اگر خریدار سهام سرخابی‌ها هستید، به این نکات توجه کنید

[ad_1]

در نهایت پس از سالها انتظار پای دو تیم استقلال و پرسپولیس به تالار شیشه ای باز شد تا فرآیند واگذاری سهام این دو باشگاه به مردم آغاز شود، اما در فرآیند خرید سهام دو باشگاه چند نکته مهم وجود دارد که حتما باید مورد توجه قرار گیرد و مهم باشد. ن بلوکه شدن سرمایه سهامداران برای زمان نامشخص است.

به گزارش ایسنا، از امروز پذیره نویسی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است که نمادشان در بازار نارنجی فرابورس است و در آن قرار است 10 درصد سهام باشگاه ها به مردم عرضه شود. قاعدتا شرط اولیه و نیاز برای سهامدار شدن (مشارکت در افزایش سرمایه) دو باشگاه استقلال و پرسپولیسی از کد سهامداری است، علاقه مندان به مشارکت در افزایش سرمایه این دو باشگاه باید برای این مشارکت حتما کد سهامداری (از طریق سامانه سجام) باشند.

نکته مهم برای مشارکت در این پذیرش نویسی این است که فعالیت های بسیار زیادی در این دو باشگاه از طریق «افزایش سرمایه از محل صرف سهام» است و می پذیرد باید بدانید که در این روش سرمایه گذاران پس از پایان پذیره نویسی تا زمان مفتوح شدن دوباره نماد. به دلیل اجرای رشد سرمایه، بلوکه می‌شود. .بینی می‌شود این موضوع ماه به طول انجامید. اولین روز سال پس از عرضه سهام دو باشگاه با عرضه اولیه که روش معمول و مشخص شده است، فرق دارد. بنابراین، عنوان “خصوصی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال” اشتباه است و صرفاً قرار است به اندازه 10 تا 20 درصد ارزش این دو باشگاه از طریق افزایش سرمایه از محل صرف سرمایه گذاری و در نهایت پس از انجام این فرآیند هم مدیریت و هم مالکیت باشد. سرخآبی‌ها در اختیار دولت خواهد ماند.

افزایش سرمایه از محل صرف سهام یعنی چه؟

در این روش، شرکت سهام خود را از طریق پذیرش نویسی و با قیمتی بیش از قیمت اسمی در بازار به فروش می‌رساند. در مورد یک منطقه بزرگ از یک منطقه بزرگ از یک منطقه بزرگ

افزایش سرمایه به روش سرا سوام به دو نوع با حفظ حق افزایش سرمایه با سلب حق تقدم به معنای افزایش سرمایه با سلب حق تقدم از سهامداران د یال به عبارت دیگر، در این روش اولویتی برای سهامداران فعلی برای شرکت در افزایش سرمایه وجود ندارد و سهام جدید، از طریق پذیرش در مدت کوتاهی در بازار به فروش میرسد. در توضیح افزایش سرمایه از محل صرف سهام باید گفت اگر شرکت اندوخته یا سود انباشته باشد که بخواهد از آن محل افزایش سرمایه دهد، می تواند از محل آورده نقدی سهامداران و با قیمتی بالاتر از قیمت اسمی مشارکت به افزایش سرمایه کند.

هر گونه افزایش سرمایه با صرف سهام موفق است که شرایط بازار، صنعت و شرکت از دیدگاه سرمایه گذاران مثبت باشد اگر بازار دارای رکود یا روند نزولی بوده و دورنمای مثبتی برای آن باشد درنتیجه شرط موفقیت در این شیوه، وجود چشم‌انداز مثبت برای بازار و سهام شرکت است.

توصیه فرابورس به درخواستان

در این پذیره نویسی تا ۱۲ درصد سهامداران خرد بنابراین در این پذیرش نویسی یک میلیون و ۲۰۰ هزار اگر ۵۰۰ هزار نفر شرکت کنند هم مابقی توسط متعهد پذیره نویس خریداری می شود.

در این راستا، میثم فدایی سرور فرابورس ایران، در شنتس خبری که روز گذشته برگزار شد، اعلام کرد: از مدیران عامل دوباشگاه، هواداران، پیشکسوتان و بازیکنان میخواهم چه در آغاز چه در نظر ثانویه از ایجاد هیجان انگیزه روی قیمت تابلو تولید کنند. زیرا هیجانی که در سال ۱۳۹۹ دیدیم بسیار ناگوار بود. شرکت فرابورس توصیه‌های برای خرید و فروش و نگه داشتن این سهام یا هیچ سهام دیگری ندارد.

وی تاکید می کند که به صورت مستمر بر روی نظارت روزانه می شود و اگر دستکاری قیمت مشاهده شود ابطا .ای مجازی هم رصد می‌شود و با کانال‌هایی که اغواگر قرار می‌گیرند می‌شوند.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما