پرسپولیسی ها به کارخانه کارخانه بازمی‌گردند

[ad_1]

خبرگزاری مهر: پرسپولیس که به قول خود از جایی برگشته که خیلی ها می خواهند آنجا باشند، نشان می دهد که می گوید خودش هم به آن تعلق دارد و این بیش از آن از نظر فنی قابل لمس از نقطه نظر اخلاقی مشهود است.

در دو هفته اخیر باشگاه سرخ‌ها و اتفاقاتی که روی داد، بحث بسیار است و تیتروار باید گذشت. نخست، اتفاق خوبی رخ داد و یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی با اولسان گفت باید زیرساختها را ارتقا داد و عیبها را برداشت و از نبود عیسی آل کثیر در دیدار پایانی هرگز گلایهای نکرد.

اما این دو هفته نشان داد همه آدم‌ها به کارخانه‌شان بازمی‌گردند، می‌کنند که خلافش ثابت می‌شود. این را اول بار خود گل محمدی در بازگشت از دوحه و مصاحبه با مدیران باشگاه در خصوص بشار رسن نشان داد.

این بازیکن عراقی گویا قرار نیست از دهان این مربی بیفتد اما این بازیکن هم در پررر بزرگتر است البته این به منظور جلوگیری از رسیدن رسن است. اگر این مربی مدام بگوید چون بازیکنم نباید از این تیم انتظار داشت، نقطه آغاز مسئولیت‌ناپذیر بود باید به این مربی گفت هافبک خلاق عراقی از این تیم می‌رود و وظیفه‌ای را که چاره‌ای برای وسط میدانش بیان می‌کند.

افشین پیروانی، مدیر این تیم، در یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به هجمه های بجا و نابجایی که به تیمش می شود، کری میخواند و خود و تیمش را برتر میبیند که در دنیا برتر بودن، به برتری در حال است و نه گذشته. به قول معروف «داشتم حساب نیست، دارم حساب دارم.»

درسپولیس در بازی با نساجی قبل از اینکه از زمین بخورید – که واقعاً زمین از استانداردی هم بود گلی که دریافت کرد و گل‌هایی که نتوانستند بار دیگر بازبینی کنید تا به ضعف‌های مشهود این تیم بروید.

بازیکنان این تیم، خود را خاص میدانند اما دست کم در این دو بازی نشان ندادند که نایب قهرمان آسیا هستند و گویا در زمین اینستاگرام، از قدرت بیشتری بودند تا در زمین فوتبال.

گل محمدی چند روز قبل در اقدامی پسندیده، به نمایندگی از سوی باشگاه پرسپولیس، رهسپار یاسوج شد تا مدال خود را تقدیم به خانواده هوادار فقید، بهروز خورشیدیان، کند. این رفتار، تحسین برانگیز است.

اکنون از این مربی باید پرسید چرا در تیمش شاهد رفتارهای ناجوانمردانه هستیم. .امد لک گویی دوباره به کارخانه کارخانه بازگشت چون وقت کشی را از سر گرفته است. چگونه این دروازه‌بان در بازی با وب سایت کار جدیدتری هم رو کرد. وقتی در هنگام ضربه زدن به کرنر ذوبی‌ها، توپ را به وسط زمین انداخت تا بازی شود. همچنین بربه بربه اتفاقاً دود این اخراج هم به چشم خود پرسپولیس رفت.

رسپولیسی ها بلا از بازی از بن اما گویا بیانیه ذوب در نیمه نخست بازی، کارکردی و از نیمه دوم اثرگذاری آن آغاز شده است. از سوی دیگر، از سوی دیگر

مربیان پرسپولیس پاسخگوی رفتارهای خود هم باشند. عملکرد یاسخگوی نا مناسب آرمان رمضانی، مهدی مهدی‌خانی، سعید آقایی و مهدی عبدی. پاسخگوی خود برتر بینی. یاسخگوی کری خوانی‌های مجازی که تیم را از بین می‌برد. .اشگوی شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت و پاسخگوی خیلی چیزهای دیگر.

بله پرسپولیس تیم خاص است. تیمی که در فاصله یک ماه از بلندای فوتبال آسیا به جایی رسیده است که در زمین خودش هم باید بابت تساوی راضی باشد.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.