(عکس) رونالدو در اتاق یخ پوندی صفر با دمای ۲۰۰ درجه زیر

[ad_1]

مربی سابق کریستیانو رونالدو در استانه

تا ۴۰ سالگی
میک کلگ، مربی تنها بدنساز منچستریونایتد، معتقد است که رایان گیگز به تناسب اندام رونالدو نزدیک است. .لگ مدعی است که رونالدو در حال حاضر بهترین روتین جسمی و روحی خود را پیدا کرده است. او به نشریه «میرر» گفت: «کریستیانو یک نابغه است. نابغه مطلق. او از سن پایین در نحوه مدیریت بدنش اطلاعات کسب کرد. نه فقط از نظر ذهنی، ذهنی، عاطفی و روحی. او به خوبی می‌داند چگونه تغذیه خود را می‌کند و در هر کاری که انجام می‌دهد ثابت قدم است. تنها فردی که به این ثابت قدمی می‌شناسم رایان گیگز است و به همین دلیل تا ۴۰ سال بازی کند. کریستیانو می‌خواهد از مرز ۴۰ فراتر برود. او امیدوار است تا اواسط دهه 40 به بازی کردن ادامه دهد. »

مسابقات سابق رئال مادرید و یوونتوس ، رونالدو که روز شنبه 37 ساله می‌شود اعلام کرد تا با آن روبرو شود. یک سال بیشتر از رایان گیگز.

یخ درمانی
رونالدو پس از پیوستن مجدد به تیم منچستریونایتد ، اتاق یخ درمانی ۵۰۰۰۰ برای اولین بار

رونالدو ویدئویی را در شبکه اجتماعی خود منتشر کرد و به هواداران دشان ده او تعطیلات زمستانه را با خانواده‌اش در دُبی اسپری کرد و در مجموعه ورزشی دد الشبا او پس از استفاده از امکانات کلاس جهانی ارائه شده، در مقابل غوطه‌ور شدن در انرژی نیتروژن ارائه شده است با ماسک صورت ، دستکش ، هدبند و شلوارک وارد اتاق یخی شد و به دوربین دست تکان داد و در را بست و در و در زیر این کلیپ زیرنویس کرد: «ریکاوری».

این اتاق می‌تواند تا حدود ۲۰۰ درجه زیر صفر را برای کمک به درمان و بازسازی‌ها اعمال کند. کاربران می‌توانند ۵ دقیقه در این اتاق بمانند زیرا مدت زمان بیشتر باعث بروز خطرات جدی برای سلومت می‌شود

مدافعان این روش درمانی معتقدند که این درمان می‌تواند باعث تقویت خون شود و سیستم ایمنی را بهبود بخشد همچنین می‌شود که با این روش کاهش می‌ابد و به بهبود سریع‌تریت‌ها کمک می‌کند.

(عکس) رونالدو در اتاق یخ پوندی صفر با دمای 00 درجه زیر

منبع: خبرورزشی

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما