۳۰ خاصیت بی‌نظیر لیموشیرین که نمی‌دانستید

[ad_1]

یک کارشناس گیاهان دارویی گفت: لیموشیرین از مرکبات بسیار مفید و دارای طبع سرد و خشک است که با داشتن منبع ویتامین C اسید سیتریک، مس و آهن یکی از مفیدترین میوه ها برای درمان بیماری هاست.

به گزارش ایسنا، لیلا طهماسبی اظهار کرد: در مصرف لیموشیرین با پوست داخلی بیش از 77 میلی گرم ویتامین C به بدن می رسد، از خواص آن می توان به درمان سرماخوردگی، سلامت استخوان و کاهش کلسترول اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه لیموشیرین دارای ویتامین C است، افزود: این ویتامین در بسیاری از واکنش های بدن نقش اساسی دارد و برای ادامه ما بسیار مهم است، از ویتامین های محلول در آب بوده و بدن نمی تواند مقدار بیشتری آن را ذخیره کند، بنابراین. باید به طور معمول مصرف شود.

طهماسبی کرد: لیموشیرین در سمزدایی بدن و دفع سموم بسیار قوی بوده و همچنین این میوه می تواند تاثیرات مضر استرس وها را خنثی داشته باشد، همچنین منبع مناسبی از اکسیدان هایی است که به عنوان کاهش مصرف، تنظیم سیستم ایمنی بدن و افزایش مقاومت در برابر عوامل کمک کننده است. می کند.

این کارشناس گیاهان دارویی بیان کرد: ویتامین‌های موجود در لیمو شیرین با کاهش شدت و میزان عوارض بدن سرماخوردگی به بهبود آن و همچنین افزایش آب بعد از تمرینات و کاهش مصرف در ورزشکاران کمک می‌کند.

وی با اشاره به خواص شیرینی از مطالعات، لیمو از بروز پوکی و روماتیسم ضد پوکی و روماتیسم جلوگیری و به سلامت استخوان ها کمک می کند، بیان کرد: همچنین بهخاطر خاصیتتاکسیدانی و ضدباکتری، از چشم ها در برابر مقاومت ها محافظت می کند و مانع از پیشرفت آب مروارید می شود. می شود.

طهماسبی با اشاره به مصرف منظم لیموشیرین و ضعف را از بدن دور کرده و به افزایش انرژی کمک می کند، تصریح کرد: حمام با آب آن می تواند از تعریق بیش از اندازه بدن و بوی بد آن جلوگیری کند، بیشتر افراد در مورد این خاصیت لیمو شیرین چیزی هستند. نمی‌دانند، اما اگر شما نیز از این مشکل رنج می‌برید، حتماً امتحان کنید.

این کارشناس گیاهان دارویی با اشاره به اینکه آب لیموشیرین برای درمان بهتر است، عنوان کرد: برای این کار می توانید دو قاشق چای خوری لیموشیرین را با چهار قاشق چایخوری آمله و یک قاشق چایخوری عسل مخلوط کنید.

وی با اشاره به آب لیموشیرین سرشار از پتاسیم بوده است و درمان بیماری‌های عفونی مانند بیماری مثانه یا درمان بیماری کمک می‌کند.

طهماسبی بیان کرد: همچنین از این میوه میتوان بهعنوان کاهش کلسترول، درمان ترک خوردگی لبها، درد و ورم، زخم معده، تسکین ورم لوزه، درمان یرقان، مشکلات آسیبی، کمک به درمان، خاصیت ضدسرطان، بیماری از بیماری اسکوربوت، مفید. برای زنان باردار، تسکین ایبوست، مفید برای آسم، درمان گرمازدگی و کمآبی بدن، حرکت بیماری، مفید برای دستگاه عصبی، کمک به کاهش وزن، تقویت مو، ضدعفونی کننده و ضدباکتری، سمزدایی بدن استفاده کرد.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو