گلایه جدید گل محمدی از باشگاه پرسپولیس

[ad_1]

یحییل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به وضعیت جدول و امتیازهایی که نسبت به تیم صدر جدول عقب افتادیم، باید جبران کنیم. می‌دانیم که شرایط آن برای قهرمانی است، باید تعداد زیادی از بازی‌های آینده را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه افزود: برای بازی با مس خودمان را آماده کردیم. هفته بازی سختی داشتیم و سعی کردیم در انن تیم مس هم از تیم های خوب لیگ برتر است و نتایجی که این تیم گرفته و بازی هایش خوبش نشان می دهد که آنها تیمی خوب و باکیفیت هستند و قطعا بازی را برای ما سخت خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما فقط به یک چیز می‌کنیم و آن هم هدف‌مان است مه می‌خواهیم سه اه. تمرکز زیاد می‌تواند به ما کمک کند تا بتوانیم سه امتیاز خانگی را به دست بیاوریم. مهم است که این سه امتیاز داریم و باید خیلی تلاش کنیم، بجنگیم و بدویم تا به بن برسیم و امقدوارم بتخانیم بازی خوبی انجام دهیم و کمترین امتیاز را بگیریم.

گلمحمدی درباره تغییر تقویم AFC و اینکه آیا تیمی ممکن است از این فصل سهمیه نگیرد و آیا چنین مسائلی روی بازیکنان و عوامل فنی تاثیرگذار باشد، گفت: وقتی ما مربیان و بازیکنان تلاش می کنند می کنیم و زحمت می کشیم، برای این که به آسیا برویم. و خودمان را در آنجا محک بزنیم تا سطح بالاتری از فوتبال را تجربه کنیم. با تو جکیفی کیفی بن سال آینده سهمیه‌ای در لیگ قهرمانان آسیا

وی به بازیکن خارجی مدنظر پرسپولیس و اینکه آیا آمار او امیدوار کننده نیست و آیا می تواند به بازیکن خارجی کمک کند، نظران کرد: آمار او بد نبوده، اما بازیکن جوانی است که به تیم ملی هم دعوت شده است و می تواند به ما کمک کند. گزینه هایی که ال دارشت، اما یکسری از آنها را می توانم جذب کنیم که سهلانگاری کنیم و شاید دلیل اصلی مشکلات مالی با آن باشد. در نقل وانتقالات خیلی فعال، مشکلات مالی، پنجره

از طرف ایالات متحده بریتانیا، پادشاهی متحده بریتانیای کبیر برای اولین بار، روز اول بازیکنانی که بیرون هستند، یا هستند یا هستند یا کیفیت خوبی ندارند و بدون تیم هستند. .اید آخرین بازی آنها شش ماه پیش بوده و این بازیکنان خیلی کمکی به باشگاه نمی‌کنند. خخی با توجه به بازیکنان، شرایط و شرایطی که وجود دارد، نیاز به یک بازیکن جذب و شرایط مالی باشگاه را هم باید در نظر گرفت و به این نتیجه رسیدیم با این بازیکن ازبکستانی قرارداد امضا کنیم.

گلمحمدی در واکنش به این موضوع که پس از شکست باشگاه فولاد درباره بازیکنان سرباز استقلال این موضوع را به هدف اصلی فوتبال ایران تبدیل کرد و پس از آن بازیکن و بازیکنان تیم استقلال هم درباره کارت معافیت و حید امیری و وضعیت رامین رضاییان مسائلی را مطرح کردند. اولین روز از روز مرگ از طرف باشگاه، بازیکنان و کادر فنی ما هیچ اظهار نظر و موضوعی نیست که نسبت به این مسائل موضعگیری کرده است هیچ اظهارنظری از ما وجود ندارد و قدر خودمان مشکل داریم که باید روی کار خودمان باشد. برای تیم های دیگر چه اتفاقی رخ داده است، ما کاری نداریم و حواسمان به آن نیست و در فضای هواداری و فضای مجازی چه اتفاقی رخ می دهد، برای ما مهم نیست و روی کار خودمان است و فکر می کنم این کار، کار درست باشد. .

وی در مورد برگزاری خصوصی سازی و اینکه چقدر امیدوار است این اتفاق رخ دهد، گفت: این کار خیلی زودتر اتفاق می افتد و کار به اینجا نمی رسد که استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف می شوند و یک آبروریزی بزرگ در فوتبال ایران رقم بخورد. اگر این اتفاق چند سال پیش می‌افتد، این مشکلات وجود ندارد که در آسیا شرکت نمی‌کنیم. به نظرم در مجموع این کار به نفع باشگاه هاست و فکر می کنم بسیاری از مشکلات مالی باشگاه ها را می توانند به کار ببرند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد حامد لک و اینکه به نظر می رسد هواداران باید از عملکرد او برخوردار باشد، عنوان کرد: برای هر بازیکنی دوران افت و دوران خوب وجود دارد. ممکن است این اتفاق برای هر بازیکنی بیفتد. کاری که بازیکنان و مربیان باید این کار را انجام دهند که بیشتر کار کنند و زحمت بکشند و تمرکز کنند روی کارشان این مسئله است که به بازیکنان و مربیان کمک می کند که از شرایط آن خارج شوند. به هر حال در تیم پرسپولیس وقتی بازی می‌کنید انتظارات از شما بالاست و به حق است. من همیشه از این انتظارات استقبال می‌کنم. همه ما باید نسبت به انتظارات و شرایطی که وجود دارد بیشتر تلاش کنیم. این کاری است که باید یک مربی و بازیکن انجام دهد.

«علی پروین امروز نسبت به انتقادات شما یک واکنش نشان داد و بخشی از صحبت‌های خود گفت که گل‌محمدی هلی. مدیر پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع گفت: اجازه دهید این مطلب را دقیق بخوانم. تازه این صحبت را از شما می‌شنوم و زیاد اطلاعی در مورد صحبت‌های شما پروین یکی از اسطوره های باشگاه پرسپولیس است و همه ما نسبت به صحبت های او توجه خاصی داریم. دقیقاً نمی‌دانم چه گفته است، ولی باید بخوانم و ببینم چه چیزی گفته شده است.

گلمحمدی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکن ازبکی باید از نظر فنی فنی، کادر فنی تعیین شود، گفت: از نظر فنی، ولی یکسری مشکلات در مورد صدور ITC و رضایتنامه وجود دارد. من به باشگاه هم گفتم که خیلی دقیق و مو شکافانه نسبت به مدارک عمل کنند. قرار است از فدراسیون و باشگاه او استعلام بپذیرد و اگر مدارک کامل باشد حتماً باید انجام شود.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما