گرین اخبار از لپ تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus M1

[ad_1]

Zephyrus M16 دارای مزیت‌هایی است که آن را بیش از پیش ارزشمندتر می‌خرد و نسبت به مدل‌های قبلی خود دارد. این لپ تاپ از یک بدنه زرق و برق استفاده کرده است و چندین مزیت دیگر هم دارد که برای گیمرها باشد. برای اولین بار اگر به دنبال یک صفحه نمایش با کیفیت QHD هستید که 165 هرتز قدرت دارد و نسبت تصویر 16:10 را هم ارائه می دهد، Zephyrus M16 یکی از معدوود لپ تاپ هایی است که چنین امکانی را فراهم می کند.

سیستم اگزوز ROG Zephyrus M16

این روند به ایسوس اجازه داده اهت که صفحه نمایش ۱۶ اینچی را در بردنه قرار دهد خیه خیخی این محصول یکی از معدود لپ تاپ های گیمینگ است و تفاوت آن با G15 هم در این است که فضای بیشتری را در صفحه نمایش ارائه کرده است و دیگر شاهد آن چین معروف در صفحه نمایش نیستیم. همین دلیل می‌شود که یک صفحه وب یا سند را می‌توان به شکل بهتری مطالعه کرد. با این ح با عبور از فضای عمودی، صفحه نمایش کیفیت خارق‌العاده‌های هم دارد و روشنایی بالا و جذاب ۴۴۴ نیت بی. این صفحه نمایش واضح و عالی بوده و صد درصد از وسعت رنگی sRGB را نیز فراهم کرده است. گی درصد از سیستم رنگی P3 نیز توسط کمپانی در این صفحه نمایش داده شده است.

این صفحه به‌طور واضحی از صفحه نمایش G15 روشن‌تر است و تفاوت‌ها را کاملاً می‌کند. بازی‌ها و تصاویر می‌توانند با رنگ‌ها و بسیار زیباتر شوند تابش‌ خیره کننده نور خورشید هم تاثیری روی نمایش محتواها نخواهد داشت. با بررسی قیقیت لپ تچن یک وک اک

امکانات فوق العاده ROG Zephyrus M16

این لپ تاپ از یک مزیت جزئی بسیار عالی هم به‌عنوان سیستم اینتل استفاده می‌کند و می‌توان تاندربولت ۴ را پیشا کرد. این محصول علاوه بر آن یک پورت تایپ سی هم در کنار پورت برق و جک اترنت دارد. یک جک هدفون و یک HDMI هم در این لپ تاپ به کار رفته است. اسلات دیگران هم وجود دارند که مربوط به پورت های USB ساده هستند و در سری های قبلی هم آن ها را دیده اند. مت لپ تاپ ایسوس در چنین شرایطی می‌توان کاملا منطقی باشد و ایسوس برنامه‌های مخصوص بری این لپ تاپ خود دار باشد. وب کم یکی از مزیت های مهم دیگر لپ تاپ ایسوس است که در مدل های قبلی ندیده بود.

به همین واسطه لپ تاپ مورد نظر ما می‌توانیم با ویدیویی تماس بگیریم و ویدیوهای گیمینگ را هم بسیار من تولید کنیم. دوربین 720 HD دوربین در تماس‌ها می‌توان کیفیت عالی و میکروفون‌های دارای قابلیت حذف نویز را با صدای شما را به خوبی مشاهده کرد. لپ تاپ Zephyrus M16 در زمینه های بیشتر با نسخه همتای AMD خود سازگار نیست و ساده، بازی یکی از این موارد است. میزان سرعت ارائه شده این لپ تاپ برای بازی کنتر استرایک، در حد 236 فریم بر ثانیه است. این معنی را نشان می دهد که صفحه ۱۶۵ هرتزی می تواند عناوین عالی ورزش های الکترونیکی را به بهترین شکل ممکن اجرا کند.

گرین اخبار از لپ تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus M1

بررسی کارت گرافیک ROG Zephyrus M16

بازی‌های AAA با مشکل در این لپ تاپ مشکل می‌شود. سرعت 46 فریم بر ثانیه‌ای برای بازی Red Dead Redemption 2 ارائه شده است تنها در حد متوسط ​​می‌تواند رضایت داشته باشد. بازی‌های داری مانند Shadow of Tomb the Tomp Raider هم بهتر عمل نکرده‌اند Zephyrus M16 معقول به نظر می‌رسند Zephyrus M16. 15 گرافیک داخلی استفاده شده در لپ تاپ G15 ایسوس از نوع RTX 3070 است و بر اساس یک درجه بالاتر از RTX 3060 قرار می گیرد. این اعداد و ارقام نشان می دهد که این مرحله چقدر می تواند حساس و حیاتی باشد.

لپ تاپ در زمینه عمر باتری هم خوب عمل کرده است و می‌توان زمان زیادی را برای تجربه بازی‌های خوب قیمت لپ تاپ ایسوس در سری های گیمینگ نشان می دهد که ایسوس تمام توان خود را در این لپ تاپ به کار برده است و اینبار نمی تواند برای تامین مشخصات فنی عالی مانند کارت گرافیک و صفحه نمایش قدرتمند این لپ تاپ را تامین کند. اگر نگاهی به قیمت لپ تاپ لنو و برندهای دیگر در زمینه گیمینگ بیندازید، بیشتر با سطح عالی کاری این لپ این پزی تاپ طراحی زیبایی هم دارد و حتی اگر برای بازیزیای بای بازیزیای متوسط ​​​​کارایی داشته باشد، برای قارهای روزمره و داشگ روزمره و دانشگایی و سایر موارد یک انتخاب عالی است.

شارژر ۲۴۰ واتی این محصول در عرض ۵۰ دقیقه می‌تواند را تا میزان ۶۰ درصد شارژ کند. این محصول از شارژ صدها وات هم پشتیبانی می‌شود که از طریق USB Type-C می‌توانید آن را وصل کنید. البته این شارژ یقینا کندتر از گزینه ۲۴۰ و ساعتی خواهد بود.

خرید لپ تاپ از مقداد آی تی

مقداد آیه به‌عنوان یکی از پلتفرم‌هایی شناخته می‌شود که برای بررسی قیمت لپ تاپ ییف می‌شود. ایسوس لپ تاپ پای گیمینگ بسیاری از سالهای گذشته روانه بازار می کند و جدیدترین مدلهای مدلها را هم می توانید با کارت گرافیک کارت انوقدیا و سری 6000 شرکت AMD دریافت کنید. این محصولات از نظر زیبایی هم کم و کسر نیست و می‌توان از قابلیت‌های آن استفاده کرد. آثار صنعت آینده گیمینگ را نیز می‌توان در این لپ تاپ‌ها اجرا کرد و نیاز به ارتقاء را تا چند وقت دیگر داشت.

تنوع لپ تاپ‌ها در مقداد قرار می‌گیرد و با یک بررسی دقیق می‌توانید نهایی خود را انتخاب کنید. ابتدا باید مشخصات فنی مد نظر خود را تعیین کرده و ببینید که لپ تاپ مورد نظر خود را برای چه کاری نیا دانش آموزان و دانشجویان می توانند لپ تاپ هایی با مشخصات فنی برتر را انتخاب کنند تا تنها قادر به اجرای یک سری برنامه های مهم بوده و باشند، همچنین صفحه نمایش و باتری خوبی هم داشته باشید تا در کلاس درس یا دانشگاه از آنها استفاده کنید.

کافی است که قیمت لپ تاپ اچ پی و سایر برندها را بررسی کرده و این گزینه های مناسب را انتخاب کنند. برای اولین بار، روز اول قیمت لپ تاپ ایسوس در کنار قیمت لپ تاپ لنوو و برندهای دیگر ارائه شده است تا بتوانید با بررسی دقیق بودجه خود و مشخصات فنی که انتظار دارید، نهایی خود را انجام دهید.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما