بهترین تیمِ کلوپ سودوکوی جذابِ لیورپول (عکس) :: ورزش سه

[ad_1]

این همه گزینه آماده

ابزار برای موفقیت یورگن کلوپ شده و به قول خودش این بهترین تیمی است که آلمانی را در اختیار دارد.

کد خبر: 1810877 –
27 بهمن 1400 ساعت 11:18 –
5,844 بازدید

به گزارش “ورزش سه”، گزارش گذشته مثلث ‘MSF’ برای یورگن کلوپ غیرقابل تغییر بود. از زمانی که سادیو مانه، محمد صلاح و بابی فیرمینو برای اولین بار در سال 2017 در کنار هم قرار گرفتند، این سه نفر مثلثی مرگبار را تشکیل دادند و لیورپول را در پنج سال گذشته به ماشین قدرتمندی تبدیل کردند، و آن ها. هرمان لیگ قهرمانان در سال 2019 و لیگ برتر در سال 2020 شدند.

خط آتشی قدرتمند با زدن 313 گل. با این حال در این فصل سیستم لیورپول به روش 1-4-3-3 تغییر کرده و یورگن کلوپ باید قبل از رویارویی با اینتر در بازی اول مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا این سودوکوی جذاب را حل کند.

کلوپ پس از رسمی شدن انتقال لوییس دیاز، وینگر کلمبیایی پورتو با مبلغ 45 میلیون یورو در ژانویه در این رابطه گفت: «این باشگاه تر از آن است که فقط یک نفر وابسته باشد و ما باید برای همه سناریوهای موجود ما را آماده کنیم. این روند پیشرفت شامل تزریق خون تازه به رگ لیورپول است و ما با جذب دیگو ژوتا و لوئیس دیاز در این مسیر هستیم.

در ژوئن 2023 قرارداد سه عضو “MSF” به پایان می رسد. بعلاوه بر این، مانه و صلاح امسال وارد سی سال می شود و فیرمینو هم اتفاق می افتد که محسوس شده است.

جیمی کاراگر بازیکن سابق لیورپول در این رابطه گفت.. “18 ماه زمان زیادی است من فکر می کنم که آنها سعی می کنند ابتدا تکلیف محمد صلاح را انجام دهند و سپس دو نفر دیگر را مشخص کنند من به باشگاه اعتماد دارم و آنها را با ایجاد تغییرات در می کنند. خط حمله خود، روی جذب بازیکنان جدید نیز کار می کند.

در 37 بازی این فصل لیورپول ، صلاح ، توتا و مانه بیشترین حضور در ترکیب را داشته و 15 بار توسط کلوپ در ژوتای پرتغالی که دومین گلزن برتر تیم (17 گل) از صلاح با 23 و بالاتر از مانه با 10 گل است، در بهترین فصل خود جای فیرمینو بعد از هفت گل را در ترکیب گرفته است.

این ترکیب جدید کمی بالاتر از مثلث “قدیمی” (2.6 نسبت به 2.4) ثبت کرده اند. در شرایطی که مانه و صلاح در جام ملت های آفریقا حضور دارند، کلوپ مسئولیت بخش هجومی را به تاکی مینامینو، الکس اکسلید چمبرلین، دیووک اوریگی … و در ادامه لوئیس دیاز ارائه کرد. لوپ قوی می کند: “این تیمی ترین است که تا به حال در اختیار دارم.”

دجزپزپ مدددددددددددد دقکبزپباب،،لاد در این لیگ قهرمانان، او از پنج ترکیب مختلف در خط لمله استفاده کرده و هیچ مشکلی ایجاد نشده است. لیورپول به همراه بایرن و آژاکس تنها تیمی هستند تمام بازی های خود را تا امروز پیروز شده اند.

جیمی کاراگر در ادامه گفت:.. «کلوپ از فصول ابتدایی خود در لیورپول نکات فراوانی آموخته است که در حال استفاده از سیستم چرخشی بوده و سعی می کنم بازیکنان را راضی و سرحال نگاه دارد که گزینه های زیادی وجود دارد و شما نمی توانید چه چیزی را ببینید. هر کسی بازی خواهد کرد.”

رمزها در همه جام ها مثل لیگ برتر، جام اتحادیه، جام و لیگ قهرمانان قهرمانی قهرمانی ندارند. اما کلوپ ایده های موجود در سر دارد. «اولین روز از اولین روز سال، اولین روز خواهد بود. این شرایط بسیار هیجان انگیز است.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما