اسکوتر برقی عجیب سِگوِی!

[ad_1]

فرارو-Segway به تازگی با عرضه اسکوتر الکترونیکی GT2 با حداکثر برق 7 کیلومتر در ساعت وارد بازار اسکوترها Segway GT2 یک اسکوتر برقی ایستاده است که با عملکرد عالی خود به این صنعت ورود کرده است.

به گزارش فرارو ، ویژگی های این اسکوتر برقی با استاندارد مورد انتظار از اسکوترهای الکترونیکی یک اسکوتر الکترونیکی معمولی روی چرخ های 8 اینچی سوار می شود، در حالی که این اسکوتر دارای چرخ های 11 اینچی و دو موتور الکتریکی با قدرت ترکیبی 3 کیلووات است که قادر به ارائه سرعت 70 کیلومتر بر ساعت است و می تواند کمتر از 5 ثانیه از سرعت صفر صفر داشته باشد. به سرعت ۴۸ کیلومتر بر ساعت می رسد که سرعت بالایی دارد.

اسکوتر

Segway می‌گوید سرعت ۷۰ کیلومتر برساعت باید در پیست استفاده شود. سرعت بالای Segway GT2 ممکن است در اما می‌توان این اسکوتر را با استفاده از برنامه تلفن هوشمند کاهش داد. لاستیک‌های بدون تیوب دارای ویژگی‌های لاستیکی هستند که به دلیل ساختار ژله‌های دارای ویژگی‌های خود ترمیم می‌شوند. این ویژگی حفظ ایمنی در سرعت‌های بالا و هنگام برخورد با آسیب به سوراخ خواهد شد.

اسکوتر

این اسکوتر دارای لاستیک‌هایی پهن‌تر از حد معمول است. یژگی‌یژگی‌کی اب این ویژگی ها باعث می شود تا از Segway GT2 خارج شود از جاده نیز استفاده کرد. GT2 سریع‌ترین اسکوتر برقی نیست، زیرا Minimotors و Kaabo دارای چندین مدل اسکوتر هستند که بیش از 90 کیلومتر هستند. پرسرعت‌ترین اسکوتر دنیا در حال حاضر مربوط به شرکت Rion می‌باشد که مدل RE90 آن را به سرعت ۱۲۰ می‌رساند. ۱۲۰لومتر بر ساعت، سرعت خودروهای قانونی در بزرگراه‌های بلژیک است.

این اسکوترهای پرسرعت به همراه یک Segway GT2 همچنین دارای ویژگی کنترل کشش برای تعدیل سرعت و قدرت در مواقعی است که احتمال لیز خوردن چرخش وجود دارد. این اسکوتر 52 وزن است و در مجموع با وزن سرنشین می‌تواند تا 150 وزن داشته باشد. Segway GT2 بردی در حدود ۱۲۰ کیلومتر است و تا پایان سال عرضه خواهد شد.

منبع: newmobility

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما