فروش نفت ایران افزایش می‌یابد

[ad_1]

نماینده سابق ایران در اوپک گفت: در صورتی که تحریم های ایران نیز لغو شود، ممکن است آسیایی با ایران قراردادهایی را در خصوص خرید نفت منعقد کنند، در حال حاضر بالای یک میلیون بشکه نفت صادر می شود و بعید نیست که این میزان افزایش و تعداد افزایش یابد. مرکز نفت ایران بیش از حال حاضر می شوند.

محمد خطیبی در با ایسنا، با بیان اینکه وضعیت بازار به گونه ای است که به سرعت به حالت قبل از باز می گردد و در حال حاضر رشد کرده است، اما پیشنهاد نمی تواند به همان دلیل افزایش یابد به همین دلیل بازار با یک قیمت افزایش می یابد. : اظهار کرد: علی‌رغم اینکه مصرف‌کنندگان بزرگ از ذخایر خود برداشت می‌کنند، اما شرایط بازار فروش نیس

وی با تاکید بر اینکه شرایط فعلی بازار بیانگر شرایط نامطلوب بازار و عدم کفایت عرضه است، گفت: در چنین شرایطی مانند کشورهای هند، ژاپن و پالایشگاه های خود را برای خرید نفت از ایران آماده می کنند، ممکن است این کشور با آمریکا مخالف باشد. بدون توجه به رفع تحریم ها اقدام به آماده سازی پالایشگاه ها کرده اند.

نماینده سابق ایران در اوپک با بیان اینکه حتی ممکن است این امکان وجود داشته باشد که با آمریکا نیز از ایران جلوگیری شود، گفت: باتوجه به نیاز به خرید نفت از ایران می شود، اظهار کرد: باتوجه به رشد و ناتوانی در تامین نیاز بعید نیست که می شود. یک جلسه در بازار.

خطیبی: به مرور زمان چرا این بازار بیشتر نمایان می‌شود با رشد سالیانه‌هایی که می‌خواهند از آن استفاده کنند، اما مطمئن باشید که به فصل تابستان وفصل پائیز وزمستان سال آینده می‌تواند رشد کند در این شرایط این شرایط را دارند که امنیت عرضه نفت را داشته باشند. در مورد یک منطقه بزرگ از یک منطقه بزرگ از یک بخش بزرگ از یک منطقه بزرگ از زمین

ایران یک منبع مطمئن در بازار نفت است
وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه تولید کنندگان با حداکثر فعالیت می توانند مازاد را تامین کنند، مشکل خواهد بود، در این شرایط یک منبع مطمئن به نام ایران وجود دارد که همه زمینه ها را به دلیل تحریم ها از تمام پتانسیل خود استفاده نمی کند، بنابراین سعی می کنم که تا دیر شود. از این پتانسیل استفاده نشود، هر کشوری زودتر وارد کار تصمیم خردمندان گرفته شود چرا که ممکن است اگر دیر شود پتانسیل ایران نیز پر شود و برای تامین نیاز نباشد.

نماینده سابق ایران در اوپک با بیان اینکه شرایط بازار و نیاز به کشورها به گونه‌ای است که تحریم‌ها دیگر معنایی ندارد، گفت: بحث تحریم‌های روسیه که مطرح می‌شود، آمریکایی‌ها بیان کردند و اعلام کردند که تحریم‌های روسیه منهای انرژی است، یعنی به هیچ عنوان تحریم‌ها وجود ندارد. در حوضه انرژی نمی شود، می شود که تنش ها با اکراین و روسیه بسیار جدی است.

با بیان اینکه علیرغم اینکه آمریکا اعلام می کند که تحریم های سنگینی علیه روسیه اعمال می کند، اما انرژی شامل آن نمی شود چراکه میدانند اگر یک بحران بحرانی ایجاد شود که قیمت های دیگر قابل پیش بینی نیست، گفت: وضعیت فعلی نشان می دهد که بازار بسیار زیاد است. حساس شده است و تحریم‌ها دیگر پاسخگو نیست.

به گفته وی به نظر مردم قصد دارند تا آخرین نفس با آمریکایی ها همکاری کنند، اما آسیایی به فکر افتادن تا راهی برای پاسخ به بیابند به همین دلیل نیز اقدام به آماده سازی پالایشگاه های خود برای ورود نفت ایران کرده است.

بعید نیست قیمت‌ها بالا بماند
نماینده سابق ایران در با اشاره به وضعیت قیمت‌ها در بازار نفت در صورت شکست توافق و عدم تحقق برجام، گفت: با شروع فصل بهار قیمت‌ها تا حدودی کاهش می‌یابد یعنی گرمایشی خاموش می‌شود، اما مجدداً در تابستان به سیستم‌های شدید رشد خواهد کرد. و بازار نیازمند عرضه جدید است.

خطیبی با بیان اینکه پیشنهاد جدید به دلیل کاهش سرمایه‌گذاری کاهش یافته و در بسیاری از بخش‌ها، سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاری صورت نگرفته است، اضافه می‌کند: این در شرایطی است که اگر سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاری شود، خواهد شد، دلیل این مسئله تحریم‌ها است و یا جود. از سوی دیگر، از سوی دیگر

به گفته وی، اگر وضعیت روسیه و روسیه و آمریکا بدتر از حال حاضر ممکن است شرایط بازار نفت را در شرایط بدتری قرار دهد، در این بین آسیایی باید به فکر امنیت انرژی باشد و ایران یکی از منابع مطمئن است که نشان می دهد کشور را نشان می دهد. می‌شود روی آن حساب باز کنند.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما