یلمحمدی: جو داد؛ گل پاکدل سالم بود!

[ad_1]

یحییل‌محمدی پس از تساوی یک – یک تیمش در خانه گل‌گهر سیرجان در هفته نوزدهم ایگ برتر اظهار داشت. این یکی از بازیهای خوب لیگ بود. ما شروع خوبی داشتیم و به گل هم رسیدیم. جلسه زودتر هم به گل برسیم. تیم حریف با بازی باند و مستقیم انتخاب بازی را بهز انتظار خوردن این نوع گل را نداشتیم.

وی افزود: در نیمه دوم هم بازی بود و موقعیت مکانی روی دروازه‌ها نبود. در مجموع فکر می کنم سرعت بازی خوب بود و هم از نظر تاکتیکی و هم بازی خوبی بود. لگهر هم ایکی تیم‌های خوب لیگ است و اگر آن اتفاق است به هر دو تیم به خاطر بازی شجاعانه‌ای که تبریک می‌گویم. نتیجه تساوی هم در مجموع عادلانه بود و فکر می‌کنم فوتبال خوبی را شاهد بودیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه در نیمه دوم یک تعویض دفاعی داشته و فرشاد فرجی را به زمین آورده است، گفت: در طول مسابقه تیم حریف با بازی بلند میخواست سریعتر به دروازه ما برسد. ما با این کار قامت تیم را بلندتر کردیم و بعد از دو تغییر قدرت سرزنی تیم ما بهتر شد. در نیمه دوم روی ضدحمله موقعیت‌های خوبی داشتیم، ولی بازی در کل تحت تأثیر گل ما بود. ر میکنم خیلی شلوغ کاری کردند. در این صحنه روی گل سالم ما خیلی بحث کردند. داور هم تحت تاثیر جو بازی قرار گرفت و در خیلی‌ها از صحنه‌ها مثل جایی که ترابی را پشت سر زدند، گذشت کر. موقعیت‌های خوبی در حمله و خطاهایی که تیم حریف را داور نمی‌گرفت. فکر میکنم داور تحت تاثیر آن صحنه قرار گرفته بود. صحنه را دقیق‌تر ببینیم، ولی شلوغ‌کاری حریف از اندازه‌گیری شده و داور کمی بازی را از دست داد.

گلمحمدی در واکنش به سوالی درباره نقطه ضعف پرسپولیس روی اشتباهات حامد لک در خروج و بازی با پا، توضیح کرد: انتظار از حامد به خاطر عملکردش در دو سال گذشته زیاد است. .ودم من هم انتظار دریافت این گل را نداشتم. برای اولین بار، اولین روز از روز اول

برای اولین بار در روز اول خرداد، روز اول واقعاً وقت زیادی از ما گرفته می شود، ولی بازیکن در این مقطع از فصلی که اکثر بازیکنان بیکیفیت هستند سخت است، ولی فیلمها را نگاه می کنیم و هنوز هیچ گزینه ای مدنظر ما نیست.

سرمربی پرسپولیس درباره قوانین سازمان لیگ هم دست اوپ گرفته است از طرف شرکت فقط 35 درصد پرداخت شده و تیم ما کمترین میزان دریافتی را داشته است. امروز هم قرار بود پرداختی داشته باشم پ این مشکلات مالی واقعاً ضربات جبران‌ناپذیری به تیم ما زده است. متأسفانه هنوز هم حل نشده است. علیرغم این همه فشاری که خود من با استعفا آوردم، هنوز این مشکلات وجود دارد. روزهای طلایی را در نقل وانتقالات از دست دادیم و پنجره ما بسته بود. همه این مشکلات به خاطر مسائل مالی بود. هنوز هم بازیکنان ما درگیر این مسائل هستند و هیچ انگیزه‌ای از طریق پرداخت به وجود نمی‌آورند. برای اولین بار، روز اول درویش هم از زمانی که با انبوهی از مشکلات بوده و بحران بحران است. او هم زحمتش را می‌کشد، ولی برای حل مشکلات کافی نیست. او از صبح زود در باشگاه است، اما هنوز اتفاق نیفتاده است.

گل‌محمدی درباره اینکه آیا به نظرش گل پاکدل هند نبوده است، عنوان کرد: اصلاً و به هیچ وجه هند نبود. .نه را دیدم و بچه های آنالیز هم دیدند. نمی‌دانم قانون را می‌دانید یا نه؛ اگر توپ به دستش هم خورده باشد بالای کتف خورده و به هیچ وجه هند نیست. دوستان کمی قانون داوری را مطالعه می کنند. آنقدر جو داوری را امروز خراب کردند که بازی از دست داور خارج شد. به هیچ وجه هند نبود، ولی تا آخر بازی به داور فشار آوردند. حتی آخر بازی هم این صحبت را می‌کردند و این جو را بر علیه داور سنگین کرده بود. داور هم تحت تاثیر آن صحنه قرار گرفته بود.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما