چند توصیه بهداشتی برای زنان بالای ۴۰ سال

[ad_1]

با ادامه همه گیری کوید تا 19، لزوم تغییر ساختار شرایط زندگی حرف های و شخصی برای همه افراد نیازمند و زنان نیز به طور جدی با بار سنگین ناشی از کار طولانی، با همراهی مسئولیت های خانوادگی روبرو هستند.

برای اولین بار

زنان شرایط جدید در دهه 40 باید خود را به طور کامل بپذیرند و با توجه به اینکه تا این سن، احساسات را در زندگی تجربه کرده اند، دیگر لازم است که مراقبت از سلامت خود را در اولویت قرار دهند.

اولین توصیه مهم این است که روز خود را با یک صبحانه سالم آغاز کنید. وعده غذایی صبحانه را نادیده نگیرید، زیرا مطالعات نشان می دهد زنانی که صبحانه میخورند، وزن بیشتری از دست می دهند و روند کاهش نسبت به افراد را دارند که هرگز رژیم «کم کربوهیدرات» دارند، پایدارتر است.

همچنین انجام حرکات ورزشی برای آنها ضروری است و لازم است حداقل نیم ساعت در روز فعالیت بدنی انجام شود

به گفته متخصصان، این دوره زمانی است که زنان باید به سلامت استخوان‌های خود توجه کنند. زنان میزان کلسیم و ویتامین D را که به طور طبیعی از مواد غذایی باید دریافت کنند، افزایش دهند. همچنین انجام معاینات حیاتی برای دریافت به سرطان سینه و سرطان دهان در این سن نیاز است.

۳ نکته که زنان باید برای مراقبت از قلب خود بدانند

متخصصان همچنین بر لزوم انجام معاینات روتین توسط پزشک زنان به ویژه در خانمهای بالای 40 سال، برای شناسایی هر نوع بیماری پیش رونده قبل از اینکه بتوانند آن را از کنترل خارج کنند، تاکید دارند. مهم‌ترین انجام سالانه ماموگرافی برای تشخیص توده‌ها یا گره‌های کوچک است همچنین معاینه لگن همراه با تست پاپ اسمیر باید به طور معمول انجام شود.

اکثر سرطان های زنان مانند سرطان سینه، تخمدان و دهانه رحم معمولا در مراحل پایانی تشخیص داده می شوند و اگر بیمار تحت معاینه روتین توسط پزشک متخصص زنان قرار گیرد، این سرطان ها در مراحل اولیه و زمانی که کاملا قابل درمان هستند قابل تشخیص هستند.

زنان پس از ۴۰ سال به شدت تراکم استخوان خود را از دست می‌دهند و به همین می‌دهند علاوه بر این، انجام آزمایش‌های معمول برای بررسی قند خون، درمان و تیروئید به همه توصیه‌های زنان می‌شود.

معاینات منظم چشم نیز به منظور اصلاح هر گونه عیوب انکساری توصیه می‌شود. رژیم غذایی سرشار از ویتامین ها، ویتامین ها و مواب

پزشکان تاکید می کنند که اگر سبک و رژیم غذایی بهموقع را اصلاح کنند، بسیاری از این بیماری های ناشی از سبک زندگی را می توان درمان کرد و از این بیماری طولانی مدت ناشی از سلامتی جلوگیری کرد.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما