عزیزی خادم: فدراسیون ملی جای تسویه حساب‌های ‌شخصی نیست!

[ad_1]

رئیس فدراسیون فوتبال ایران از عملکردش دفاع کرد.

به گزارش ایسنا، شهاب الدین عزیزی خادم، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز (سهشنبه) در گفتوگوی برخط با روسای فوتبال استانها ضمن تبریک به مناسبت امام علی (ع) و روز پدر گفت: امام علی نماد تلاش، احقاق حق و تلاش برای توسعه عدالت است. امیدوارم عملا پیرو راستین مولا امیرالمومنین باشیم.

برای اولین بار خوشحالیم با عبور از یک فدراسیون بدهکار امروز به یک جایگاه توسعه و الگوی توسعه ورزش در کشور تبدیل شد با رفتن به جام جهانی مبلغی حدود 400 میلیارد تومان به حساب فدراسیون واریز درآمد می شود که بعد از عبور از این تحریم های ظالمانه این پول را برای پول ملی پرداخت می کند. ما میستیم مثل خیلی ها عمل می کنیم و این درآمد را به عنوان دستمزد سرمایه ان میلیون دلاری می پردازیم، اما این کار را نپذیرفت و همین دلیل فدراسیون به ثروت رسیده است. همچنین جستجوهای صورت گرفته میزبانی بعد از حدود 2 سال به ایران برگشت.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: نتیجه گیری تیم های ملی فوتبال، توتسال، ساحلی و بانوان در ما غیر از تیم ملی مردان همه تیم‌ها در 2 سال گذشته تعطیل شده بودند. شخصیت فوتبال ایران در بعد ملی و فراملی بازسازی شده است. تاریخ‌سازی تیم‌های ملی فوتبال بانوان و مردان برای همیشه در فوتبال این کشور ثبت خواهد شد. د در راهیابی به جام ملت‌های آسیا برای اولین بار و دیگری سریع‌ترین صعود آسیا به جام جهانی رقم خورد. در این مسیر کمترین زحمت را بنده کشیدم. با توجه به رقابت های کوران های مختلف در بخش مردان و زنان بودیم، اما خیلی از تیم های ملی به تورنمنت های مختلف مردان، زنان و فوتسال در مقدماتی جام جهانی، جام ملت های آسیا و جام جهانی فوتبال بودیم این اتفاق افتاد. رسمی و آسیایی در بضاعت فوتبال ایران اعزام شدند. اگر هم تیمی ارسال به دلیل همه گیری کوید ۱۹ بوده و آن تورنمنت لغو شد.

او ادامه داد: روز گذشته با آقای محمد دادکان جلسه ای داشتم و در آن دیدار هم ایشان و هم بنده بر این نکته تاکید دارند که فدراسیون ملی جای تسویه حساب های شخصی نیست. برای همه مردم است. آموزش آن بر تلاش و عدالت و پشتکار بنا نهاده شده و هر کسی در فوتبال ملی کاری کند سرباز جان‌برکف ایر برخی از موضوعات بی پایه و اساس برای آنهای کاربرد دارد که نه لطف خداوند و نه تلاش تیم مدیریت و نه اعضای تیم فنی تیم های ملی و نه بازیکنان سربلند این سرزمین را نمی بینند. فوتبال چیز پنهانی ندارد.

وی اضافه کرد: روزی که با کمک شما و رای اعتماد سایر اعضای مجمع به فدراسیون آمدم کمتر از 20 میلیون تومان در خزانه بود و چند میلیون دلار بدهی داخلی و خارجی داشت. در این مدت چند اعظمی از معوقات تیم ملی را که گذشته بود، پرداخت کردند. تا امروز دهها میلیارد تومان از بدهی انباشته و مالیاتی فدراسیون پرداخت شده است. پشتوانه بنده همراهی و مشارکت خانواده فوتبال است. در این مدت چند اعظمی از معوقات تیم ملی را که گذشته بود، پرداخت کردند. ارزانترین صعود به جام ججانی رقم و همان گونه کک با شما وعده کردم عوید حاصل از این صاصل از این استانها به عنوان باز محرک فوتبال ملی فوتبال ملی بیاید. برای خوردن استان‌ها با فوتبال ملی تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شده و شاید مهم‌ترین آن در حوزه است.

خادم افزود: تهیه بلیط رایگان و اختصاصی برای تیم های مردانه و زنان از همه مهم این ما ه برای اولین بار رقم خورده است و جا دارد از آقایان موسوی و حدادیان تشکر کنم. معرفی به عنوان پایگاه زیرساخت های فوتبال، توتسال و فوتبال ساحلی ملی خشیخشی در طول این ماه بار تیم های ملی فوتبال، توتسال و بانوان برای اولین بار در همین جا باید از تشکر ویژه خود را از آقای دکتر سعید محمد اعلام کرد که در تفاهم نامهای که طی روزهای گذشته با امضاء زمین 5 تمرینی که یکی از آن چمن هیبرید خواهد بود، دو زمین فوتبال ساحلی، یک سالن فیزیوتراپی و یک سالن را انجام دهد. تمرینی با سرمایه گذاری بیش از 100 میلیون تومان در این منطقه تا پایان مرداد آینده به بهره برداری خواه

وی اضافه کرد: تفاهم نامهای با فدراسیون فوتبال قطر امضا شد که طی آن تیمهای ملی فوتبال کشورمان می تواند از امکانات قطریها به عنوان میزبان جام جهانی آینده استفاده کند. این قرارداد مهم بین المللی فوتبال ایران است که این کشور برای ساخت اسپایر در ایران اقدام خواهد کرد و در زمینی به مساحت 25 تا 30 زمین چرا این زیرساخت مجموعه ورزشی آزادی ساخت خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: نقشه ساختمان فوتبال برای شروع عملیات اجرایی از ماهها کار کارشناسی توسط یک تیم طراح توانمند و متخصص در آکادمی ملی فوتبال روبه پایان است و انشاءالله طی هفته های آینده وارد فاز عملیاتی شده است. در این مدت بزرگی از تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها ارائه شده و سعی کنید تمام فرصت‌های اقتصادی فوتبال را بسازید در شرف عقد قرارداد نهایی با حامی مالی هستیم. دستمزد داوران ۴۰۰ درصد افزایش یافت و به آن‌ها پرداخت شد. به همین دلیل می‌گویم ثبات در این ۱۱ ماه به فوتبال ملی برگشت. فدراسیونف

او افزودن حضور ستاره های فوتبال ایران باقری ، برای اولین بار در روز اول من به حق منتخبان شما در هیئت رئیسه احترام می‌گذارم. در روزهای سخت در کنار من بودند. جا دارد از زحمات این عزیزان تشکر کنم. این حق نانونی همکاران من در هیئت رئیسه است و انشاءالله روز پنجشنبه فوتبال ملی تیم سربلند اولین روز سال اما پیشتر هم گفته‌ام که بنا و بر اساس این گزارش، این تصمیم بر شفافیت در همه حوزه‌هاست و در هر موردی موضوعی وجود داشته است، نه تنها برای اعضای هیئت رئیسه که برای تک تک اعضای محترم مجمع، همکاران شما در فدراسیون فوتبال با افتخار حاضر به پاسخگویی و شفافیت هستند. سازی هستند. این فدراسیون از مظلوم‌ترین فدراسیون‌های تاریخ ایران است، اما دعا کنیم همیشه مظلوم باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: موضوع حسابرسی تا تیراندازی است که بارها در رسانه‌ها به روز است آیا فدراسیون خود می تواند مستقلا حساب کند؟ آیا غیر از این است که حسابرس مستقل باید این کار را انجام دهد و در مجمع آینده به اعضای محترم اعلام کند. خداوند عالم ناظر بر گفتار و عمل و قلب آدمها است. در تاریخ فوتبال ایران این همه موفقیت بی سابقه بوده است. عملکرد ما در این ۱۱ ماه قابل اندازه گیری است. از تمام روسیه قبلی فدراسیون فوتبال تشکر کنم. به هر صورت ما هم مبرا از عیب نیستیم. این روزها پرسپولیس و استقلال را بهانه کرده و می‌گویند برای فوتبال ملی چنین اتفاقی بیفتد. برای اولین بار موضوعی است که باید ریشه‌های حل شود. جالب است مدعیان این ادعاها حتی نتوانستند از امور روزمره یکی دو تیم بربیایند. آن هم با حدود ۱۰ برابر هزینه‌ها! بگویم ملی فدراسیون فوتبال، مدعی فوتبال است. از گفتار، افترا و تهمت پرهیز کنیم. بدون شک این موفقیت‌ها در سایه لطف الهی و تلاش همه عزیزان بوده است.. فوتبالی که کام ملت را شیرین کرده است. امکاناتی که امروز فوتبال دارد و ثروتمند شده است و این سرمایه را در دل استان‌ها می‌بینند. ان‌شاءالله با کمک می‌توانیم برنامه ریزی کاملی را در این فضای ایجاد شده انجام دهیم. از این بزرگی و نگاه عدالتی که در فوتبال ملی در حال حاضر حاضر آمده است، خیلی خوشحالم. تا روزی که در کنار شما که رکن اصلی فوتبال هستید، این هدف را جلو خواهم برد.

.ادم در پایان گفت: دو بازی دیگر نیز از مسابقات جام جهانی هنوز باقی مانده است. بعد از آن مسابقات قرعه کشی جام جهانی را داریم. امیدوارم بتوانیم این فضا را مدیریت کنیم. هر کس هر رفتاری از آن داشته باشد، باید مسئولیتش را قبول کند. امیدوارم آخرت مان را برای دنیای دیگران نفروشیم و این موضوع بسیار مهم است. با عشق و افتخار کنار شما هستم. اولین روز سال بارها و بارها می گذرد. بعد از این دو بازی در سال آینده برای توسعه فوتبال در استانها برنامه ریزی کرد. برای اولین بار است که در استانها این امر مهم اتفاق می افتد. همه تلاش‌هایی که برای سربلندی ایران نام‌گذاری شده‌اند، بوده است و آن‌شاءالله از پس این اتفاق بیفتد. در صورت موفقیت در سایه لطف خداوند، دعای خیر ملت، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، حمایت از دولت جمهوری اسلامی ایران و مجلس شورای اسلامی، رسانه ها و به ویژه رسانه ملی و تلاش خانواده فوتبال بوده است. اتاق فوتبال اهت کک در فوتبال ملی به یک معماری و نوسازی ساختاری جدید رسیده‌ایم.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما