ژاوی: قهرمانی حتی با پیروزی بر رئال هم بعید است – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1815239 |
23 اسفند 1400 ساعت 01:55 |
4,921 بازدید |

0
دیدگاه

آنها را سخت می‌دهند

سرمربی بارسلونا معتقد است حتی اگر بر روی رئال در برنابئو پیروز هم می شود بعید است قهرمانی لالیگا را را

به گزارش “ورزش سه” در آخرین بازی شب سوم از هفته بیست وهشتم لالیگای اسپانیا، امشب بارسلونا در خانه به مصاف اوساسونا رفت و موفق شد با نتیجه 4-0 میهمان خود را از پیش رو بردارد.

دو گل از فران تورس در دقایق 14 (پنالتی) و 21، یک گل از پییر امریک اوبامیانگ در دقیقه 27 و گلزنی ریکی پوج در دقیقه 75 تیم آبیواناریپوش کاتالونیا را به چهاردهمین پیروزی اش رساند تا این تیم با 51 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به. اتلتیکومادریدی که یک بازی هم بیشتر از کاتالان‌ها انجام می‌شود، در رده سوم قرار گرفتن.

ژاوی سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:الا برابر گالاتاسرای تلنگر خوبی بود و ثابت امشب یکی از بهترین بازی های فصل مان کمتر از زمانی که من مربی بارسا شده ام را دادیم. همه خوب بودند و از باز ی لذت بردند. این برد برای روحیه و اعتماد به نفس تیم نیاز بود. این هفته فقط سویا از بالانشین ها امتیاز از دست داده و مهم بود که برنده شود. »

دبل تورس و درخشش دمبله با ارسال دو پاس گل: « در مورد فران تورش قبلا گفته بود که گلزنی های شروع می شود و فقط مسئله زمان در میان بود. عثمان امشب گل نزد ولی عالی بود و با سرعت خودش موقعیت های زیادی خلق کرد. او در این مسابقه بازهم تفاوت ها را رقم زد. دمبله به شکل خاصی امشب خوب بود، خیلی خوب. هم از تورس هم دمبله و همه عناصر هجومی راضی و همگی تاثیرگذار بودند »

بازی برگشت با گالا: « باید بهترین بازی را انجام دهیم تا صعود کنیم. باید برای پیروزی به ترکیه برویم و هدفی جز این داریم. »

تعویض پیکه: « کمی تصمیم بود و دادم از او محافظت کنم. »

ال کلاسیکو و امید به قهرمانی: « قهرمانی لالیگا بسیار سخت شده چون امتیاز امتیاز از دست نمی دهد. حتی اگر در برنابئو برنده هم کار سختی برای قهرمانی داشته باشد. رئال تا به اینجا فقط دو باخت داشته باشد و باید سه بار دیگر نیز تا پایان فصل ببازد تا ما شانس قهرمانی پیدا کنید. این بسیار خوش بینانه است. »

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما