بهترین مشاور کنکور در تهران – ذهن آرا

لازم به ذکر است که در صورت پذیرفته شدن در یکی از این کد رشته ها باید گواهی مذکور به دانشگاه یا موسسه محل قبولی ارائه گردد. مشاور کنکور خوب باید بتواند به صورت روانشناسی روی دانش آموز کار کند و روحیه دانش آموز را در همه مراحل قبل از کنکور بالا نگه دارد. یک مشاور کنکور خوب باید دلسوز دانش آموز باشد و صرفا برای منافع شخصی و درآمد زایی توصیه های بی فایده به دانش آموزان ارائه ندهد. به طور کلی باید اشاره کرد که آموزشگاه هما برنامه محور است,یعنی فعالیت های آن به صورت برنامه ریزی شده انجام می گیرد این برنامه ریزی هم در استراتژی خود مجموعه و هم فعالیت های دانش آموزان به وضوح دیده می شود. اگر می خواهید بدانید به رشته های حوزه روابط انسانی علاقه دارید به صفحه روانشناسان صنعتی سازمانی مراجعه کرده و کوییز مربوطه را انجام دهید. در یک تحقیق میدانی، دانشجویان رشته مدیریت بازاریابی در یکی از دانشگاه های تهران اثرگذاری مشاوره کنکور و مشاوره تحصیلی را در میزان موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری بررسی کردند. در این میان برگذاری کلاس های آموزشی مشاوره ای برای یادگیری برنامه ریزی صحیح,جلسات آموزش خانواده,آموزش مهارت های زندگی نیز برگذار می شود که هم برای خانواده ها و هم دانش آموزان می باشد.

واحد مشاوره از نکاتی که همه آموزشگاه ها آن را شامل می شوند اما وجود مشاوران کارکشته و با تجربه و از سوی دیگر دلسوز و مهربان اهمیت ویژه ای دارد.آموزشگاه هما شامل واحد مشاوره فوق العاده ای است که هرکدام از آن ها کارنامه درخشانی در این زمینه دارند و توانسته اند بهترین های کنکور را راهنمایی کند و آن ها را به بهترین ها تبدیل کنند.برای کسب اطلاعات بیشتر از واحد و خدمات مشاوره می توانید به صفحه خدمات مشاوره مراجعه کنید. هراندازه هم که اطلاعات مشاور از لحاظ تئوری و آکادمیک بالا باشد نمی تواند جایگزین تجربه در این حوزه شود. آشنایی بسیار عالی با کیفیت منابع مطالعاتی کنکور ، ارائه برنامه درسی خوب ، شناخت کامل نسبت به قوانین و مقررات شرکت در کنکور سراسری ، اطلاعات کافی در زمینه انتخاب رشته کنکور ، نظارت مستمر بر کار شاگردان. در این تحقیق، با بیش از 800 نفر از دانش آموزان رشته های تجربی و ریاضی در تهران و همچنین بیش از 900 نفر از رتبه های زیر هزار کنکور مصاحبه میدانی انجام شد. با توجه به اهمیت استفاده از یک مشاور تحصیلی خوب برای هدایت تحصیلی و پیشرفت دانش آموزان و دانشجویان و تاثیر بسزای آن در نتیجه گرفتن این بحث بوجود می آید که مشاورانی که برای این امر انتخاب می شوند باید دارای تخصص خاصی برای آن رشته باشند.در گذشته شاهد این موضوع بودیم که دسترسی به مشاوران خوب سخت بوده اما امروزه با توجه به تکنولوژی های متفاوت دیگر دسترسی به مشاوران با تجربه و برتر کاری سخت و دشوار نیست.

دیجی کنکور با ارائه خدمات مشاوره حرفه ای به خصوص در کنکور تجربی و برای رشته های پرطرفداری مانند پزشکی، داروسازی و دندان پزشکی، دانش آموزان زیادی را به هدف خود که همان قبولی در رشته مورد نظر در دانشگاه دولتی برتر است رسانده است. البته همه دانش آموزان زیر هزار در این تحقیق شرکت نکرده اند و این تعداد از رتبه های زیر هزار سال های 90 تا 95 انتخاب شده بودند. از مهم ترین ویژگی هایی که تمامی آموزشگاه ها دارا می باشند,برگذاری کلاس های درسی برای تقویت دانش آموزان در کنکور است.این کلاس ها علاوه بر آموزش کامل و مفهومی دروس,شامل آموزش نکات تستی و راه حل های نکته ای نیز می باشد و همانطور که گفته شود تدریس در این کلاس ها توسط بهترین اساتید انجام میشود. دوران طلایی یقینا مهم ترین دوره در آمادگی برای کنکور است.این دوره مدتی کوتاه پیش از برگذاری آزمون کنکور است که در آن بهترین روش های جمع بندی به دانش آموزان آموزش داده می شود.تا بتوانند مطالب مطالعه شده در کل مدت سال تحصیلی را جمع بندی و سازمان دهی کنند.مشاوران بهترین آموزشگاه کنکور کرج “هما”با استفاده از تجربیات خود و با ایجاد انگیزه و اشتیاق دانش آموزان را در این دوره راهنمایی می کنند و سعی دارند که آن ها را به نتیجه مطلوب برسانند.

بهترین مشاوران کنکور کسانی هستند که با دانش آموزان مشارکت کرده و از آنها حمایت می کنند تا آنها بتوانند آگاهانه تصمیم بگیرند و اهداف صحیحی را برای آینده تحصیلی و شغلی خود معین کنند. هرچه بیشتر به کنکور نزدیک می شویم، نیاز دانش آموزان به یک مشاور کنکور خوب بیشتر احساس می شود. چند درصد از دانش آموزان از مشاوره کنکور استفاده می کنند؟ داشتن تجربه و تخصص مشاور ، موجب درک بهتر دانش آموز و ارائه برنامه ریزی دقیق میشود ، در صورتی که مشاور ، تحصیلات مرتبط داشته باشد و مسیر رسیدن به هدف (کنکور) را طی کرده است و شرایط تحصیلی و روحی دانش آموز را بهتر درک میکند . مشاوران راه بلد با در اختیار قرار دادن تجربیات خود به دانشآموزان درستترین شیوههای مطالعاتی را نسبت به شرایط تعیین میکنند و اجازه نمیدهند هیچگاه از مسیر مشخص شده به بیراهه بروند. موسسه حرف آخر با ایجاد پلی ارتباطی میان کنکوریها و رتبه برترها روشی در پیش گرفته است تا دانشآموزان عزیز بتوانند از نصیحتهای رتبههای برتر بهره بگیرند و درستترین راه را تا رسیدن به رشته مورد نظرشان در پیش بگیرند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از بهترین مشاور کنکور دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما