کی‌یف به جنگجویان خارجی تابعیت خارجی اعطا می‌کند

[ad_1]

با گذشو۱۴ از جج ز

به گزارش ایرنا، شبکه خبری فاکس نیوز با انتشار این خبر افزود: ماه گذشته ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری ملی خواستار ملحق شدن دواطلبان دیگر کشورها در قالب یک ایگان بین المللی برای نبرد علیه روسیه شد; بنابراین گزارش، «ایون ینین» معاونت خارجی کشور در این باره گفت، افرادی که در این مورد به حضور آمده و داوطلبانه وارد خدمت می‌شوند، کارت خدمت سربازی از سرویس گارد مرزی می‌توانند دریافت کنند.

فاکس نیوز در ادامه گزارش داد: فراخوان دولت بدنبال بی نتیجه ماندن دریافت و حمایت نظامی از سوی جامعه بین الملل که به کمک خود نشان ندادند، اعلام شد.

۲۰ هزار داوطلب از ۵۲ کشور جهان

فاکس نیوز در گزارشه داد: «دمیترو کولبا» وزیر امورخارجه جمهوری گفت که از 27 فوریه گذشته (8 اسفند 52) بیش از 20 هزار دواطلب از 20 هزار کشور جهان به منظور ثبت جنگیدن در روسیه علیه روسیه نام کرده اند.

تارنمای این رسانه آمریکایی: جنگجویان داوطلب از این کشور مانند لهستان، دانمارک و لتونی هستند که دولتهایشان تسیهلاتی برای ملحق اتباعشان جهت ورود به این جنگ ایجاد کرده اند.

اکس نیوز :فزب :کش

روسیه پنجم اسفندماه و بدنبال به رسمیت شناختن استقلال جمهوری های خلق دونتسک و لوهانتسک و با انتقادی که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه پیش از آن و در دوم اسفند از بیتوجهی غرب به خطرهای امنیتی مسکو عنوان کرده بود، وارد جنگ با مردم شد، کی یف خواستار. پیوستن به اروپا و ناتو شده بود.

درپیش این جنگ، رهبران اروپای غربی که تاپیش از آن قویا از کی یف در قبال روسیه حمایت میکردند، درکنفرانسهای خبری «فن در لاین» رئیس کمیسیون اروپا، «ینس آخرین استولتنبرگ» دبیرکل ناتو و در «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس با بیان این مطلب که عضویت ارتش در اتحادیه اروپا و ناتو یکشبه میسر نیست و برای چنین عضویتی در آینده نزدیک وجود ندارد و جنگ جنگ ناتو نیست و تهدیدهایی امنیتی مسکو از طریق باید مد نظر قرار گیرد، از مواضع ضد روسی. خود عقب نشسته و بواقع کی یف را در برابر مسکو رها کردند.

زلنسکی در 14 اسفند ماه و به دنبال درخواست وی مبنی بر ایجاد منطقه پرواز ممنوع از سوی ناتو، اروپا و آمریکا، با انتقاد شدید از غرب گفت: امروز در بروکسل نشست ناتو برگزار می شود، ضعیفی که اعضای آن سردرگم هستند. ورهای عضو ناتو نیز از امروز بدانند هر کس که کشته شود، در مرگ او مقصر باشد و باشد.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما