چگونه یک بسته بندی جذاب طراحی کنیم؟

[ad_1]

می‌دانید که گام اول برای داشتن یک بسته بندی عالی در گرو خلاقیت است. با این وجود شما باید مخاطبان خود را درک کنید. به عنوان مثال اگر بسته بندی مخصوص کودکان طراحی شود باید آن را رنگارنگ و روشن و با عکس های کارتونی درست کنید. باز با توجه به نوع محصول نظر، بهتر است در مورد موضوع، سهولت استفاده از دیگر ویژگی های محصول بررس است

ما بسته ای را طراحی کنید که مشتری را باید کنجکاو کند و سپس با چیزی به فرد شگفت زده کنید. در واقع طراحی جعبه طول برای موفقیت خرده فروشان است. اگر بتوانید جعبه ای طراحی کنید که محصول ارائه شده باشد، فروشتان راحت تر است. S از بهترین دستگاه ها، دستگاه های بسته بندی ای جی (Sachet Packing machine) می باشد که به کمک این صنعت آمده است.

.ون نمایش کالا بسیار مهم است در چنین شرایطی که تعداد رقبا بسیار زیاد است. برای داشتن یک بسته بندی خاص و حرفه ای می توانید از یک تیم طراحی کمک کنید تا با طراحی و بسته بندی بسته بندی هایی با کیفیت و حرف های را بر اساس نیاز شما طراحی و تهیه کنید.

چگونه با طرح بسته بندی جذاب فروشمان را چند برابر کنیم؟

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که چرا محصولتان فروش کمی دارد، در حالی که محصول رقیبتان با این که کیفیت پایین تر نسبت به محصول شما دارد، فروش بیشتر دارد؟ دقت کنید که یک کالای خوب با بسته بندی بهتر می توانید بیشتر و راحت تر از یک کالای خوب با بسته بندی

بله باورش کمی سخت است ولی در حال حاضر بسته‌بندی تاثیر زیادی روی فروش محصول دارد. بهتر است با یک مثال در این مورد بیشتر توضیح دهید. فرض کنید می توانید از دو فروشگاه متفاوت لباس اینترنتی و پوشاک خرید کنید.

وقتی محصول شما دارای زیبایی بسته بندی باشد، مشتری هم از خریدش احساس خواهد کرد. مطمئناً وقتی مشتری راضی باشد نه تنها خودش را دوباره از شما خرید می کند بلکه دیگران را هم به خرید می کند

بسته‌شده خوب و با کیفیت همیشه باعث رضایتمندی مشتری می‌شود، اما این مورد در خریدهای اینترنتی بیشتر است چون زمانی که از خرید می کنید می توانید قبل از خرید، جعبه محصول را ببینید و اگر مورد پسند باشد ولی در خرید اینترنتی تا زمانی که کالا به دستتان هیچ اطلاعی در مورد بسته بندی آن نرسد.

اولین روز سال حس حتما دقت کنید کالای خود را به زیبایی و با سلیقه بسته بندی کنید. سعی کنید مشتریان عادی فروشگاه خود را به مشتریان دائمی و وفادار تبدیل کنید. حتماً شنیده‌اید که برخورد اول در آشنایی و اعتماد به سزایی دارد. مشتری چیزی که می بیند، بسته بندی است. اگر مشتری در همان ابتدا با یک بسته بندی بی کیفیت و ساده روبه‌رو شود باید اعتماد به کار سختی وواه باشد.

چگونه یک بسته بندی جذاب طراحی کنیم؟

اما وقتی یک بسته بندی جذاب و زیبا دریافت می کنید، می توانید در خرید اول یا را به یک مشتری همان دائمی و از سوی دیگر، از سوی دیگر.

برای افنکه شما نیز اگر اینترنتی دارید و به دنبال رضایتمندی مشتریان و فروش کالای خود هستید، کافی است تنها روی بسته بندی سفارشات آینده خود را بیشتر وقت گذاشته و طرحی ارائه دهید، تا نتیجه فوق العاده آن را خیلی سریع ببینید.

چون امرود پس حتی اگر سوپرمارکتی هم با کمی تنوع و خلاقیت می توانید سفارشات کوچک خود را در بسته های نه چندان گران ولی چشمگیر به دستشان برسانید و تحولی شگرف در فروش محصولات خود ایجاد کنید.

مشکلات بسته بندی در ایران

ایران کشوری درحال پیشرفت و توسعه است. کشوری که با وجود بهره وری از صنایع بسیار و محصولات مختلف کشاورزی، در صنعت بسته‌بندی محصولات بسیار مو اولین روز سال به پایان روز می رسد.

سپس، این کشور پس از بسته بندی با برند با چند برابر قیمت دیگر جهان صادر می کند که ارزش افزوده بسیار بالایی برای آنها به ارمغان خواهد آورد. محصول دیگری مانند خرما که کشور ایران دومین صادر کننده عمده خرمای جهان می باشد.

خرما نیز به شکل فله ای به اندونزی و مالزی با قیمت اندکی فرستاده می شود. سپس در آنجا پس از اینکه از بسته بندی کارتونی ایرانی خارج می شوند، در بسته بندی های مدرن، استاندارد و قابل استفاده خود قرار می دهند و به آمریکا و اروپا و استرالیا صادر می کنند. کالاهای هم در همین وضعیت مشابه قرار دارند غذایی خشکبار، میوه ها، مرکبات، صنایع، عسل

از سوی دیگر، از سوی دیگر

  • اطلاع و شناخت کافی از بازارهای هدف
  • به کاربردن فناوری های روز و مدرن دنیا که باعث کاهش تمام بسته بندی کالا می شود
  • نظارت روی بسته بندی کالاها مخصوصاً کالاهای موجودی
  • ایجاد بسته بندی های متنوع بر اساس نیاز مشتریان در بازار هدف
  • وضع قوانین و مقررات برای حمایت از صنعت طبقه بندی
  • آموزش بسته بندی مواد غذایی در کارخانه بسته بندی مواد غذایی
  • طرح بسته بندی مواد غذایی پس از تحقیق در مورد طبقه بندی انواع مواد غذایی

به عنوان نکته پایانی باید عنوان کنیم که طراحی کیفیت بسته بندی محصولات می تواند دلیل حفظ بازارهای هدف و ماندگار بودن محصولات ایرانی باشد و کالاهای موجود در بازارهای جهانی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های مختلف آی جی مثل دستگاه تقطیر روی لینک https://ag777.com کلیک کنید.

بنابراین بیش از اپیش زناعت بسته‌بندی می‌شود با ورود انواع دستگاه های بسته بندی، بسته بندی مواد غذایی خشک و تر به آسانی قابل انجام است.

دستگاه بسته بندی مواد غذایی با توجه به خدماتی که انجام می دهد، مناسب به نظر می رسد. شرکت ای جی دستگاه های صنعتی دارد از جمله دستگاه های قرص ساز، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه قرص ساز و این که قرص ها را به شکل های دلخواه بسازید، روی لینک بزنید.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما