پارکت لمینت آرتا: آیا در واقع نیاز دارید؟ It will به شما نشان می دهد که چگونه به تصمیم!

بدون تاب: چون زبانه کنگره دار و شیار دار از مواد مشابه مانند الوارهای پارکت لمینیت ساخته شده اند. مقاومت در برابر لکه: سطوح پارکت لمینیت آرتا در برابر لکه های ریخته شده بر روی آن مقاوم می باشد انسجام و استحکام اتصال، پارکت لمینیت آرتا را می توان تا سه بار جدا نموده و مجددا نصب کرده و برای تعویض قسمتهای آسیب دیده به راحتی جدا نمود. پارکت لمينت آرتا (ARTA) توسط گروه صنعتي آرتا و با نام تجاري آرتا کليک تحت ليسانس کمپاني يونيلين بلژيک در اردبيل توليد مي شود و اولين و تنها پارکت ايراني مي باشد؛ مزیت پارکت آرتا عبارتست از:ضمانتنامه 10 ساله براي فضاي مسکوني و 5 ساله براي فضاهاي اداري ،پارکت آرتا مقاوم در برابر خط و خش ،کلیک پارفین دار پارکت آرتا آن را در برابر آب مقاوم می نماید ،لمینت ساخته شده از مصنوعات چوبی می باشد و به همین دلیل دمای متعادلی دارد نه کف گرم میکند نه میگذارد سرما منتقل شود،به دلیل قرار دادن فوم در زیر آن کف نرم تر شده و عایق صدا می شود،ظاهر بسیار جذاب چوب طبیعی،این نوع پوشش کف به طور معمول آنتی باکتریال و ضد حشره می باشند،نسل جدید پارکت لمینت ها نسبت به آب مقاومت خوبی دارند و به راحتی آب را جذب نمی کنند که این به معنای ضد آب بودن این محصول نمی باشد.قیمت مناسب نسبت به کیفیت پارکت آرتا ،تنوع رنگ بندی بسیار زیبا پارکت لمینت آرتا است که شما مشتريان محترم را از خريد خود آسوده خاطر مي نمايد.

  • مقاوم در برابر اشعه UV خورشید
  • نظافت راحت
  • سازگار با محیط زیست
  • پارکت لمینت را نصب کنیم؟
  • الزام یک دست بودن سطح زیر سرامیک برای نصب سرامیک
  • پارکت لمینت فورئال مناسب مسکونی و کم تردد می باشد
  • ضخامت ان 8 میلی متر

پارکت آرتا توسط گروه صنعتی آرتا و با نام تجاری آرتا کلیک تحت لیسانس کمپانی یونیلین بلژیک در اردبیل تولید می شود و اولین و تنها پارکت ایرانی می باشد؛ پارکت آرتا دارای ضمانتنامه 10 ساله تولید کننده می باشد و مشتریان محترم می توانند با اطمینان کامل این محصول را خریداری کنند. پارکت آرتا کد 730 یکی از محصولاتی است که دارای مغزی HDF با دانسیته (چگالی) بالا و لایه روکش با مقاومت AC4 است که مناسب برای مصارف مسکونی و اداری با تردد متوسط است. شرکت آرتا برای جلب رضایت و کسب اطمینان کامل شما مشتریان عزیز در هنگام خرید پارکت لمینت آرتا ، این برند لمینت ایرانی اقدام به گارانتی کردن محصولات خود و اعطای برگه ضمانتنامه ۱۰ ساله برای مصرف کنندگان در محیط مسکونی و ۵ساله در محیط های اداری نموده است . اولین و تنها پارکت ایرانی می باشد؛ پارکت آرتا دارای ضمانتنامه 10 ساله تولید کننده می باشد و مشتریان محترم می توانند با اطمینان کامل این محصول را خریداری کنند.

پارکت لمینت آرتا

همچنین پارکت کنتال کلیک کد702 ، عایق مناسب برای ساختمان هایی است که در مکان های سردسیر قرار دارند پارکت کنتال کلیک کد702 ماهیت بادوامی دارد ولی نسبت به سایر پوشش ها عمر طولانی تری دارد و همچنین این محصول دارای تنوع زیادی از نظر طرح و رنگبندی است و میتوانید آن را با سایر اجزای منزل مانند مبلمان هماهنگ کنید. چون در این صورت امکان تمیزکاری و بیرون کشیدن مواد ریز از درون بافت های پارکت سخت خواهد شد. در نتیجه صدمه ای به بافت پارکت وارد نخواهد شد. این موضوع برای بافت یک دست و همگون مورد استفاده خواهد بود. کوبيده مي شود و دچار له شدگي مي شود، به گونه اي که پس از جابه جايي وسايل جاي آنها بروي پارکت باقي مي ماند، از نظر نفوذ پذيري در برابر آب نيز بسيار سريع آب را به خود جذب و متورم مي شود يا به اصطلاح باد مي کند، از نظر هزينه نيز به علت استفاده از چوب و همچنين شيوه نصب تقريبا متريال گران قيمتي محسوب مي شود، لازم به ذکر است که پارکت در حدود 20 سال است که ديگر در بازار دکوراسيون داخلي و تزئينات جايگاه خود را از دست داده و مورد استفاده قرار نميگيرد.

وارد بخشی به عنوان پارکت ارزان قیمت خواهیم شد، همانطور که اشاره شد لمینت ارتا به دلیل محصول ایرانی بودن از یک سو و وجود کیفیت بالایی که در این متریال است به عنوان پارکت ارزان قیمت هم در بازار شناخته میشود، به جهت اینکه اساسا پارکتها وارداتی هستند و قیمت های بالایی دارند اما طراحان و صنعتگران پارکت لمینت ارتا تواسته با استفاده از مواد HDFیا همان الیاف چوب فشرده شده از مزیت عدم جذب اب استفاده کنند تا این بخش را نیز همانند قسمتهای دیگر مستحکم تولید کنند. از مزایای این لایه جذب حداقل آب و خیسی می باشد. این محصول برای اولین بار توسط یک شرکت سوئدی در سال ۱۹۷۷ ابداع شد. همچنین توجه داشته باشید که دیگر نیازی به واکس و ساب زدن پارکت نیست و به سبب آنکه رزین در ساختار آن به کار رفته، دیگر موریانه و حشرات نیز در آن نفوذ نخواهد کرد.

مقاومت در برابر نفوذ و آسیب رسانی حشرات چوب و استحکام بالا از مهمترین ویژگی های این محصولات است. برخلاف سیستم های دیگر ، پانل های آرتا کلیک را می توانید به صورت افقی نیز به یکدیگر متصل کنید . در نتیجه پارکت آرتا شما عمر طولانی تری پیدا خواهد کرد و می توانید از آن استفاده بهتری ببرید. بدون بازتاب: چون زبانه کنگره دار و شیار دار از مواد مشابه مانند الوارهای پارکت ساخته شده اند، مواد استفاده شده در برابر تغییرات درجه حرارت جهت انبساط به طور یکسان عمل خواهد کرد. کشش به طور مناسب توزیع می شود چوب لبه پایین دارای شیار به شکل U می باشد، همچنین هنگام نصب افقی که لبه به پایین فشار داده می شود، به اتصال صدمه وارد نمی کند، این کار، داشتن پارکتی زیبا را برای شما تضمین می کند، این امر بدیهی به نظر می آید اما ممکن است در مورد سیستم های دیگر اینگونه نباشد. کشش به طور مناسب توزیع می شود، چون لبه پایین دارای شیاری به شکل U می باشد. تخته های پایه (تخته های دامن) پس از اتمام پارکت می تواند برداشته شود و مجدداً نصب شود ، یا پایه تخته را می توان در جای خود قرار داد که کف پارکت داخل آن قرار بگیرد ، سپس برش های کوچک دانه ای مانند قالب کفش یا ربع بزرگتر قالب را می توان در قسمت پایین تخته های پایه نصب کرد.

چرا همه چیزهایی که درباره پارکت لمینت آرتا می دانید دروغ است

لایه بالانس پارکت لمینت پایین ترین لایه پارکت آرتا را تشکیل می دهد که روی کف قرار می گیرد. این پارکت از 4 لایه تشکیل شده است که بدنه آن از ماده مستحکم اچ دی اف (HDF)، تشکیل شده است. افرادی که به دنبال خرید پارکت لمینت ارزان و با کیفیت میباشند همیشه پارکت آرتا را انتخاب میکنند ، چراکه مغزی این محصول از جنس اچ دی اف بوده و دارای چگالی (دانسیته) بالای 850 میباشد. پارکت لمینت آرتا دارای ساختار لایه ای می باشد و به همین دلیل از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار است. در کشور ما نیر انواع پارکت لمینت در طرح و رنگ های مختلف تولید میشوند که البته نوع خارجی آن از کیفیت و تقاضای بیشتری برخوردار است. طرحها و رنگهای متنوع، انواع چوبها و روکشها، ضخامتهای مختلف و حتی الگوهای نصب متنوع، امکان انتخاب و سازگاری با سلیقه و سبک معماری هر فضا را فراهم میکند. این برند با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و مواد با کیفیت، محصولاتی با طرحها، رنگها و ضخامتهای متنوع ارائه می دهد. در زمان های قدیم از پارکت بیشتر در کاخ ها، و ساختمان های مهم و مجلل استفاده می شد.

  • زبان گنجشک
  • سرد بودن سرامیک در فصل سرما
  • رنگ طبیعی بدون تغییر؛
  • پارکت لمینیت
  • تنوع رنگ و طرح
  • دشواری در تعمیر؛
  • غیر قابل شستشو بودن

بر خلاف سیستم های دیگر ، پانل های آرتا را می توانید به صورت افقی نیز به یکدیگر متصل کنید. در واقع با نصب کلیکی احتیاجی به ضربه زدن بر روی پارکت یا اتصال کشویی نیست. در واقع یک پارکت لمینت با کیفیت میبایست ویژگیهایی داشته باشد که مقاومت سایشی، تنها یکی از این آنها است. شرکت برین چوب واقع در استان اردبیل در زمینه فروش محصولات چوبی از جمله پارکت های آرتا، آمادگی ارسال بار با مناسب ترین قیمت به سراسر کشور را دارد. همچنین حمل و ارسال لمینت آرتا به سراسر کشور و توسط باربری های مجاز و دارای بیمه نامه امکانپذیر است. لمینت هایی را که دارای مقاومت سایشی AC3 هستند مخصوص فضاهای کم تردد و لمینت های AC4 مخصوص فضاهای پرتدد اداری و یا مسکونی می باشد. اما با گذشت زمان استفاده از پارکت در منازل و اماکن مسکونی رایج شده است. این محصول از چند لایه چوب فشرده جهت استفاده در سطوح مختلف ساخته شده است. در این زمان شرکت آرتاپان با تولید اوراق فشرده MDFو HDF و نئوپان وارد چرخۀ تولید شد. گروه صنعتی آرتا با دارا بودن سابقه ای بالغ بر 40 سال توانسته در زمینه تولید اقلام دکوراسیون داخلی گام های بزرگی را بردارد و درواقع می توان این شرکت را در بسیاری از زمینه ها در این صنعت پیشرو دانست.

ترکیب این دو سیستم مختلف نصب ، سیستم کلیک آرتا را به بهترین سیستم تبدیل کرده است و مزایای بیشتری را هم برای شما در بر خواهد داشت . یکی دیگر از ویژگی های مهم این لمینت دارا بودن سیستم آرتا کلیک است، ترکیب این دو سیستم مختلف نصب، سیستم را به بهترین مدل خود در بین رقیبان تبدیل کرده است و مزایای بیشتری را هم برای شما در بر خواهد داشت. بنابراین، تلاش کردیم بر اساس الگوی طبیعت که کاملترین تقلید برای یک نوع کفپوش لمینت است تمام متریال های یک محصول خوب را رعایت کنیم. فروشگاه نقش مارکت همواره در تلاش است تا به عنوان نماینده این برند، محصولات تولیدی با کیفیت را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. گروه صنعتی آرتا با کنترل دقیق کیفیت ، قیمت و سرویس مناسب در تولید محصولات خود به طور قطع غیر فابل رقابت در بازار کنونی پارکت در ایران و خارج از کشور می باشد . در همین راستا گروه صنعتی آرتا در جهت تأمین بخشی از نیاز جامعه و برای تکمیل زنجیرۀ تولید داخلیِ محصولات سلولزی، کارخانۀ آرتاپان را در سال 1388 بنیان نهاد. همانطور که می دانید علت اصلی خراب شدن چوب، آب می باشد از این رو در تولید پارکت آرتا لایه ای از پارافین بر روی کلیک ها ایجاد شده است تااز نفوذ آب به مغز پارکت لمینت جلوگیری نماید، همچنین سطح پارکت از یک ورق پلاستیکی شفاف پوشیده شده که علاوه بر حفاظت در برابر سایش، خراش و آتش سیگار، از نفوذ آب نیز جلوگیری می کند.

اصلا چرا به بعضی از کفپوش ها لمینت می گویند و به بعضی دیگر پارکت و اینکه در بازار به پارکت لمینت آرتا معروف شده است علت آن را با شما بررسی میکنیم تا در زمان خرید به مشکل بر نخورید یا اینکه فروشنده وقت ندارد به شما توضیح دهد کافی است که همه ی مطالب در مورد محصول بی نظیر و با افتخار ایرانی لمینت ارتا با مغز HDF را اینجا برای شما توضیح دهیم. شرکت آرتا با بیش ربع قرن تجربه در زمینه ی انواع کفپوش در سال 2002 میلادی بر روی کفپوش های چوبی(پارکت لمینت آرتا) سرمایه گزاری کرد. شرکت دکورچوب با توجه به و تجربه فعالیت نمایندگی پارکت آرتا در تهران است و شما میتوانید این کفپوش را که جزو بهترین پارکت های ایرانی است را از شرکت دکورچوب تهیه کنید. این پارکت با استفاده از تجربه متخصصان و مواد درجه یک بهترین کیفیت را در اختیار کاربر ایرانی قرار میدهد . ظاهر پارکت های ترک به گونه ای هستند که زیباتر از پارکت ایرانی جلوه میدهند.

آیا این پارکت لمینت آرتا {اشتباهات} را مرتکب می شوید؟

قیمت پارکت لمینت آرتا ایرانی نسبت به پارک لمینت های ترک و یا آلمانی کمتر است. همچنین قیمت رقابتی پارکت آرتا در مقایسه با دیگر برندها، اصلی ترین ویژگی پارکت آرتا در بازار ایران است. ورقه های تولیدی HDF تولید شده توسط این شرکت زمینه های تولید محصول اصلی که همان پارکت ارتا می باشد را فرآهم کرد. شرکت هایی نیز هستند که در ایران پارکت های بسیار خوبی تولید میکنند که هم سطح پارکت های ترک میباشند ولی برای خرید باید بررسی های لازم را انجام دهید و به اصالت آنها پی ببرید. فروش محصولات هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مقدور می باشد. پارکت ها قطعاتی چوبی و پازلی شکل هستند که می توان با کنار هم قرار دادن آن ها کف محیط ها و سایر فضا ها را پوشاند. عایق بودن پارکت آرتا نظرات بسیاری را به خود جلب می کند. پارکت آرتا با توجه به خاصیت آنتی باکتریال بودن از رشد انواع قارچ ها و کپک ها در زیر پارکت لمینت جلوگیری میکند. می توان به عدم پوشش تمامی سلیقه ها و دشوار بودن تمیز کردن آن اشاره نمود، از این رو پارکت های لمینت در قیمتی بسیار مناسب با طرح های بسیار متنوع طراحی و تولید شد که علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا به اتاق باعث می شود، فضا بسیار بزرگتر و وسیع تر از قبل به نظر برسد.

در حالی که می‌خواهید از افراد درباره پارکت آرتا این است بپرسید آنچه را پاسخ|تاکتیک های شگفت انگیز پارکت آرتا که می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند}

این عبارت ثابت در کنار عددی که می تواند از 1 تا 5 باشد بر روی لمینت حک می شود. جایگزین کردن پارکت لمینت نو با کهنه هزینه بر است و برای هر شخصی مقرون بصرفه نمیباشد. شرکت آرتا همواره برای رضایت مشتریان ، ارایه تولیدات و خدمات مطلوب و رقابت با بازار صنایع مرتبط کوشیده تا با ایده های نو و تنوع محصولات در سطح بین المللی فعال و با استانداردهای جهانی همگام گرددتا از این طریق پاسخگو و رضایتمندی مشتریان و بازار صنایع مربوطه را توسعه بخشد. یکی دیگر از واحدهای شهرک صنعتی آرتا، واحد تولید فرمالین ورزین های پلیمری است که با ظرفیت ۵۰ هزار تن در سال در حال بهره برداری و تولید است. در حدود 10 سال پیش گروه صنعتی آرتا نسبت به تولید کفپوش پارکت لمینت اقدام کرد. هدف آرتا انرژی تأمین زیر ساخت های تولید محصولات متنوع پتروشیمی است. پرس کاری لایه های پارکت آرتا با دقت و به شکل مستحکم انجام می گیرد. این لایه بین لایه اورلی و لایه مغزی پرس شده و پس از پرس کاری امکان تفکیک آن وجود نخواهد داشت. با توجه به انتخابی که خواهید داشت قیمت نهایی می تواند برای شما متفاوت باشد.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما