چهار راه‌ها توییتر ریپورتاژ من را نابود کرد بدون خروج من متوجه شدم

بنابراین، استفاده از این روش تبلیغاتی برای افزایش رنک و رتبه سایت را می توان به عنوان یکی از مؤثرترین روش های دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) و همچنین بهینه سازی یا همان سئو دانست و از طریق آن، اعتبار سایت منتشر کننده ریپورتاژ آگهی را به صورت همیشگی برای سایت خود ایجاد نمود. یکی از مزایایی مهم ریپورتاژ آگهی که باعث محبوبیت این روش تبلیغاتی در مقایسه با سایر روش ها شده است تاثیر آن بر سئو وب سایت و بهبود آن می باشد. در محتوای رپورتاژ آگهی لینک ها به صورتی ساخته می شود که ارزش بالایی را دارا هستند و تاثیر منفی بر سئو ندارند.در روش های دیگر مدت نمایش آگهی محدود است و تا زمانی که هزینه آن را پرداخت کنید نمایش داده می شود اما همین که آگهی منقضی شود تاثیر مستقیم خود را از دست می دهد اما در رپورتاژ تنها یکبار هزینه می کنید. ریپورتاژ یکی از روش های تبلیغاتی وب مستران یا همان مدیران سایت است که در اصل یک پست یا مقاله با محتوای تبلیغاتی حاوی لینک بوده که در وب سایت های پربازدید جهت دیدن شدن وب سایت های کم بازدید استفاده می شود. صفحه مربوط به ریپورتاژ به صورت دائم و همیشگی در سایت های معتبر و پربازدید قرار گرفته و پاک نمی شود.

رپورتاژ از بروزترین روش های برند سازی و بازار یابی است و دارای تاثیر مثبتی روی سئو سایت است و یکی از روش های بهبود سئو و افزایش بازدید است. درست است که موارد زیادی در خصوص مزایای ریپورتاژ وجود دارد، اما باید فراموش نکرد که این روش تبلیغاتی، مانند سایر روش ها نیازمند به کارگیری اصولی می باشد. به دلیل اینکه ریپورتاژ اگهی لینک طبیعی به شمار می رود و وب سایت هایی که درون آن ها محتوا انتشار داده می شود از جانب گوگل اعتبار بالایی برخورد دار هستند ، از این رو یک سئوکار آن را انتخاب می کند. اینکه به رتبه دلخواه رسیدید برای شما پایان ماجرا نیست، این تازه شروع کار شماست. شروع این شیوه از اینجا بوده است که روزنامه ها و نشریات به دنبال کسب در آمد بوده اند و از راه انتشار مقالات با اهداف تبلیغاتی به پول بیشتری می رسیدند. ریپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ خبری (Adevrtorial) یکی از بهترین راه حل ها و روش ها برای گرفتن بک لینک می باشد و میتواند تأثیر خوبی بر افزایش رنک و رتبه سایت وب شما داشته باشد. رپورتاژ نسبت به برخی از روش های دیگر هزینه مناسب تری دارد. یکی دیگر از قالب های تولید و انتشار رپورتاژ آگهی استفاده از تصویر است.

اگر با مفهوم سئو آشنا باشید میدانید که تعداد بازدید های یک وب سایت یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار روی آن است. باید آن مورد را در نظر بگیرید که خرید رپورتاژ آگهی ارزان در تعداد بیشتر شاید بازخورد بیشتری متناسب با کسب و کار شما داشته باشد. در آخرین مرحله باید آدرس، شماره، اطلاعات مربوط به شرکت و لینک مد نظر درج گردد. در معرفی پروژه شما تمامی اطلاعات و نکاتی که در تحقیقات بدست می آید، بدون سانسور درج خواهد شد. ریپورتاژ به طور کلی متن هایی هستند که وظیفه اساسی آنها معرفی کردن محصولات و کسب و کارهای متنوع به طور غیرمستقیم است. شما در سایت های معتبر از سایت هایی بک لینک می گیرید که نزد گوگل اعتبار دارند و نکته حائز اهمیت این است که میزان اعتبار سایت معرفی کننده رابطه مستقیمی با میزان اعتباری که گوگل به سایت شما می دهد دارد . اولین نکته و مهم ترین نکته برای سفارش ریپورتاژ، انتخاب وب سایت مناسب برای این کار است. دامین آتوریتی سایتها که در بازهای بین ۰ تا ۱۰۰ قرار میگیرد میزان اعتبار و شهرت سایت را نشان میدهد و هرچه این عدد بالاتر باشد، بهتر است. اگر لینک سازی بصورت صحیح ایجاد شود ،ارزش بالاتری میگیرد.

از سمت دیگر، با توجه به اینکه وب سایت های در نظر گرفته شده برای انتشار ریپورتاژ، سایت هایی پر کاربر و پر بازدید هستند، انتشار ریپورتاژ آگهی باعث مشاهده شدن برند و کسب و کارتان خواهد شد و می تواند آگاهی بسیار مناسب و خوبی از برند شما را برای بازدیدکنندگان ایجاد کند که این اتفاق، به دلیل اعتماد بازدید کننده به سایت معتبر، باعث اثر گذاری بیشتر برای وب سایت شما خواهد شد. پس از اینکه 6 ماه گذشت و شما هنوز به جایگاه خوبی در صفحه جستجوی گوگل نرسیده بودید، می توانید از رپورتاژ استفاده کنید. البته با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی رسانه های چاپی محبوبیت خود را از دست دادند و این شیوه ارزش خود را از دست داد. این روش بسیار تاثیر گذار است زیرا مخاطبان رسانه گمان می کنند که این گزارش بی طرف و برای آگاه سازی آنان صورت گرفته در حالی که این گزارش تلاشی سازمان یافته جهت تقویت جنبه های ذهنی یک محصول است و شرکت های بزرگ با طراحی کمپین های ریپورتاژ اگهی اهداف خود را معرفی می کنند.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما