پیشبینی بورس تا شب عید بازدهی بیشتر بخش های پروژه و پروژه!

[ad_1]

فرارو- بازارهای بازار سهام دارند، شاخص کل بورس همچنان در کانال نزولی قرار دارد، از سویی حجم کم کم است که پتانسیل شکسته است این کانال در این وضعیت دیده نمی شود، همچنین در روزهای مثبت هم بیشتر از اینکه حضور قوی خریدار باشد، عدم وجود دارد. سیستم به فروش و همچنین جلوگیری از سازمان بورس از فروش حقوقی‌ها و دستوری بودن بازار باعث مثبت بودن جو می‌شو می‌شود.

به گزارش فرارو، این روزها با اندک فشار فروشی، اکثر بازار به صف فروش میرسد، دلیل اصلی این وضعیت عدم وجود نقدینگی مناسب و بی اعتمادی فعالان بازار می شود. از طرفی با قوت گرفتن شایعات توافق توافق بر سر برجام و احتمال کاهش قیمت دلار، این مسئله به محرک منفی برای تبدیل شدن به بازار، در نتیجه وضعیت فعلی برای اکثر اهالی بازار گنگ و مبهم شده و تحلیل را تا حد زیادی به سایه برده است. .

از سویی با توجه به ارزشی قیمت اکثر نمادهای بورسی و فرابورسی، بستن یک پورتفوی مناسب در این روزها معقول بنظر می رسد، ولی توجه به دو نکته از اهمیت بالایی برخردار است، اولا داشتن مدت و عدم انتظار رشد عجیب و غریب و غریب در کوتاه مدت. برای اولین بار

پیشبینی بورس تا شب عید  بازدهی بیشتر بخش های پروژه و پروژه!بورس دیگر افتی نخواهد داشت
فردین آقابزرگی کارشناس بازار سهام در گفتگو با فرارو با اشاره به اینکه نباید رشد آنچنانی از بورس انتظار داشت، گفت: با توجه به اینکه تنها 20 روز کاری تا پایان سال باقی مانده است، به نظر نمی رسد بورس روی نوار رشد پایدار حرکت کند، از طرف دیگر اصلاح زمان و قیمت بسیار زیاد از نمادها. بازار به پایان رسیده است، اما یک نکته مهم در اینجا وجود دارد ده رتبه رشدی بورس به پایان بیفتد

وی افزود: برای خرید سهامی که نقدینگی قابل توجه است، انتظار کاهش بیشتر قیمت‌ها را می‌دهد، اما با توجه به اینکه به نظر می‌رسد سایر بازارها را بهتر اصلاح کنند، آنها را به هدف نخواهند رساند، در چند روز گذشته خود را در این زمینه کاهش دهند. موضوع است، که از یک طرف فروشنده آنچنانی در بازار وجود ندارد، زیرا بسیاری از نمادها به کف قیمتی رسیده اند و نمی توانند در چنین شرایطی سهام خود را بفروشند.

آقابزرگی اظهار داشت: آنها منتظر هستند که شرایط را بهبود ببخشد تا ضرر آنها کاهش یابد، با توجه به عدم فروش در بازار، به نظر می رسد، قیمت های دیگر با افت آنچنانی روبرو نمی شود، از طرفی دیگر که منتظر کاهش بیشتر قیمت ها باشد. روی این قیمت ها انتظار نمی رود که خرید زیادی انجام دهد و چندین بار منتظرند تا قیمت ها با کاهش بیشتر شود، بنابراین این کاهش حجم را نشان می دهد که بورس به حالت رکودی وارد می شود و زمانی که برای خرید افزایش پیدا نمی کند این وضعیت را نشان می دهد. خواهد داشت.

این فعال بازار سهام با توجه به اینکه ارکان بازار سرمایه با دستکاری بازار میخواهند بازار را کنترل کنند، کرد: هر چند این دستکاری به هیچ عنوان قابل قبول نیست، اما به هر حال شاخص کل بورس در حال کنترل است و این نوسانات جزئی که در طی روزهای گذشته شاهد بودیم، خود موید این موضوع است، این در حالی است که از نظر تکنیکی در حال نزدیک شدن به سایر نقاط ضعف خود است و به نظر می رسد در سال آینده یک بازده بازار معقول و منطقی باشد. .

آقابزرگی ادامه داد: به نوعی می توانم گفت در بورس دیگر اتفاقی مانند سال 99 رخ داد، اما بازار می تواند بازدهی منطقی را برای سرمایه گذاری به ارمغان بیاورد، بنابراین در مدت کوتاهی نمی توان از بورس سودهای نجومی را داشت، بلکه باید برای کسب، باز سرمایه گذاری به میان مدت و مدت زمان تغییر می کند، همچنین در چنین فضایی بازار تخصصی می شود و کسانی که از دانش لازم برای سرمایه گذاری در بورس سود می توانند بازدهی بیشتری را کسب کنند.

وی تصورانکرد: بنابراین افرادی که در این، دو سال اخیر در یکی از بورس‌های سرمایه گذاری کرده اند، باید به فکر آموزش باشند تا بهتر از دانش لازم برای حضور در بازار سودمند باشند و با تحلیلی که انجام دهند، از ضرر و زیان خود. مانع، بنابراین در ماههای آینده شاهد خواهند بود که با یک روند و شیب ملایم به حرکت خود ادامه خواهد داد و دیگر از شوکهایی که چه در جهت نزول و چه در جهت رشد رخ میداد، خبری نخواهد بود.

این کارشناس بازار سهام با اشاره به اینکه تا پایان سال به نظر می رسد نمادهای شاخص های نوسان نمی تواند باشد، بیان کرد: به نوعی این دسته از نمادها همچنان کنترل می شوند و از طرف دیگر با توجه به اینکه نقدینگی قابل توجهی نیز تا پایان سال است. بازار ورودی نمی کند، به نظر می رسد همین منابع را به سمت یک شرکت کوچک می برد و نمادهای این بازدهی را نسبت به کلیت بازار برای سهامداران خود رقم بزنند، اتفاقی که چند روز گذشته نیز در برخی از سهام های کوچک شاهد آن بودیم. و به نظر می‌رسد تا پایان سال این روند ادامه داشته باشد.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما