اولین استارتاپ بیمه مجوز گرفت

[ad_1]

بازار بیمه، اولین استارت آپ در زمینه بیمه، مجوز کارگزاری برخط این حوزه را از بیمه مرکزی دریافت کرد.

برای اولین بار

اما پس از مدتها و به دست آمدن اطمینان خاطر از امنیت در زمینه های مالی و پرداخت، برخی ترسها کنار گذاشته شدند و زمینهای پیش آمد تا صنعت بیمه نیز طعم فروش و پشتیبانی آنلاین را بچشد.

بیمه‌بازار اولین حرکت استارتاپی در حوزه بیمه آنلاین بود که کارش را از سال ۱۳۹۵ شروع کرد.

برای اولین بار مثل هر کسب و کاری، چند بار گرفتار پیچ‌های سخت شد.

اما حفظ در هر مسیری، راز موفقیت است. بیمه‌با هم با در پیش گرفتن همین منزار، پیچ‌ها رت ست اگذرر واا بعد از این حرکت جسورانه، شرکت‌های دیگری هم برای فروش بیمه دورخیز وارد بازار رقابت شدند.

مهم‌ترین مزیت این سایت خرید بیمه آنلاین، شرایط کیفیت بیشتر شرکت‌های بیمه و مقایسه قیمت‌هاست این ویژگی، صرستی است برای خریدهای خرید بیمه که ب

اولین استارتاپ بیمه مجوز گرفت

در حالر،

افزون بر ا ی بخش پشتیبانی به سیستم در هر روز جوابگوی ۲۰۰۰ تماس است. این میزان تماس، نشان دهنده ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با خرید است که ارتد آنلاین بامه را دارد ل

اما ارتباط با ارتباط در بیمه‌بازار تنها به پشتیبانی ختم نمی‌شود. در شبکه های اجتماعی مانند توئیتر و اینستاگرام، تا جای ممکن، اطلاعات پیچیده در حوزه بیمه و تغییرات صورت گرفته در قوانین آن، با زبانی ساده برای مخاطبین توضیح داده می شود. در این بخش نیز پاسخ‌دهی به سوالات و بررسی مشکلات از اولویت‌های کار است.

و حالا پنجسال پس از شروع کار و به دست آوردن اعتماد و رضایت مصرف کننده، بیمه بازار می تواند مجوز کارگزاری را دریافت کند و به یک شرکت رسمی برای فروش بیمه تبدیل شود.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما