اولین قطار برقی در جهان که با استفاده از نیروی گرانش شارژ می‌شود!

[ad_1]

فرارو-شرکت استرالیایی Fortescue در حال کار بر روی پروژه ساختمان بنام قطار اینفینیتی (Infinity) یا قطار بی نهایت است که بجای شارژ از طریق سوخت، توسط نیروی گرانش زمین شارژ می شود. Fortescue با مشارکت WAE مبلغ ۵۰ میلیون دلار برای تحقیق بر روی این پروژه اختصاص داده شده است. این پروژه توسط شرکت Fortescue Future Industries (FFI) مدیریت خواهد شد.

به گزارش فرارو ، قطار اینفینیتی برای دست زدن به نیروی حرکتی بجای سوخت از نیروی گرانش استفاده می‌کند که آلایندگی را با روژه قطار برقی با باتری احیا کننده اولین توسعه جهانی مطرح می‌شود.

اندرو فارست، رئیس ئیرکت f میگوید: «این پروژه جدای از محیط زیست محیطی برای بخش صنایع سنگین، باعث ایجاد فرصتی برای تقریبی فناوری در تحلیل ججانی یزخواهد شد. قطار اینفینیتی علاوه بر کاهش هزینه‌های عملیاتی، کارایی تعمیر و نگهداری و فرصت‌های بهره‌وری نیز ایجاد می‌کند. اینفنیتی یک فناوری پیشگام است که ارزشمندی آن باعث افزایش در سطح جهانی خواهد شد. از طرفی صبح

قطار

الیزابت گینز م مدیر اجرایی Fortescue می‌گوید: «قطار اینفینیتی این ظرفیت را دارد که کارآمدترین لوکوموتیو رار دارد. بازسازی درسراشیبیها نیاز به نصب زیرساختهای برق تولید کننده انرژی تجدیدپذیر و شارژ مجدد را می کند و آن را به یک راهحل کارآمد برای حذف گازوئیل و انتشار گازهای گلخانهای از عملیات ریلی ما تبدیل می کند. در حال حاضر ۵۴ لوکوموتیو عملیاتی و مجموعه ۱۶ قطار در ناوگان ریلی این شرکت معدنی وجود دارد. به ازای هر مجموعه قطار، تن سنگ آهن را می‌توان با ۲۴۴ وگن معدنی حمل کرد.

Wاورتسکیو WAE را به قیمت نهایی بیش از 300 میلیون دلار خرید کرد. این سرمایه‌گذاری به فورتسکیو کمک می‌کند تا سال هه هدف صفر خود را برای انتشار در محدوده یک و دو برسد. قرارداد با تیم فرمول ۱ ویلیامز در ژانویه اعلام شد، اما چند روز پیش اعلام شد که WAE یک شرکت کاملا مستطیل شد. کریگ ویلسون ، مدیر اجرایی WAE گفت که مشتاقانه منتظر همکاری با Fortescue و FFI است.

آقای ویلسون میگوید: «باتری با کارایی بالا و سیستمهای برقرسانی هسته اصلی کاری است که ما انجام میدهیم و اکنون بخشی از خانواده Fortescue هستیم، فرصت هیجان انگیزی برای توسعه فناوریهای جدید ارائه خواهد شد.» ماه گذشته، ریوتینتو و BHP خرید لوکوموتیوهایی با باتری به سیستم ترمز شارژ باتری را اعلام کرد. با این حال، این برای شارژ باتری کامل‌ها کافی نیست و برای شارژ تکمیلی نیاز به شارژ سنتی خواهد داشت.

منبع: innovationaus

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما