(ویدئو) نویسنده فیزیک و طراح دوچرخه های شگفت انگیز

مهندس و خالق محتوا سرگئی گوردیف با یک دوچرخه سفارشی بازگشته است. او در این پروژه جدید لاستیک های معمولی دوچرخه را با یک تایر پیوسته به نام شن جایگزین کرد. بر این اساس، این دوچرخه شهری شبیه یک تانک نظامی شخصی است که حتی می تواند از روی میز عابر پیاده عبور کند.

به گزارش عصر ایران، تاکنون سرگئی گوردیف که در شبکه اجتماعی خود با نام “The Q” شناخته می شود، دوچرخه های سفارشی دیگری با چرخ های مربع، چرخ های مثلث، نیم چرخ و بدون چرخ ارائه کرده است که همگی در نوع خود بی نظیر هستند. . و البته عملی بودند.

دوچرخه چرخ دار (شنی).

گورجیف در پروژه های قبلی خود تجربه استفاده از چرخ های پیوسته را داشت، اما این بار آنها را برای تقلید از چرخ تانک ها و وسایل نقلیه مورد استفاده در ساخت و ساز، روی زمین گذاشت.

این دوچرخه سفارشی با استفاده از قطعات دوچرخه بازیافتی در کارگاه گوردیف ساخته شده است. چرخ های ممتد این دوچرخه را می توان حذف کرد و این می تواند یک نکته مثبت برای تسهیل حمل و نقل دوچرخه با استفاده از ماشین باشد.

گوردیف طبق معمول مراحل ساخت دوچرخه سفارشی جدید را فیلمبرداری و در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

گوردیف بدنه دوچرخه را به گونه ای ساخته است که دو شاخ عقب کوتاهتر از دو شاخ جلو هستند. این طراحی، فرمان دوچرخه را در سطح زین قرار می دهد تا سوارکار بتواند به راحتی دست های خود را روی فرمان قرار دهد. به نظر می رسد دوچرخه سفارشی جدید سازنده دارای زین یا دسته قابل تنظیم ارتفاع نیست.

چرخ های ممتد دوچرخه جدید گوردیف توسط یک دیسک عظیم که در مرکز بدنه قرار دارد امکان پذیر شده است. یک زنجیر دوچرخه بلند دور درایو می چرخد ​​و به یک درایو کوچک در پایین متصل می شود که به طور مداوم چرخ عقب را به حرکت در می آورد.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما