روند نزولی بیماری در ایران

[ad_1]

خبرگزاری فارس: ستاد ملی مقابله با تاکید بر لزوم کنترل مرز کشور و رصد ویروس جدید آمریکا را در بر گرفته است، در عین حال از روند نزولی کوید 19 در کشور خبر داد.

دکتر علیرضا رئیسی با اشاره به برگزاری پنجاه و یکمین جلسه ستاد ملی مقابله با حملات، گفت: در این جلسه در وضعیت ایران و جهان مورد بررسی قرار گرفت و وضعیت ویروسی که اروپا را در برگرفته و وحشتناک در اروپا به راه انداخت. است را مورد بررسی قرار دادیم.

برای اولین بار بنابراین در کنترل مرزهای هوایی، دریایی و زمینی باید بیش از قبل دقت کنیم. اما در هر حال چه جهش ویروس خارجی باشد و چه جهش در داخل رخ داده باشد باید پروتکلها را نگه دارد، از حضور در تجمع خودداری کرده، ماسکیم، از حضور در جمع بپرهیزیم; زیرا حضور در جمع و مهمانی‌ها می‌تواند عامل اصلی انتقال بیماری باشد. با وجود پشت سر مناسبت های را گذاشتیم و پیش رو داریم هم مردم و هم مسئولین این نکات را بسیر

نسبت ۸۶ درصدی پروتکل های ضد آفتاب

روند نزولی بیماری در کشور

وی افزود: میزان رعایت پروتکلها در کشور به بالای 86 درصد رسیده است و این یعنی به این سبک از زندگی عادت می کنیم که تنها راه مقابله با این ویروس است. پیشرفت در سطح کشوری روند بیماری نزولی است و نسبت به حدود پنج هفته قبل از میزان بستری در بیمارستان ها تقریباً یک چهارم و مرگ و میر کمتر از یک سوم است و این آمار بسیار درخشان است که نتیجه رعایت مردم است.

پیک سوم صنعت در مازندران و چهار شهر قرمز در این استان

رئیسی با بیان اینکه در استان مازندران به نوعی بیماری سوم آغاز شده است،، از سوی دیگر، از سوی دیگر، از سوی دیگر

۴۰۱ شهر زرد و ۴۳ شهر نارنجی

۱۸ شهر نارنجی در استان مازندران

وی ادامه داد: ۴۰۱ شهر زرد و ۴۳ شهر نارنجی داریم که حدود ۱۵ تا ۱۸ شهر نارنجی در استان مازندرن شهر لاهیجان در استان گیلان نیز نیاز به مراقبت بیشتر دارد و همه شهرهای استان مازندران هم بیشتر می‌خواهند و امیدواریم با همکاری مردم این موج را هم کنترل کنیم.

کوچکترین معمولی خطرناک است

معاون وزیر بهداشت تاکید کرد: با توجه به تغییر شرایط از نارنجی به زرد باید توجه کرد که کوچکترین غفلت، تغییر و عادی ظاهری خطرناک است و می تواند شرایط را تغییر دهد. بسیار قابل قبول است و اگر مطمئن شوید که ممکن است درگیر بعدی شود.

در مورد یک منطقه بزرگ از یک منطقه بزرگ از بخش بزرگی از چوب، س همه ما باید تصمیم بگیریم تا شهرهای زرد تغییر رنگ ندهد و محدودیت های مجددا بازنگردد. اگر به اندازه کافی ممکن نباشد خدایی نتواند بیماری بعدی را در بهمن ماه و یا اسفندماه داشته باشد.

وی در خاتم با بیان اینکه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با قدرت در حال اجرا است، تصریح کرد: همکاری میان سازمانهای مردم نهاد، بسیج، هلال احمر و … در جریان است و کار بزرگی در حال انجام است و این حرکت است. عظیم ملی سازماندهی شده در مقابل بیماری می تواند در حفظ و بهبود شرایط بهبودی از نتایج حاصل از خبرهای تکمیلی این طرح در هفته های آینده به اطلاع مردم برسد.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما