(تصاویر) مردی که ۸ همسر در یک خانه دارد!

[ad_1]

در حالی که برای اکثر مردان چند همسری بسیار دشوار است که حتی با دو همسر در خانه زندگی می کنند، مردی در تایلند پس از انتشار داستان زندگی با 8 همسر جوان زیر یک سقف در شبکه های اجتماعی، از بسیاری از کاربران را شوکه کرد.

به گزارش فرارو ، این مرد که اونگ دام سوروت نام دارد یک هنرمند خالکوبی است. او پس از حضور در یک برنامه تلویزیونی که در آن داستان خود را روایت می‌کرد، به شهرت رسید.

وی در طول این مصاحبه گفت که همسرانش با یکدیگر به خوبی در کنار می‌آیند و همه آن‌ها رابطه خانوادگی با یکدیگر دارند.

سورو چگونه با همسرانش آشنا شد؟

نحوه آشنایی او با همسران جوان نیز بسیار جالب است. در طول مصاحبه ، سوروت فاش کرد که با همسر اولش ، نونگ اسپرایت ، در عروسی یکی از دوستان آشنا شده است. وی خوشش آمد و از او پرسید که آیا دوست دارد با او ازدواج کند.

به همین ترتیب ، وقتی همسر دومش نونگ ال را در بازار دید ، عشق در نگاه اول بود. در کمال تعجب، این زن نیز با وجود اطلاع از همسر اولش، با سوروت خواست کرد.

او در این مصاحبه فاش کرد که با همسر سوم خود در بیمارستان آشنا شده است، در حالی که به ترتیب در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، فیسبوک و تیک تاک با همسر چهارم، پنجم و ششم خود آشنا شده است.

از سوی دیگر، از سوی دیگر، وقتی از فیلم خواستگاری کرد، او هم جواب منفی داد.

این مرد در تعطیلات خود در پاتایا با هشتمین و آخرین همسرش نونگ مای آشنا شد. در کمال تعجب، چهار نفر از همسرانش در این سفر او را همراهی کرده بودند که بار دیگر عاشق شد.

در گفتگو با این شبکه تلویزیونی ، همه ی آنها به اتفاق آرا همسری دارند که او مردی دلسوز و با او هستند. همه همسرانش موافق بودند: او احتمالاً دلسوزترین و با واضح ترین مردی است که تا به حال دیده ایم.

.ن‌ها گفتند: او با ما آنقدر خوب رفتار می‌کند که ما چیزی برای نزاع نداریم.

بر این دار

دنان

وی با رد شایعات مبنی بر ازدواج زنان با وی به خاطر پول گفت: همه اعضای خانواده من وظیفه خود را دارند و همسرانم با انجام کارهای خانه یا فروش محصولات مختلف، از غذا گرفته تا لوازم آرایشی و لوازم دست ساز، درآمد خود را به دست می دهند. میآورند.

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ