پیشنهاد به دولت برای تعطیلی دو روزه تهران

[ad_1]

خبرگزاری تسنیم: استان تهران از پیشنهاد جلسه کارگروه کمیته هوای مبنی بر دوز تعطیلی تهران خبر داد و گفت: بر اساس این پیشنهاد، تمام پیشنهادات دولتی و بخش خصوصی دو روز تعطیل خواهند بود که این پیشنهاد به معاون اول رئیس جمهور خواهد بود.

انوشیروان محسنی بندپی اظهار کرد: تمام خطر برای کاهش خطر در این دو هفته انجام شده است. عدم استفاده از سوخت مازوت در همه صنایع نیروگاه های استان استفاده می شود و این موضوع در حال اجرا است.

وی افزود: گزارشهای بازرسی میدانی محیط زیست استان نیز بر این مهم تاکید شده است که تمام نیروگاهها و صنایع فعال در استان تهران از گاز و یا سوخت گازوئیل استفاده می کنند. لیس راهور نیز از تردد خودروهای دودزا و حمل بار در

بندپی: بر اساس مصوبات ستاد ملی و ستاد استانی کمیته اضطرارهای عمرانی تا اطلاع ثانوی است و فعالیت هایی را انجام می دهد که ذرات معلق در هوا را منتشر می کند نیز گفت: بر اساس این مصوبات ایجاد می شود. شرکت گاز استان هم نظارت مستمر بر دستگاه‌های وداری وانا ال متأسفانه چون ما در این مدت هیچ پدیده جوی ناپایداری انتقالی نداشتیم که نسبت به آلاینده هابخشی داشته باشد انباشت آلاینده ها را در شرایط جوی را داشته باشد.

وی افزود: سازمان هواشناسی اعلام کرده که در طی چند روز آینده در سطح استان باد آنچنانی نخواهد وزید. شرایط آب و هوایی که بیش از 48 ساعت است توسط هیئت وزیران تصویب شده است

برای اولین بار: برای روز اول، روز اول ما در این بررسی بر روی عوامل خطر و نظارت بر اجرای آن است تا تصمیماتی که می‌تواند وجود داشته باشد. علاوه بر موارد قبلی، برای حفظ جامعه، قوانین و مقررات و ضوابط پیشنهاد جمع بندی جلسه دو روز تعطیلی برای همه دستگاه های فعالیت های اداری عمرانی و بخش های خصوصی را اعلام می کند.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما