می‌پیچد. ستی که فقط از گل محمدی و شاگردانش برمی‌آید.

بازی چند می‌شود و فکر می‌کنید چه بازیکنانی برای پرسپولیس گل بزنند؟

بازی که با دو گل به سود پرسپولیس تمام می‌شود و انشالله وحید امیری گل برتری را می‌زند. فوتبالیست بااخلاقی که استقلالی ها در این مدت به شدت در حقش بی معرفتی و او را اذیت کردند و با موضوعات مختلف خواستند ولیش را از بین ببرند خم به ابرو نیاورد و با قدرت در خدمت پرسپولیس بود و با جان و دل بازی کرد. امیدوارم یک گل خوشگل به استقلال بزند تا انتقام این چند وقت را بگیرید. وحید یک بازیکن بزرگ در تیم ملی است ولی در این یک ماه خیلی‌ها خواستند تمرکزش را از بین ببرند. او حتما به استقلال گل می‌زند. مطمئنم!

چرا گفتید مربی استقلال خاص است؟

برای اتفاقات آخر بازی استقلال با صنعت نفت را شنیدم که مجیدی موقع خروج از زمین باعث دلخوری منصوریان شد و او هم گفته بابت خانه دار شدن مجیدی در تهران 10 میلیون چک به حاجی فتح الله زاده بود. برای همین به مجیدی یک توصیه می‌کنم.

چه توصیه ای؟

برای اولین بار چون به هر حال تو (مجیدی) که در این دربی ببر نیستی …! لااقل یک کار درست در این فاصله انجام دهید …

درباره دروازه‌بان تیم پرسپولیس در بازی با استقلال چه صحبتی دارید؟ ما بعد از بازی با صنعت نفت به شدت حامد لک بودید؟

برای ما مهم ترین پیروزی در دربی است. این که حامد لک درون دروازه بایستد یا گوهری فرقی نمی‌کند. البته که حامد لک بازیکن باتجربه است و یک فرصت خوب پیش روی اوست تا ضمن جبران اشتباهاتش در مقابل سیرجان و صنعت نفت آبادان بردیگر گلامش را به طرفداران پرسپولیس ثابت کند. من حامد را می‌شناسم. او بچه خوبی است و حتماً اگر در دربی به میدان برود با تمام وجود از دروازه پرسپولیس مراقبت می‌کند.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما