(ویدیو) خلاصه بازی پیکان ۰ – ۱ استقلال ; گلزنی دوباره مطهری

[ad_1]

پیکان در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی از ساعت 17 امروز (سهشنبه) در ورزشگاه پاسامین میزبان استقلال بود که پس از 120 دقیقه، با نتیجه یک بر صفر میهمان خود شکست خورد. ارسلان مطهری در دقیقه دوم وقت‌های اضافه اول (دقیقه ۹۲) موفق شد پیکان را باز کند.

به این ترتیب استقلال به همراه پرسپولیس، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان، نساجی مازندران، مس کرمان، خیبر خرمآباد و خلیجفارس ماهششهر که پیش از این صعود کرده بودند، هشت تیم راه حل یک چهارم نهایی جام حذفی هستند.

نیمه اول

دقیقه ۱۲: بفوذ استقلالی‌ها به عمق دفاع پیکان فرصتی را برای آرمان رمضانی ارائه کرا

دقیقه ۲۲: اسماعیل بابایی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۲۶: برای اولین بار در صبح

دقیقه ۳۰: استقلال صاحب یک ضربه ایستگاهی را ارسال کرد که مهدی مهدیپور و ضربه سر محمد دانشگر، موقعیتی را برای این تیم ایجاد کرد و در نهایت توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: مجتبی حقدوست از سمت چپ ارسالی روی دروازه استقلال داشت که لللل سیاوش یزدانی در دفع توپ، موقعیتی را برای محمد فلاح ایجاد کرد که علیرضا رضایی در آستانه تبدیل این حسین به گل، مانع از باز شدن تعصب دروازهاش شد.

دقیقه ۴۰: مهدی مهدی‌پور از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 44: کرنر ارسالی محمدجواد آزاده روی دروازه استقلال با ضربه سر محمدعلی فرامرزی همراه شد رضایی توپ را با

دقیقه ۴۵: بار دیگر کرنر به شکلی خطرناک روی دروازه استقلال ارسال شد که این بار به ابراهیم صالحی ضربه زد

نیمه دوم

دقیقه 54: پیکانی‌ها ارسالی روی دروازه استقلال دارد که ضربه سر محمدحسین فلاح با اختلافی بسیار رم از کنار درو.

دقیقه 55: سانتر ارسالی بازیکنان پیکان این بار از سمت چپ را رضایی مشت کرد که در ادامه شوت دانیال جهانبخش از کنار.

دقیقه 57: نفوذ به عمق دفاع از استقلال مجتبی حقدوست را در موقعیت تک با علیرضا رضایی قرار داد که دروازهبان استقلال موفق به دفع توپ شد تا موقعیت خوب پیکانیها از دست برود.

دقیقه ۶۳: زبیر نیک‌نفس در محوطه جریمه پیکان اقدام به شوتزنی به سمت دروازه استقلال کرد که فرهاد مجد کرمانشاهی.

دقیقه ۶۷: غلامرضا ثابت ایمانی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۷۶: سامان فلاح قصد دارد مقابل دروازه استقلال با یک ضربه قیچی برگردان این تیم را شکست دهد که پس از ضربه زدن به پای او به صورت محمد دانشگر، با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۸۲: زبیر نیک‌نفس با حرکتی به سمت دروازه پیکان اقدام به شوتزنی کرد که این بازیکن را به اوت رفت.

وقت اضافه کنید

دقیقه 92: ارسال جعفر سلمانی روی دروازه پیکان با قطع توپ عالی ارسلان مطهری تبدیل به گل شد.

دقیقه ۱۰۱: پس از اینکه علیرضا رضایی با دفع توپ مانع از گلزنی پیکانیها شد، غلامرضا ثابت ایمانی از پشت کمر جریمه استقلال اقدام به شوتزنی کرد که ضربه غافلگیر کننده این بازیکن پس از برخورد با تیر دروازه، به اوت رفت.

دقیقه ۱۰۵: ارسال از روی یک ضربه ایستگاهی به داخل محوطه جریمه استقلال، در دهانه دروازه با ضربات همراه شد که میتوانست به گل شود، اما علیرضا رضایی توپ را از روی خط دروازه برگرداند.

دقیقه ۱۱۳: ارسلان مطهری به دلیل ضربه زدن به توپ پس از سوت داور، کارت زرد دریافت کرد.

ترکیب پیکان: فرهاد مجدکرمانشاهی، امیرحسین جدی (38 – دانیال جهانبخش)، سامان فلاح، اسماعیل بابایی (98 – محمدمهدی محبی)، ابراهیم صالحی، محمدعلی فرامرزی، محمدجواد آزاده (90 – منصور باقری)، ایمان اکبری، مجتبی حقدوست (98 – پیمان رنجبری) ، محمدحسین فلاح (۱۰۰ – امیرحسین غلامی) و غلامرضا ثابتی.

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی (73 – جعفر سلمانی)، مهدی مهدیپور، زبیر نیکنفس، وریا غفوری (73 – ارسلان مطهری)، کوین یامگا (106 – سبحان خاقانی)، امیرحسین حسینزاده (101 – روزبه چشمی) و آرمان رمضانی (46 – رودی ژستد).

داور: بیژن حیدری

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما