آیا فروش خودرو در سامانه یکپارچه ادامه خواهد داشت؟

در پی موضوعی که مبنی بر ادامه فروش خودرو به صورت تلفیقی و تنها در مرحله سوم مطرح شد، برخی اعلام کردند که دیگر خبری از فروش تلفیقی خودرو نخواهد بود. در همین راستا مدیر روابط عمومی شورای رقابت ضمن رد این موضوع، ضمن تاکید بر ادامه روند فروش در قالب سامانه یکپارچه، این موضوع را شفاف سازی کرد.

به گزارش ایسنا، اخیراً مطرح شده است که با توجه به عدم استقبال مردم از فروش اخیر ماشین آلات مونتاژ، این احتمال وجود دارد که سایت سامانه یکپارچه (برای سومین بار پس از ثبت فاز دوم فروش یکپارچه ماشین آلات) در هفته های آینده با ظرفیت های خالی پر می شود.

همچنین گفته شد اجرای مراحل بعدی سامانه یکپارچه بر اساس در دسترس بودن تقاضا و مشتریان خواهد بود و با توجه به اینکه در حال حاضر با مازاد عرضه مواجه هستیم. مرحله سوم زمانی خواهد بود که متقاضی وجود داشته باشد. اما عده ای این موضوع را اشتباه برداشت کردند و گفتند این اظهارات را نمی توان بر اساس تکمیل طرح های جامع فروش محصولات و مرحله سوم و دوره های بعدی بیان کرد!

مردم لازم نیست نگران اجرای فروش یکپارچه باشند

سپهر داجوی توکلی مدیر روابط عمومی شورای رقابت در رابطه با اختلافات اخیر در خصوص فروش خودرو در سامانه یکپارچه توضیح داد و گفت: در بیع یکپارچه عملاً دلالان از بین رفته اند و بیشتر مطالبات واهی بوده است. بوجود آمد. حذف شده.؛ این امر موجب شده است که عرضه در نقطه قابل پیش بینی و مطابق با برنامه ها باشد. بر این اساس در وهله اول ظرفیت های رایگان موجود خودروسازان (مازاد عرضه) در معرض فروش قرار می گیرد و سپس دوره سوم برای متقاضیان جدید راه اندازی می شود.

وی تصریح کرد: اجرای فاز سوم می تواند به زودی و یا در مدت زمانی کوتاه انجام شود. در واقع باید طبق برنامه پیش برویم. اکنون دقیقاً مشخص نیست که این عرضه (فاز سوم) چه زمانی خواهد بود. اما مردم نیازی به نگرانی ندارند. برنامه های فروش قطعا دنبال خواهد شد.

این مقام مسئول در شورای رقابت با تاکید بر اینکه بازار در حال حاضر آرام است، تاکید کرد: هیچ محدودیت و بهانه ای برای دور سوم عرضه وجود ندارد. بنابراین این تصور که اجرای فاز سوم در هاله ای از عدم قطعیت قرار دارد کاملا اشتباه است. در واقع طرح های فروش بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توسط سیاستمدارانی مانند وزارت امنیت، شورای رقابت، سازمان امداد و سایر نهادهای نظارتی اجرا می شود.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما