و سوی این روز‌های بورس برجام و جنگ را تحت تاثیر قرار می‌دهد

[ad_1]

فرارو- بازارهای بازار سهام دارند، در صورتی که برجام احیا شود، کلیت بازار سهام با روند مثبتی خواهد شد، اما در این رابطه گروه بانکی با اختلاف کوچکی می تواند رشد را نسبت به کلیت بازار کند، این در حالی است که می توانم پیش بینی کنم. از سوی دیگر، از سوی دیگر،

به گزارش فرارو، در این زمینه نقدینگی سرگردان می تواند بازگشته و با توجه به این که در حال حاضر قیمت ها در کف خود قرار دارند و فروشندگان قدرت بسیار ضعیفی دارند، این موضوع باعث می شود که با ورود کوچکترین پول هوشمند، بورس حرکت مثبتی را شروع کند. کند.
و سوی این روز‌های بورس برجام و جنگ را تحت تاثیر قرار می‌دهدنباید بر روی تاثیر برجام بر روی بورس حساب کرد

فردین آقابزرگی کارشناس بازار سهام در گفتگو با فرارو با اشاره به اینکه سرمایه تحت تاثیر جو روانی برجام با رشد روبرو شد، اظهار داشت: اما در حال حاضر به دلیل اینکه برجام در حال حاضر در وضعیت بلاتکلیفی قرار دارد و حتی شریعتمداری مدیر مسئول کیهان یا نمایندگان مجلس از مفاد توافق احتمالی خبر ندارد، وجود دارد، بنابراین نمی توانم بگویم. چند بر روی برجام و تاثیر مثبت آن در بورس حداقل در کوتاه مدت حساب کرد.

وی افزود: بر همین اساس که هیچگونه اطلاعاتی از برجام به بیرون درز نکرده است، هر کارشناسی با توجه به تحلیل خو به بیان اظهاراتی میپردازد که در عمل مشاهده میکنیم، این تفکرات در بازار به هیچ عنوان رخ نداده است، در این زمینه به عنوان مثال تقسیم نمیشود. نمادها به ریالی و دلاری بر اساس برجام، به هیچ عنوان موضوع پیدا نکرد.

آقابزرگی گفت: چراکه این باور یعنی معتقدند گروههایی مانند خودرو، بانک، لیزینگ و بیمه تحت تاثیر برجام با رشد می شوند، اما در هفته جاری شاهد این دسته از صنایع پروسه نزولی را طی کردند، بنابراین در حال حاضر حاضر نمی توانم با رشد مواجه شوم. توجه به وضعیتی که برجام دارد، بر اساس این تغییرات، بورس را ارزیابی قرار داد.

این کارشناس بازار سهام اضافه کرد: در مقابل با توجه به جنگی که در جریان است، این موضوع باعث افزایش قیمت نفت به بالای 120 دلار می شود، به نوعی حمله روسیه محرک اصلی رشد کالاهای مختلف بوده است، در این رابطه نیز نمادهای پالایشی. و کامودیتی در این یک هفته با رشد بین ۱۵ تا ۲۰ درصد روبرو شد.

آقابزرگی بیان کرد: اما باید به این نکته اشاره کرد که هرچقدر جنگ بیشتر شود، این موضوع به صورت کلی است سیستماتیک بازارهای بازاری جهان را افزایش می دهد که بورس تهران ممکن است از آن متاثر شود، بنابراین در موضوع فعلی حاضر است. باید بورس را با توجه به وضعیت داخلی یک کشور تحلیل کرد، بر این اساس با توجه به نقدینگی، میزان رشد اقتصادی، افزایش تورم و رشد رشد در 15 سال اخیر، تمام بازارهای سرمایه این مدت با رشد همراه بودند، بنابراین اگر بیش از یک درصد رشد داشته باشد. شرایط تورمی در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت، بورس می‌تواند در یک مسیر آرام به رشد خود ادامه دهد.

این فعال بازار سرمایه بیان کرد: با توجه به آثار تورمی که در حال حاضر هویدا می شوند، بازار سرمایه به دلیل عقب ماندگی از سایر بازارها می توانند به مقصد اول نقدینگی تبدیل شوند، اما باید این نکته را مدنظر قرار داد که اتفاقی که در سال 99 رخ داد. رخ داد، دیگر در بازار سرمایه روی نمی دهد، بلکه ما با یک شیب آرام و آهسته می توانم رشد را برای بورس متصور کنیم، بنابراین دیگر رشدی و شارپی در کار نخواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین باید سهامداران خرد به این نکته توجه کنند که نقدینگی در بورس صنعت به صنعت در حال چرخش است و همین موضوع باعث رشد مداوم خواهد شد، از سوی دیگر در چنین حالتی با رشد دستهجمعی یا به نوعی گلهای قیمت در بازار متوجه نخواهیم بود، بنابراین کسانی که به خوبی جریان نقدینگی و پول هوشمند در بازار تسلط دارند و می توانند رد پول را در بورس بزنند، می توانند از نوساناتی که در بازار رخ می دهند، استفاده کنند، اما اگر ما انتظار داشته باشیم که بمانیم در طول این مدت. با یک رشد چشمگیر و شارپ روبرو شود به اعتقاد من چنین موضوعی رخ خواهد داد.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو