جذابیت ها و نقاط قوت سریال کره ای ما همه مرده ایم در ژانر زامبی

[ad_1]

به عنوان یک شاهکار زامبی دیگر از کره جنوبی، سریال درام اخیر ما همه مرده ایم (All Of Us Are Dead) دیگر از سریال های پرطرفدار این روزهای نتفلیکس است. باد از طلایه دار شانر زامبی با فیلم Train to Busan و سریال Kingdom با فضای جدیدتر ، سریال ما همه مرده ایم داستانی تازه تر و خونین تر را در فضای بقای مدرن به تصویر می کشد که دستکم این سریال ۱۲ اپیزودی واکنش های مثبت را به خاطر روایت بسیار پرتنش و بازی های رضایت بخش از بازیگر

جذابیت ها و نقاط قوت سریال کره ای ما همه مرده ایم در ژانر زامبی

اولین روز از اولین روز خرداد سریال همه ما مرده ایم خیلی از خط های داستانی کلیشه ای و صحنه هایی که در سریال های زامبی برجسته می شود را تغییر می دهد و تفاوت های خوشایند و تازه با تمام سریال های تریلر این ژانر دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ۸ تفاوت و کلیشه شکنی آشنا کنیم که سریال کره ای ما همه مرده ایم نسبت به دیگر فیلم ها و سریال های زامبی موضوعیت دارد.

جذابیت ها و نقاط قوت سریال کره ای ما همه مرده ایم در ژانر زامبی

۸- داستان آخرالزمانی یا روایت بزرگ شدن نوجوانان؟

طرفداران دنیای وحشت و روایت های ترسناک، داستان های کلاسیک را دوست دارند اما چیزی که داستان هیجان انگیز را از بین می برد، قابل پیش بینی بودن و تکرار یک خط داستانی کلیشه ای است. الا کلیشه هایی که بارها و بارها روی پرده دیده شده است سریال ما همه مرده ایم به عنوان اولین تجربه کارگردانی لی جائه کیو داستانی دارد که نه تنها در مورد کشتار زامبی است بلکه داستان بزرگ شدن نوجوانان را در این مسیر با سیر اصلی داستان ترکیب می کند. در حالی که داستان با گرفتن دانش آموزان دبیرستان هیوسان در حمله غیرمنتظره زامبی ها آغاز می شود، به روایت درگیری های بین دانش آموزان و روابط آن ها با ساختار نیز می پردازد. بدین ترتیب سریال ما همه مرده ایم ترکیبی بی نقص از درام نوجوانانه و بازی بقا است.

جذابیت ها و نقاط قوت سریال کره ای ما همه مرده ایم در ژانر زامبی

۷- نسخه ای بهتر از زامبی ها

امبی ها و مغز معمولاً ترکیبی بی نقص برای جذب طرفداران این ژانر هستند. نامیراها یا همان زامبی ها عموما تنها به خاطر مشکلی که در مغزشان پیش آمده دست به کشتن انسان ها و خوردن گوشتشان می زنند بدون اینکه هیچ غریزه ای داشته باشد و کنترلی بر رفتارهای بدنشان داشته باشد. اما در سریال ما همه مرده ایم شاهد تغییری در ساختار کلی زامبی ها هستیم. امبی های این سریال کره ای نیز همان سبک اصولی همیشگی را دنبال می کنند، موجودی بدون مغز و گرسنه اما ما همه مرده ایم متفاوت است اسن است که زامبی ها به زنده ماندن میل دارند. روایت دیگری از زامبی ها، زامبی هایی که از نشتی ساخته شده توسط آقای لی در آزمایشگاه مدرسه به بیرون خلق می شود، آزمایشی برای پسر آزار دیده اش بود. جهش تغییر بزرگی است که فضا را برای فصل دوم سریال ما همه مرده ایم ارائه می کند. با ترکیب زامبی های هیبریدی شرایط پیچیده تر نیز می شود، زامبی هایی که علاوه بر داشتن قدرت شنوایی فوق العاده و قدرت بدنی بالا، دارای ترمیم زخم ها و صدمات جسمی نیز هستند.

جذابیت ها و نقاط قوت سریال کره ای ما همه مرده ایم در ژانر زامبی

۶- پایان نه چندان خوش

پایان های بی اما این روایت از یک پایان بی نقص و مناسب دیگر درست نیست و سریال All Of Us Are Dead پایان پایانی که عموما در سریال های ترسناک دیده می شود، این سریال کره ای با سکانسی تعلیقی و مبهم به پایان می رسد که امیدها را نسبت به ساخت فصل دوم بیشتر می کند. با مرگ شخصیت هایی مانند لینگ سان تا جهش نام را، امیدوار کننده شاید بتوان گفت مناسبی برای پایان این سریال نیست اما پایان بندی تاریک آن امیدها برای ساخت فصل دوم سریال All Of Us Are Dead را می دهد.

جذابیت ها و نقاط قوت سریال کره ای ما همه مرده ایم در ژانر زامبی

۵- استفاده از سلاح های واقع گرایانه و باورپذیر برای مبارزه با زامبی ها

سلاح های غول پیکر، بمب، مواد منفجره و سلاح های مرگبار برای بقا در یک آخرالزمان نیاز هستند. سریال های ترسناک گاهی اوقات برای استفاده از سلاح های گرم کارآمد و مواد منفجره می کنند که ممکن است در جریان یک نبرد پیش بینی نشده غیرمنطقی به نظر می رسد. دهترسی به چنین سلاح هایی باعث از بین رفتن قداست و حرمت داستان شده و آن را غیرواقعی می سازند. در طرف دیگر ماجرا اما در سریال ما همه مرده ایم .دیدنی واقع گرایانه و قابل قبول تر به سکانس های مبارزه با زامبی ها هستیم. استفاده از شیلنگ آتش نشان در ساختمان مدرسه تا وسایل ورزشی به عنوان زره و یزهای مشابه دیگری که در هر مدرسه ای وجود دارد، باعث می شود مخاطب سکانس های جستجوگر شخصیت ها برای بقا را بهتر درک کند و راحت تر بپذیرد.

جذابیت ها و نقاط قوت سریال کره ای ما همه مرده ایم در ژانر زامبی

۴- شخصیت های منفی متعدد در طول داستان

شخصیت های مهم تنش را به هر داستان اضافه می کنند. در سریال یا فیلمی در ژانر وحشت، شخصیت می‌افزاید که عوامل منفی خود را از ایجاد وحشت می‌کنند. اما اگر سریالی این قالب راشکسته و در طول داستان شخصیت منفی را معرفی کند چه؟ اصلی ترین مبارزه ها در سریال All Of Us Are Dead با خود زامبی هاست اما در طول داستان سریال، تشخصی افیلی هموار لی بیونگ چان، معلم علوم آرام و محتاط که عامل اصلی توسعه بیماری زامبی کننده بود، بدون اینکه قصدش را داشته باشم به شروع آخرالزمان دامن می زند و بعدها پشیمان می شود.

او برای جلوگیری از ویروس تا جایی پیش می رود که کیم هیونگ جو، قربانی اول، را نیز زندانی می کند. اگر چه آقای لی عاملی به وجود آمدن زامبی است، شخصیت منفی اصلی داستان به یون گوی نام می رسد. گوی نیکید آ بدون شک داشتن شخصیت منفی در یک داستان می تواند جذابیت و تنش داستان را افزایش دهد.

جذابیت ها و نقاط قوت سریال کره ای ما همه مرده ایم در ژانر زامبی

3- مکان های شروع آخرین الزمان زامبی ها

برای اولین بار داستان های ترسناک معمولاً لوکیشن های یکسانی برای شروع وحشت دارند که خیلی خوشایند نیستند. وقتی پای زامبی ها به میان می آید، داستان در داخل یک فروشگاه یا یک پارک سرگرمی آغاز می شود اما سریال ما همه مرده ایم کلیشه لوکیشن داستان های زامبی را نیز می شکند. در سریال شاهد جدا افتادن شخصیت های اصلی داستان در مدرسه هستیم، جایی که ویروس شروع می شود. از سوی دیگر، از سوی دیگر

جذابیت ها و نقاط قوت سریال کره ای ما همه مرده ایم در ژانر زامبی

۲- شخصیت های اصلی متفاوت

ترکیب وحشتناک و درامی در مورد بزرگ شدن نوجوانان، لال و هوای مناسبی از احساسات، جامپ اسکرها ما همه مرده ایم ایجاد می کند. در مورد مقدار زیادی غذا که همه آنها حذف می شود. شخصیت های این سریال کره ای به وضوح بسیار باهوش

علیرغم اینکه این شخصیت ها نوجوان نوجوان هستند اما پذیرایی و شجاعتشان را بارها به اثبات می رسانند، به ویژه وقتی که می فهمند تنها هستند و کسانی که به کمکشان آمدند. خط روایت داستان نیز به خوبی اهمیت دادن به احساس از دست دادن دوستان یا داشتن درگیری های شخصی را به تصویر اگر چچ کلیت داستان به بازماندقان حاضر در فقای مدرسه مدارس است، شاهد لایی های داستانی در مورد دیگر شخصیت های م کا دق هستیم که دشمنان شخصی مجزایی دارند. از طرفی اولین روز سال بارها و بارها می گذرد.

جذابیت ها و نقاط قوت سریال کره ای ما همه مرده ایم در ژانر زامبی

۱- عامل آخرالزمان زامبی ها

سرجال ها وفرانچایزیزای بزرگ معمولا حول روایتی هستند کک جامپ اسکرهای بزرگ، یک پیشینه داستانی مهم و معمولی مبهم و رازآلود عامل وحشت را در خود دارند. به اندرت پیش می آید که سریال های ترسناک عامل واقعی فعالیت های غیرطبیعی را نشان می دهد، دستکم در ابتدایی. اما All Of Us Are Dead از همان ابتدا فاش می کند که دلیل آخرالزمان زامبی ها نه یک حادثه اتفاقی بلکه ساخت عمد است. داستان ویروس در اثر یک آزمایش دولتی یا استراتژی دفاعی، بلکه نتیجه تلاش پدری است که می‌خواهد به پسرش کمک کند، که شوربختانه از کنترل خارج و آشوب بزرگی را در پی دارد.

شرح:

ثروت بازیگران اصلی سریال کره ای «ما همه مرده ایم» + دستمزد بازیگران نقش زامبی ها

تمام گاف ها و حفره های داستانی سریال کره ای «ما همه مرده ایم» که اعصاب خردکن هستند.

آیا شخصیت کلیدی سریال «ما همه مرده ایم» هنوز زنده است؟ [اسپویل]

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما