بلایی که علیرضا بیرانوند سر خودش و پرسپولیس آورد

[ad_1]

.اهی جدایی یک ستاره درخشان از باشگاهش به پیشرفت آن بازیکن می‌شود. این اتفاق از غم فراق می‌شود و هواداران باشگاه مبدأ هم از رشد بازیکن سابق خود خوشحال می‌شوند. این شباهت است که مثلا برای مهدی طارمی رخ داد. ما امروز حتی یک هوادار پرسپولیس را هم نمی‌کنید که مدعی طارمی باشد نباید از فوتبال ایران می‌رفت. او برای خودش در اروپا جایگاه قابل توجهی پیدا کرده و معلوم بود

با این حال گده یی ستاره از باشگاهش به ضرر هر دو طرف تمام می‌شود و این بدترین اتفاقی است که می‌ت نمونه جدید و دم دستی از این داستان، کوچ علیرضا بیرانوند از پرسپولیس است. دروازه‌بانی که در میانه‌های برای اولین بار

سرگذشت بیرانوند ، بدون پرسپولیس

علیرضا بیرانوند در بدو جدایی از پرسپولیس به آنتورپ بلژیک پیوست. او آنقدر از درخشش در فوتبال اروپا مطمئن بود که با یکی از آن شوخی‌های خاص خودش می‌گفت: «نگران نگران نباشید! رئیس باشگاه جت اختصاصی برایم می‌فرستد. » در بلژیک ، اما پیش پای بیرو فرش قرمز پهن نکردند. از سوی دیگر، از سوی دیگر، از سوی دیگر بعدتر بیرو در جست‌وجوی آینده‌های بهتر به بوآویشتا در لیگ پرتغال پیوست، اما وضع حتی بدتر هم شد.

دروازه‌بان ایرانی دیگ لیگ‌پغ این وضعیت تا جایی ادامه یافت که بیرو از فرم ایده آل فنی خارج شد و حتی پیراهن شماره یک تیم ملی را هم ام. تی شنیده می‌شود او از نظر مالی هم بهره‌برداری خیلی خوبی از دوران اقامتش در اروپا نیست. مجموعه این شرایط باعث بارها و بارها شایعه بازگشت علیرضا به فوتبال ایران زبان‌ها بیفتد. اتفاقی که برخی عقیده دارند در ماه‌های منتهی به جام جهانی ۲۰۲۲ رخ می‌دهد تا بیرو جایگاهش در تیم ملی هم باشد.

سرگذشت پرسپولیس ، بدون بیرانوند

این طرف قضیه آن قدرها هم تراژیک نبود، اما به هر حال جای خالی بیرانوند پرسپولیس بدون علیرضا دو قهرمانی در لیگ برتر به دست آورد و یک بار هم به فینال لیگ قهرمانان رسید، اما خیلی از ناظران میدیدند که ستارهای درون دروازه گم شده است. حامد لک اگر چه شروع طوفانی در جمع سرخپوشان داشت، اما عملکردش به تدریج شیب نزولی پیدا کرد. این آخرین پرسپولیس گل‌های مشابه با ضربات کاشته دریافت می‌کند.

غیر از ضعف کلی ساختار دفاعی و عملکرد ضعیف مدافعان، طبیعتا سهم دروازه‌بان را هم در دریافت این گل‌ها خیلی ها عقیده دارند این یکی از آن جاهایی است که غیبت بیرانوند بهوضوح حس او را با قامت بلند و دست های کشیده خودش می کند، خیلی از این توپها را روی هوا جمع می کرد و اصلاً اجازه ایجاد موقعیت را به تیم حریف نمی داد. در روزهای پایانی حضور بیرو در پرسپولیس هم شاید به پایین او و علاقه‌اش به لژیونرشدن باعث افت این دز شود. در هر صورت امروز که حامد لک به دلیل مسائل فنی نیمکتنشین شده و بوژیدار رادوشوویچ هم به کشورش بازگشته، شاید خیلیها فکر کنند کاش بیرانوند از پرسپولیس نمیشد.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما