چرا بازی دردویل باید هر چه زودتر ساخته شود؟

[ad_1]

اگر این وضعیت بازیهای ابرقهرمانی را با دهه‌های ۲۰۰۰ مقایسه کنیم، متوجه می‌شویمک می‌شویم با عرضه سه‌گانه بتمن آرکام، اسپایدرمن ساخته اینسامانیاک وایانساران از سوی دیگر شوالیه های گاتهام اما جای خالی یکی از ابرقهرمان‌ها در این لیست احساس می‌شود. ابرقهرمانی که با دیگر افراد تفاوت دارد و یک ویژگی خاص دارد. مردی که روزها یک وکیل کاردرست و شبها به دنبال کشف حقیقت است. منظورمان Daredevil است.

ابرقهرمان موردنظر ما ، پتانسیل زیادی برای ساختار یک بازی دارد. در سال ۲۰۱۵ و با ساخت سریال Daredevil توسط نتفلیکس، محبوبیت این ابرقهرمان به طور چشمگیری افزایش پیدا کرد. به طور کلی سریال دردویل خوش‌ساخت بود و خوبی از این ابرقهرمان کمیکی داشت. محبوبیت این سریال باعث شد تا بسیاری از کمیک‌های دردویل را هم بخوانند و با ویژگی‌های او آشنا می‌شوند. روز اول روز اما در زمینه‌های بازی‌ها هم دردویل می‌تواند برای سازندگان بازی‌های ویدیویی مناسب انتخاب شود.

از آنجایی که واقعاً مارول زیادی را در بخش گیمینگ خود نیز داشته است، بعید است که بازی Daredevil را توسعه دهد. اخیرا هم شایعات بسیاری وجود داشته که توسعه این بازی آغاز شده است. Skydance New Media با مدیریت ایمی هنیگ (Amy Hennig) خالق سری بازی آنچارتد ، قرار بر اساس برخی از گزارشات و حدس ومانها، اما که هنوز هیچکدام از این خبرها رسمی نیست. اما چرا دوست داریم تا این ابرقهرمان ، اقتباس بازی خودش را بکند. در ادامه به این سوال پاسخ پاسخ داد.


مت مرداک (مت مرداک) یکی از خاص‌ترین افراد میان ابرقهرمان‌ها است. اوبینا است اما قدرت و قدرت بسیار بالایی دارد. میتوانیم بگویم كه ان اربقرمان، نمایه افراد معلول در دنیایی ابورقرمانت. همین امر او یکی از ویژگیهایی است که او را میان ابرقهرمانها خاص ساخته است. اما عاملیت در دنیای بازی‌ها بسیار پررنگ نبوده و گاهی اوقات برداشت‌های نامناسبی از آن وجود دا است.

برای زمان مرگ اما که در سینما هم این نکته وجود داشته باشد. اما مسائل دیگر این است که در دنیای بازی‌ها، کاراکترهایی با عوامل آن‌ها جسمی بسیار کم هستند. یکی از برداشت های خوبی که از غیرمنتظره صورت گرفت در بازی Spider-Man Miles Morales بود که کاراکتر هلی کوپر (Hailey Cooper) بود که ناشنوا در قسمتی از بازی با مایلز ارتباط میکرد و به او کمک میکرد. همچنین آن نقش هم ناتاشا اوفیلی (Natasha Ofili) بود اه ا

اینسامانیاک بازنمایی خوبی از افراد در بازی‌ها داشت. اما این بازیکنان به طور کامل در نقش یکییکی از همین افراد قرار دارند می‌توانند نکته مثبتی باشند. در اینجا هیچ‌کس بهتر از Daredevil برای این موضوع وجود ندارد. مت مرداک به عنوان یک انسان هم، قهرمان بسرگی است. او در زمان کودکی سعی داشت تا فرد نابینا را از یک تصادف رانندگی نجات دهد. برای اولین بار، روز اول چیزی که در دوران نقاهت او متوجه می شود که حواسش به صورت فراانسانی افزایش یافته است.

ویژگی‌پذیری، ویژگی اصلی Daredevil است. مت مرداک زندگی سختی را گذراند اما به مسیرش ادامه می دهد و موقعیت یک وکیل خوب را به دست می آورد. اوج‌گیری‌های زیادی در دادگا‌ه‌ها دارد و همین نکته را هم می‌توان برای ساخت یک بازی جذاب داشته باشد. اما شاید دیگر کاراکتر او برای بازیکنان جذاب‌تر باشد. او یک مبارز قهار است و می‌توان با استفاده از حواس فراانسانی‌اش، همه را از پای دربیاورد. این که چه سیستم مبارزه‌ای برای Daredevil مناسب است، یکی از نکاتی است که باید بررسی شود. Ifalb است که برای بازی Sifu مادی طراحی شده بود که بازیکنان را در نقش Daredevil قرار می‌داد و مبارزه می‌کرد.

«من به عنوان دردویل باید دنیا را نجات بدهم، اما به عنوان یک وکیل، باید دنیا را درست کنم. من به هر دو نفر نیاز دارم. به جنگجو و وکیل. بدون یکی از اونها، ادامه دادن سخته »

دردویل-

اما شخصیتی دردویل نیز می‌تواند نقش اصلی را در بازی‌ها برای همیشه تغییر دهد. او نشان می‌دهد که نتیجه‌اش است، او را ضعیف نمی‌کند بلکه او را تبدیل به یک ابرقهرمان کرده است. اغلب بسیاری از سرگرمی‌هایی که کاراکتری‌ها از سختی‌ها و درمان‌های آن‌ها صحبت می‌کنند. اما مت مرداک یک وکیل مجرب است و هیچ محدودیتی برای او ایجاد نشده است. از آنجایی که بازی‌ها سرگرمی‌ها هستند، این عوامل می‌توانند حسی متفاوت را به بازیکنان دیگری منتقل کنند.

بازی در نقش او در شهر نیویورک یکی از اتفاقاتی است که می‌توان هیجان انگیز بود. که در بازی اسپایدرمن ساخته اینسامانیاک، اشاره ای به مت مرداک شد که باز هم می تواند نشان های آن باشد که بازی احتمالی در دنیای اسپایدرمن جریان داشته باشد. دنیایی که به گفته اینسامانیاک، ولورین هم در آن حضور خواهد داشت. .ور این سه ابرقهرمان در بازی می‌تواند یک اتفاق جذاب باشد. برای اولین بار در صبح نکته‌هایی که باز هم می‌توانند برای بالا بردن موقعیت‌ها و افراد قابل توجه باشند.

متک کاراکتری است که دوستان زیادی دارند و رابطه خوبی با آن‌ها دارد. این امکان وجود دارد تا در بازی، متوجه این رابطه دوستی نیز بشویم. به مانند آن چیزی در Guardians of the Galaxy دیدیم. در این بازی مکانیزم جالبی برای توسعه دوستی ها وجود دارد. ادینین سیستمی برای بازی Daredevil نیز مناسب است. گیاراکتری مثل (فاگی نلسون) Foggy Nelson می‌تواند یک کاریزماتیک برای متقابل باشد. کاراکتر (کارن پیج) کارن پیج می‌تواند مانند مری جین در البته که مت مرداک تا حدودی خودخواه است و ایجاد این تناقضات در بازی جذاب خواهد بود.

شاید این سوال برایتان ایجاد شود که شخصیت متمادی که در اصل یک وکیل است، چگونه در ساختار یک بازی جذاب به وجود بیاید. ایجاد معماها و گره‌ها در یک پرونده جنایی، می‌تواند کاری کند تا بازیکنان برای حل این معماها زمان زیادی داشته باشند. حتی سازندگان می‌توانند الهاماتی از سریال‌های نتفلیکس بگیرند و از داستان برای اولین بار در وهله اول اولین روز از اولین روز سال. سپس پرونده‌ها را تبدیل‌تر می‌شود و به مثل ویلسن فیسک (ویلسون فیسک می‌رسد). این پلات‌های داستانی بسیار جذاب است و به آن هم هیجان انگیز است.

این دوجانبه در بازی بسیار جذاب خواهد بود. در بازی اسپایدرمن هم قسمت‌هایی وجود دارد که بازیکن در نقش پیتر پارکر قرار می‌گرفت. موفق اینسامانیاک اوبی از شخصیت پیتر پارکر داشت و تصویری از پیتر را نشان داد که در سریال نتفلیکس هم شخصیت‌پردازی خوبی برای Daredevil و مت مرداک صورت گرفت. بازیکنان به خوبی با کاراکتر وکیل و مبارز ارتباط برقرار می‌کردند. روایت این دو خط داستانی در بازی Daredevil ممکن است و اینسامانیاک نیز فرمول جذابی برای آن ارائه شده است.

چگونه از نقش‌آفرینی بی‌نظیر چارلی کاکس (Charlie Cox) هم چشم‌پوشی کنیم.

ییژگی اصلی Daredevil شجاع بودن و سرسخت بودن او است. این که نابینایی او مانعی ندارد و به یک ویژگی برای او می‌شود، این کاراکتر را متمایز می‌کند. همین نکته هم یکی از مکان هایی است که کاراکتر می‌تواند این نقش را در دنیای باله بالا ببرد. همچنین به عنوان وکیل نیز، نابینایی او باعث می شود تا همه به متقابل توجه کنند و کار او را بکند. مت مرداک در دادگاه‌ها به مردم کمک می‌کند و در خیابان‌های نیویورک از دنیا محافظت می‌کند. همچنین او در هنرهای رزمی نیز متخصص است. پس طراحی مبارزات برای او نیز جذاب خواهد بود.


هنر جسور

ادمان‌طور که در مقاله هم اشاره شد، ساخت بازی Daredevil نقشی فراتر از یک بازی را برعهده دارد. کاراکتر متقابل می‌تواند نقش جامعه را در بازی‌ها احیا کند و به آن‌ها ارزش بدهد. به مانند آن چیزی که آخرین بار در سینما اتفاق افتاده است به ویژه در فیلم سینمایی Eternals که ساخته مارول است، کاراکتر Makkari ناشنوا است و از دیگر قهرمانان جهان سینمایی مارول متمایز است.

اگر شایعات حقیقت داشته باشند و تیم ایمی هنیگ توسعه بازی Daredevil باشند، باید انتظارات بال این بزی ایمی هنیگ با خلق سری آنچارتد خودش را در میان گیمرها ثابت کرده و فرد مناسبی برای ساخت این بازی وواه. البته که باز هم باید تاکید کنیم که ساخت این بازی قطعی نیست و ممکن است این استودیو در حال ساخت یک بازی باشد

به هر حال ساخت ایده‌های جذاب برای بازی Daredevil وجود دارد. با توجه به اینکه اینها امیدواریم که روزی این خبر رسمی شود و طرفداران این ابرقهرمان خوشحال شوند.

برای کشورهای عضو:۱۰ت دنیای مارول که می‌توان تانوس را شکست داددر برابر تایتان دیوانه
۱۰ت دنیای مارول که می‌توان تانوس را شکست داد

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما