پاسخ تند استقلال به بیانیه پرسپولیس

[ad_1]

معاون باشگاه استقلال در واکنش به بیانیه تند باشگاه پرسپولیس صحبتهایی را در حاشیه نشست خبری این تیم مطر

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، محمد نوری معاون باشگاه استقلال در واکنش به بیانیه تند باشگاه پرسپولیس خطاب به این باشگاه، در حاشیه نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت صحبت هایی را انجام داد که بخشی از آن را در زیر میخوانید.

* نمی‌خواستم این صحبت‌ها را در کنفرانس خبری مطرح کنم و به همین دلیل از کنفرانس در خدمتتان هستم. در خصوص بیان توهین‌آمیز باشگاه پرسپولیس که منتشر شد، می‌خواستم توضیحاتی ارائه دهم. .واهشم این است که به این مسائل خارج از مسائل روشنفکری فوتبال نگاه کنید. این یک واقعیت است که باشگاه استقلال همیشه یک واکنش از خودش نشان داده و شروع کننده نبوده است.

* دیروز یک خبر در رسانه های معتبر منتشر شد که نام باشگاه پرسپولیس را به سازمان لیگ زده اما در بیانیه امروز گفتند که ما این نامه را رسانه ای نکردم و کارمان قانونی است. با ما از این شوخی ها نکنید.

* این همه نامه به سازمان لیگ می‌شود و رسانه‌ای نمی‌شود. چگونه نامه ۱۵ روز پیش ما برای تأخر و تقدم زمانی بازی‌هایمان نسبت به پرسپولیس رسانه‌ای نشد؟ این چیزها، کارهای ترم یک رسانه است. فوری نامه می‌زنید و رسانه‌های می‌کنید. چرا؟ به خاطر تفاوت ۶ امتیازی و چیزی جز این نیست.

* کمیته انضباطی از دو باشگاه اعلامیه‌ای صادر می‌شود. به یکباره می‌بینید از دربی نامه‌نگاری می‌کنند تا جوسازی کنند. از طرفی در همان روز

* اکثر رسانه ها هم طرفداران آن تیم هستند. قدرت وایرال شدید دارند. اسامی آن‌ها کاملاً مشخص است. .بت از این می‌کنند که ما این را در اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌دهیم. شما فضاسازی را علیه قضاوت دربی انجام داد.

* در همان برنامه فوتبالی که شما به آن استان می‌کنید، در نیم فصل مشخص شد رسا تازه بازی با فجر سپاسی تصویربرداری خوبی انجام نشده بود و گل ارسلان را در آن بازی داور به اشتباه مرد

* شما نگاه کنید یک تیم در خصوص سربازی صحبت کرد و چه بلوایی. آنقدر زدند این دو بازیکن عزیز را از استقلال گرفتند. یک مدیر عامل دیگر هم هست که بارها درباره سرمربی سابق تیمش و انتقالش به یک تیم دیگر صحبت کرده و گفته است که چرا پول ما را نمیدهید و چرا از پرسپولیس کسر امتیاز نمی کنید؟ اما انگار نه انگار.

* توسط عوامل خود در

* اینها ظلم‌هایی است که در حق استقلال انجام می‌شود. در اطلاعیه‌شان نوشته‌اند که با زورگویی بازی با پیکان لغو شده است. این توهین به سازمان لیگ است. از کدام زورگویی صحبت می‌کنید که دو مدافع عزیز ما الان در ملوان هستند؟ طبق قوانین سازمان لیگ و مسابقه ایفمارک با پیکان لغو شده بود. همان سازمانی که ما از فصل ابتدایی بر سر تبلیغات محیطی و مسائل دیگر، مشکلات زیادی با هم داشتیم، آن بازی را

* می‌خواهند با جوسازی روی داور دربی اثر بگذارند. در رابطه با رفتار آقای مجیدی هم آمده و اظهار نظر کرده اند. ما یک نظر از طرف ما درباره ضربه زدن به حریف به داور در یکی از مسابقات دیدید؟ الان چون اشاره کرده، ما درباره اش صحبت می کنیم. درباره تیم های زحمتکش صحبت کردند. وقتی نمی‌شود فهمید با یک تیم مشترک، می‌گویید تیم زحمتکش. شما به همین تیم زحمتکش با دست گل زدید.

* چون خبرنگاران استقلالی در رسانه ها کمتر هستند، آن ها سعی می کنند با انواع جوسازی ها، مسائل را به انجام برسانند. از فدراسیون و کمیته اخلاق و کمیته انضباطی می‌خواهیم که به این مسائل رسیدگی کنند. ما درباره حق قانونی خود صحبت می کنیم. دیروز هم گفتیم چرا دم دربی جوسازی میکنید؟ این جوسازی‌ها چقدر علیه استقلال در تاثیرگذار بوده است؟ تیم پنالتی استقلال را در سالهای گذشته در دربی نگرفتند. بهار امسال خطای امیری را داور دربی نگرفت. .ود امیری مصاحبه کرد و گفت خطای پنالتی کرده است.

* استقلال نیاز به این جوسازی‌ها ندارد. این تیم با قدرت کارش را پیش میبرد و نیازی ندارد که ارتش مجازی داشته باشد. ما به دنبال یک قهرمانی پاک و بی حرف و حدیث هستیم. بیانیه بدهند، جواب بدهند، بی اخلاقی، با واکنش محکم باشگاه استقلال خواهد شد.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما