کنایه های تندوتیز ​​مهدی تارتار به فرهاد مجیدی

[ad_1]

شکست ذوب آهن مقابل استقلال در حالی که این تیم با خلق موقعیت بیشتر و مالکیت بر توپ و میدان، زمین را ترک کرد و همین موضوع دستمایه یک سوال از فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری شد.

جایی که مجیدی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر تسلط ذوب آهن بوپ،، این با واکنش‌های مثبت و منفی در فضای مجازی همراه ردوار

تارتار در صحبت اولیه خود در بازی با استقلال میگوید: «نمایش بازیکنان جوان ما واقعاً قابل توجه بود و ما در سراسر بازی، کنترل خوبی بر جریان مسابقه داشتیم و خطرهای زیاد و خطرناکی را ساختیم و کمی بدشانس و کم دقت بودیم که نمیتوانیم به آن برسیم. گل برسیم. باید در بازی های بعدی این موقعیت ها به گل تبدیل شوند. »

او در پاسخ به سوالی پیرامون اظهارات فرهاد مجیدی گفت: «من اهل کری خوانی نیستم و دوست ندارم به کسی کنایه بزنم، اما تحسین هایی از تیم ما شد، من را امیدوار کرد که راهمان درست است. از سوی دیگر، از سوی دیگر.

وی افزود: «برای من مهم شخصیت هرکسی است و واقعا همیشه وقتی بازی تمام شده، من رفتم با سرمربی تیم حریف دست دادم و محترمانه برخورد کردم و در صحبت هم همینطوری بوده است. شخصیت‌های قهرمان به تیمی که هدایت اوست را بر عهده دارند، از تیم‌های لیگ برتری که چنین چیزی را دیدند، استفاده کنید و باید ببینید

مدیر ذوب آهن در مورد نمایش تیمش گفت: «بازی‌های پخش مستقیم فرصت خوبی است برای اینکه خودمان را ارائه دهد وظیفه ما فقط امتیاز گرفتن نیست و بازی خوب هم هست. بچه های ما از این فرصت استفاده کردند، ولی بدشان هم بودند. از سوی دیگر، از سوی دیگر، از سوی دیگر.

مهدی تارتار در مورد شکست تیمش اظهار داشت: «برای بازی در مقابل تیمهایی که فقط نتیجه می‌خواهند، باید باتجربه‌تر شوند و بازی‌های دیروز و غفلتی را که باعث شود از دست دادن سه امتیاز می‌شود، از همان تجربه‌هاست که باید به صورت واقعی برایمان اتفاق می‌افتد. »

در مورد تعداد زیادی از افراد: تیم‌ها محصول صبر و پروژه‌ای بودند که در این باشگاه اجرا شدند. امیدوارم وقتی کارم در اینجا تمام شود، یک چنین تیمی از خودم باقی مانده باشد. تیمی که خیلی از بازیکنانش ستاره‌های آینده فوتبال ایران هستند. »

سرپرست ذوب آهن در مورد نقل قول مجیدی، از ژوزه مورینیو، اظهار داشت: «خیلی است که مربیان ما مربیان و نقل قولهای آنها را می شناسند، اما شاید یک نکته بزرگ را از خوب برده باشند. اگر حالا حرفی می‌زند، پشتوانه قهرمانی اروپا با پورتو و اینتر را دارد. سال‌ها با چلسی و رئال مادرید قهرمان شده و اینطور نیست که بعد از چند هفته صدرنشینی بیاید صحبت کند. اما برای من احترام گذاشتن به حریف همیشه در اولویت بوده و میدهم هواداران تیمم را با نمایش خوب در زمین راضی نگاه دارم و مشکلات تیمم را با نظر مخفی نگه ندارم.

ورزش سه

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما