بهترین زمان برای بازدید از پارک ملی کروگر

[ad_1]

یکی از رایج ترین سوالات در بین

به گزارش فرارو، پارک ملی کروگر در کشور آفریقای جنوبی واقع شده است. این پارک مساحتی به اندازه ۱۹۴۸۵ متر مربع را در بر می‌گیرند و در استان‌ها می‌گیرند

در این پارک گردشگران می توانند انواع حیواناتی مانند شیر، بوفالو، فیل، پلنگ، کرگدن، سگ وحشی آفریقایی که در انقراض و پرندگان و بسیاری از جانداران دیگر را مشاهده کنند.

این به خودی خود به نیازها و درخواست‌های بازدیدکننده برای تجربه سافاری خود نیاز دارد. اگر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ببینید تعداد پتانسیل را برای واقعی داشته باشید، متت مو تو در این زمان از سال، بوته ها خشک، الف ها کوتاه و تشخیص حیوانات از دور و نزدیک آسان تر است. همچنین اگر عاشق گرما، و باران نیستید، زمستان نیز توصیه می‌شود. از آنجایی که این فصل سردتر است و باران کم و بدون بارندگی است.

بزیری از دوستداران حیات وحش یزیز اولین روز سال اولین روز سال است.

تابستان دا پارک ملی کروگر می‌تواند بسیار گرم باشد و دمای آن به ۴۰ درجه سانتیگراد (۱۰۴ درجه فارنهایت) باشد. حیواناتی که در طول روز به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند، زیرا انرژی خود را در سایه درختان بزرگ می‌کنند.

تابستان در بوشولد – یک منطقه جنگلی نیمه گرمسیری در آفریقای جنوبی – معمولا از اکتبر تا آوریل است. این فصل به عنوان فصل بارانی نیز می‌شود. و البته با باران جان تازه‌ای می‌آید، هم برای جانوران و هم برای گیاهان. تعداد زیادی از حیوانات در آفریقای جنوبی در زایمان طبیعی می‌شوند. فرضیه‌های یکی برای این موضوع وجود دارد، ازز آن اما دلیل رایج این است که غذا در فصل بارندگی فراوان و مغذی تر است.

در تابستان، همه چیز در بوشولد به طور کلی سرسبز و رنگارنگ است، اگر باران خوبی ببارد پروانه ها همه است. پرندگان رنگارنگ از خانواده‌های مختلف به مهاجرت جنوب می‌کنند.

اگر به گرما مهمی نمی‌دهید، اما عاشق سافاری‌های خوش منظره، رنگارنگ و مجموعه بامزه تابستانی هستند. با این حال، اگر از سرمای خفیف در صبح و بعد از ظهر اذیت نمی‌شوید، زمستان برای شما مناسب است.

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما