با خانواده مانیتورهای هوآوی بیشتر آشنا شوید

[ad_1]

شرکت هوآوی به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های دنیا، قصد دارد با ارائه ابزارهای گسترده ای از محصولات و ابزارها با سیستم عامل های یکپارچه به هوشمندتر شدن فناوری زندگی، کار، ورزش، تفریح ​​و تمام توانایی های زندگی انسان ها کمک کند و به طور خلاصه یک اکوسیستم کامل شود. برای آنها بسازند. یکی از اجزای این اکوسیستم سوپردیوایس هوآوی، مانیتور است که در حال حاضر چهار مدل از آنها برای استفاده های مختلف در بازارهای داخل کشود هستند که در این مقاله به بررسی آنها پرداخت. همچنین بررسی کوتاهی داشت که هرکدام از این مانیتورها برای چه نوع کاربردی ایدئال است.

MateView

Ate از جذابترین اعضای خانواده مانیتورهای هوآوی مدل MateView است. مانیتوری با ظاهر مینیمال که علاوه بر عملکرد کم‌نظیر، می‌تواند ظاهری بسیار شیک و خاص به میز یا دفتر کا داشته باشد. این مانیتور صفحه 28.2 اینچی با حاشیه‌های بسیار باریک دارد و از وضوح تصویر 3K + با نسبت تصویر 3: 2 بهره می‌برد اگر روشنایی 500 نیت، قابلیت نمایش 1.07 رنگ رنگ و پوشش رنگی 98% DCI-P3 و 100% sRGB را هم به این مشخصات اضافه می کند کاملا مشخص است که MateView می تواند کاملا ایده آل و فوق العاده برای طراحان و گرافیست ها باشد. چراکه رنگ‌های تولید شده روی این صفحه نمایش بسیار نزدیک هستند و با نمونه چاپ شده کاملاً برابر از دیگر امکانات این مانیتور می‌توان به قابلیت‌های اتصال آن اشاره کرد که از طریق درگاه USB

به این ترتیب که با استفاده از یک کابل USB-C (که داخل جعبه محصولی وجود دارد) می توانم را به کیس یا لپتاپ های دارای پورت USB C یا تاندربولت (نظیر مک بوک پرو اپل یا کارت های گرافیکی مجهز به این درگاه) متصل کند. در این حالت می‌توان بالاترین کیفیت یعنی 4K + را روی این مانیتور خروجی گرفت. برای اولین بار، شبکه NFC برای اولین بار مورد استفاده قرار گرفت. همچنین MateView به دو اسپیکر و دو میکروفون مجهز شده است که در پایه آن تعبیه شده است.

ساندبار 34 اینچی MateView GT

با خانواده مانیتورهای هوآوی بیشتر آشنا شوید

گیمرهای حرفه‌ای به همان اندازه که به تهیه سخت‌افزارهای قدرتمند توجه دارند، در انتخاب مانیتور راکه یک مانیتور باکیفیت و طراحی شده مخصوص بازی، می‌توان تمام قدرت را به سخت‌افزارها نشان داد. مانیتور MateView GT محصولی قدرتمند و حرفه‌ای است که برای بازی‌هایی طراحی شده و از قابلیت‌های متعددی بهره می‌برد. اولین نکته ای که درباره این مانیتور جلب توجه می کند صفحه خمیده آن را نشان می دهد.

این مانیتور از یک صفحه 34 اینچی عریض با نسبت تصویر 21: 9 کیفیت تصویر 3K بهره می‌برد که ترکیبی عالی برای بازی تر باشد. اما شاخص‌ترین ویژگی MateView GT ارزیابی به روز رسانی تصویر 165 هرتزی آن است. این میزان به روز شده و کمک زیادی به اجرای روان بازی ها انجام می دهد و عملکرد آن به این ترتیب است که در هر ساعت 165 مرتبه تصویر به روز شده و به این ترتیب کوچکترین حرکات هم قابل مشاهده هستند. این ویژگی به ویژه در بازی‌های تیراندازی اولین شخص بسیار کارآمد است.

در نظر داشته باشید که ارزیابی به روز رسانی شده در بیشتر مانیتورها 60 یا 90 هرتز است. این مانیتور با شدت نور 350 نیت، پشتیبانی از فناوری HDR10 و کنتراست 4000: 1 نمایش عالی رنگ‌ها و فضاهای اما یک ویژگی جذاب هم در MateView GT تحت عنوان “Dark Field Control” وجود دارد که به صورت خودکار فضاهای تاریک را نمایش می دهد و از این طریق رقبای شما شانسی کمتری دارند که در نقاط تاریک پنهان شده و از چشم شما دور بمانند. این مانیتور مجهز به یکاسدبار قدرتمند روی پایه است که به صورت

MateView GT 27 اینچی

این مانیتور عضو خانواده کوچک MateView GT به شماره میرود و مخصوص آن دسته از بازی‌هایی است که دوست دارند از امکانات جذاب این سری بهره ببرند اما قصد دارند یک سیستم مخصوص بازی میانرده خریداری کنند. عنوانی که از اسم این محصول به یک صفحه نمایش 27 این محصول با پنل خمیده مجهز شده است.

این مانیتور نسبت تصویر 16: 9 با کیفیت تصویر 2K دارد و دارای 34 اینچی است، از میزان به روز رسانی تصویر 165 این قابلیت در رده قیمتی MateView GT 27-inch ویژگی بسیار عالی به شماره می‌رود و از این بابت رقبای انگشتی برای نمایش 16.7 میلیون رنگ، روشنایی 350 نیت،وشش رنگی 90% DCI-P3 و 100% sRGB و پشتیبانی از تکنولوژی HDR از دیگر مشخصات

نمایشگر 23.8 اینچی

با خانواده مانیتورهای هوآوی بیشتر آشنا شوید

در نهایت نوبت به معرفی مانیتور 23.8 اینچی فول اچ دی هوآوی می‌رسد که یک محصول اقتصادی است. این مانیتور خوش‌ساخت گزینه‌ای ایدئال برای استفاده‌های روزمره اداری و خانگی در طراحی و ساخت این مانیتور از پنل IPS استفاده می‌شود که کیفیت تصویر بالا و نگاهی که بر روی آن مشاهده می‌کنید، نتیجه می‌شود

همچنین روشنایی 150 نیت در کنار این پنل به شما کمک می‌کند حتی در محیط‌های اداری پرنور هم به راحتی بتوانید مانیتور Display 23.8 “هوآوی از دو تکنولوژی کهنده نور آبی تصاویر با گواهینامه TÜV Rheinland و Flicker Free بهره میبرد که به شما کمک می کند در استفاده از مدت زمان کمتر آسیب دیده و آسیب دیده شوید.

برای مشاهده جزئیات بیشتر و خرید این مانیتورهای هوآوی می‌توانید از طریق این لینک خرید کنید.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما