روحانی: در موج دوم و سوم خوب عمل کردیم

[ad_1]

خبرگزاری ایسنا: جمهوری اسلامی ایران گفت: در شرایط فعلی از نظر جمهوری اسلامی ایران به جز چهار شهرستان، شهرستان ها، زرد و نارنجی هستند و با شرایط مساعد و مناسبی هستند اما اگر رعایت کنید ادامه نیابد باز به وضعیت قبل از برمیگردیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در ستاد ملی مقابله با مقابله با قدردانی از مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام فاطمیه، گفت: مردم علاقه مند بودند که در ایام شهادت سردار سلیمانی برای این عزیز، مراسم باشکوه‌تری در سراسر کشور برگزار می‌شود. از مردم تشکر می‌کنم، ضمن اینکه نسبت به این شهید، روتکل‌های بهداشتی را در همه طبقه‌بندی‌ها می‌کنم.

وی افزود: موضوع یک بیماری عادی عادی یا اپیدمی معمولی نبود بلکه پانندمی بود که تقریباً سراسر جهان را برنامه آزمایشی برای کشور و رهبران یک کشور نیز بود. برخی از کشورهایی که این اپیدمی را می‌گویند، فقط به مسائل اقتصادی می‌گفتند و می‌گفتند به هیچ عنوان اجازه اقتصادهای اماکن اقتصادی را نمی‌دهیم در نهایت، مردم وشان را به دست آوردند.

رئیس جمهور مطرح شد: در برخی از کشورها در آغاز این پاندمی که هنوز این ویروس به آنها وارد نشده بود، گرفتار و شیوه های مقابله را مسخره کردند که بعد از مدت کوتاهی آنها دومرتبه شدند.

روحانی تغییر کرد: برخی از کشورهای مختلف فکر می کنند با ایجاد شرایط پلیسی و قرنطینه سختگیرانه می توانند این ویروس را در زمان کوتاه کنترل کنند ولی بعد از دیدن مثمرثمر واقع شوند و شرایط قرنطینه طولانی را نمی توانند اجرا کنند و دومرتبه فعال شوند.

وی یادآور شد: برخی از رهبران پروتکل‌های بهداشتی از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را به باد مسخره می‌گرفتند. از سوی دیگر، از سوی دیگر.

مقامات جمهوری با تاکید بر این که در ایران موفقیت موفقیت در موج اول، دوم و سوم را در نظر گرفتیم، تاکید کرد: با فعالیت های همه ارگان ها که به صحنه می روند، موج سوم را سریعتر از آنچه دیگران پیش بینی می کنند، می توانیم آن را انجام دهیم و به آن بپردازیم. جز چهار شهرستان، شهرستانها، زرد و نارنجی هستند و با شرایط مساعد و مناسبی هستند.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما