افزایش سهم بازار تراشه های کوالکام و یونیسوک در سه ماه چهارم ۲۰۲۱ – زومیت

[ad_1]

از سوی دیگر، از سوی دیگر .مبود قطعات و تغییر میزان تاثیر بازاری بر فروشندگان مختلف تراشه گذاشته شده است.

اسام آرنا می‌نویسد، مدیاتک با افزایش از 37 به 33 درصد، همچنان در صدر قرار دارد. تحلیلگران توضیح می‌دهند که فروشندگان گوشی‌های هوشمند به‌عنوان اقدامی احتیاطی دربرابر امبود دارند. عرضه‌شده تقریباً ثابت بود و آن‌ها بیشتر از نیازشان دراختیار بودند. بنابراین در سه ماهه‌ی چهارم محموله‌ها کمتر شد.

نمودار آمار به دست آمده از سهم بازار شرکت های سازنده تراشه در سه ماه چهارم ۲۰۲۱

با اینکه نوالکام می تواند ییکی زز ی این اهر به‌دلیل برای آیفون ۱۲ و که اه موا زیاد است

تراشه‌های اگزینوس سامسونگ تا همین الان در جایگاه سوم قرار گرفته و در سال ۲۰۲۰ حتی از تراشه‌های اپل ن. بااین‌حال، شعبه‌ی گوشی‌های هوشمند سامسونگ در حال تغییر فرمول‌بندی محصولات است. به‌همین‌دلیل، تراشه‌های اگزینوس تنها ۴ درصد از سهم بازار سقوط می‌کنند. بهخاطر داشته باشید که این نتایج در سه ماههی چهارم به دست آمده و سری جدید گلکسی S22 که اکنون با اسنپدراگون در اکثر کشورها تولید می شود، احتمالاً روی آن خواهد گذاشت.

نمودار آمار به دست آمده از سهم بازار شرکت های سازنده تراشه در سه ماه چهارم ۲۰۲۱

مقاله مرتبط:

دراین‌میان، یونیسوک (Unisoc) سهم بازارش را در یک سال به بیش از دو برابر (11 درصد) رساند. این موضوع نباید تعجب آور باشد زیرا تراشه‌های آن در تلفن‌های هوشمند گوناگون از برندهایی مانند آنر، ریلمی، موتورولا، زدتی‌ای، انتقال و حتی سامسونگ استفاده می‌کنند.

بااین‌حال، وضعیت HiSilicon مساعد نیست. ححیگگنن حتی هواوی که بزرگ‌ترین مشتری آن است، نمی‌تواند به تراشه‌های کوالکام روی بیاورد که به 4G دسترسی دارد. محدود هستند.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما