حسرت بارسا درخشش اینیاکی برای حریف (عکس) – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814713 |
20 اسفند 1400 ساعت 11:14 |
8,260 بازدید |

6
دیدگاه

اینیاکی پنیا، دروازه‌بان بارسلونا که به صورت قرضی در گالاتاسرای تی‌زپ می‌زند، دیشب عملکرد خوبی دارد.

به باگز شه
اینیاکی ستاره تیمش در این بازی بود. اولین روز سال
این دروازهبان انتخاب ستاره تیمش در زمین باشد و مدیران بارسا را ​​به این فکر بیاندازد که شاید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بفروشد و فرصت حضور در دروازه این تصمیم اشتباه و عجولانه نداشته باشد.

دیپای شانسش را برای باز کردن دروازه حریف روی یک ضربه آزاد امتحان کرد و به نظر می رسد که این توپ در گوشه سمت چپ دروازه قرار می گیرد، اما اینیاکی با پرشی به سمت چپ اجازه گل شدن این توپ را نمی دهد تا مهارتش را به رخ بکشد.

دقیقه 42: دیپای بار دیگر در تلاش بود تا تیمش را از حریف پیش بیاندازد و اجازه دهد نه بام این بازیکن هلندی از بال چپ سعی کرد به سمت مناطق میانی بیاید و شوتی را وارد گوشه سمت راست دروازه کند اما بار دیگر این دروازهبان گالاتاسرای که اجازه نداد این توپ به گل تبدیل شود.

دقیقه 57: نرم افزار هلندی بارسلونا دستبردار نبود و تمام تلاشش را به کار گرفت تا اطمینان حاصل شود که تیمش در ورزشگاه خانگی خود به پیروزی می رسد اما اینیاکی اجازه می دهد این کار را به او ندهد. دیپای این بار سانتر خطرناکی را از بال چپ روی دروازه فرستاد اما ضربه سر سرخی بوسکتس توسط دروازه‌بان

دقیقه 64: اولین روز سال تمام شد یلبا، سام

به نظر می رسد که همین بازی تا حدودی خیال بارسا را ​​از بابت آینده دروازهبانی این تیم راحت کرده است، چرا که در هفته های اخیر انتقادات زیادی از عملکرد آندره تراشتگن مطرح شده بود. حالا می‌گفتم که دروازه‌بان آلمانی به زودی رقیبی جدی برای پوشیدن پیراهن شماره یک بارسا خواهد داشت.
عملکرد خوب اینیاکی نشان داد که او قرار گرفتن در محدوده بارسا را ​​دارد و کادر فنی این تیم می تواند برای نشان دادن توانایی های او در اختیارش قرار دهد.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما