نه روش‌ها به دست خواهید آورد اضافی پمپ در حالی که خرج کردن کمتر

این نوع پمپ از شرایط مناسبی برای استفاده در کاربریهای مختلف برخوردار هستند. اینگونه پمپ ها برای پمپاژ مایعات در شرایط سخت کاری مناسب هستند در آب شیرین کن ها با توجه به نیاز دستگاه به فشار آب بالا از پمپ های فشار قوی استفاده می شود. 1. خراب شدن شیریکطرفه و یا آشغال گرفتن سوپاپ شیریکطرفه: چنانچه شیر یکطرفه مانع از تخلیه آب داخل رایزر مصرفی نشود به علت اینکه آب پمپاژ شده به داخل لوله های ساختمان به سمت پمپ برگشت داده می شود افت فشار در داخل هوزینگ پمپ آب رخ می دهد که در اینصورت کلید اتومات باعث صدور فرمان پمپاژ آب به پمپ – https://www.webdarsi.ir/%d9%be%d9%85%d9%be-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%a8%d8%aa%d8%af%db%8c%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d9%87%d9%85%d9%87-%d8%af%db%8c%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/ – را صادر کرده و پمپ روشن می شود و به علت اینکه افت فشار بسیار ناچیز بوده به همین خاطر پمپ بلافاصله خاموش می شود و همین رویه به دفعات تکرار می شود. با گردش چرخ ها و ایجاد مکش سیال به داخل پمپ کشیده شده و به دلیل کوچک بودن خروجی پمپ سیال با شدت بیشتری به بیرون پرتاب می شود. جهت خاموش شدن خودکار پمپ در تلمبه گریز از مرکز، با انسداد مسیر رانش، فشار بالا رفته و با قرار دادن یک فشار سنج در خروجی پمپ که عموماً به فشار سنج 4 تا 20 میلی آمپر معروف هستند، به اپراتور آلارم داده یا با استفاده از شیر بازگشتی، در هنگامی که مسیر رانش بسته شد، سیال را به مسیر مکش منتقل کند (بای پس کردن سیال Bypass ) منتها باید توجه داشت چرخش آب در این لوپ بسته موجب گرم شدن آن می شود.

3. اگر در امتداد لوله خروجی،انسداد وجود داشته باشد و یا شیر خروجی بسته باشد فشار زیاد، سبب نابودی پمپ و اتصالات میشود. پره های ترکیبی(mixed): این نوع از پره ها در پمپ از نوع جریان مخلوط استفاده میشود که شامل جریان شعاعی و محوری است. انواع پمپ های پیستونی به صورت شعاعی و محوری نیز در کاربردهای پیشرفته صنعتی که شامل پیستون های بیشماری است که درون یک بلوک استوانه گرد مرتب شده اند، استفاده می شود. به طور مثال یک پمپ محوری ممکن است تا 10 متر بیشتر هد نداشته باشد ولی 10000 لیتر بر ثانیه آب را منتقل کند. مزیتهای پمپهای دیافراگمی زیاد است و از مهم ترین آنها میتوان به این مورد اشاره کرد که مایع با قطعات پمپ در تماس نیست که این موضوع در سلامت انتقال آب بسیار پر اهمیت است. هنگاکی که محفظه به خاطر کشیده شدن به سمت پیستون با توجه به مقدار مایع سیال پر میشود، سپس حجم مورد نظر با سرعتی مشخص وارد محفظه میشود.

در مورد انواع پمپ آب مورد استفاده در کشاورزی باید بدانید که هم از پمپهای خانگی و هم صنعتی استفاده میشود. به دلیل به حداقل رساندن گردش مجدد و سایر تلفات، بسیار مهم است که فاصله کمی بین پره های پروانه و پوشش وجود داشته باشد. پمپ های درام: این پمپ ها برای کمک به شما در بیرون کشیدن مایعات از طبل ، بشکه ، سطل و توت ساخته شده اند تا بتوانید خطر ریختن ریختن ظرف یا بیرون آوردن مایعات از ظرفی که برای بلند کردن آن بسیار سنگین است را به حداقل برسانید. این پمپ ها یک نوع پمپ بسیار کارآمد هستند زیرا می تواند مایعات با ویسکوزیته کم ، متوسط و یا بالا را کنترل کند.

با توجه به بهره بردن پمپ های جابجایی مثبت از مکانیزم خاص بیشتر موارد استفاده ی آن ها برای جابجایی سیالات با ویسکوزیته ی بالا و جاهایی که نیاز به فشار بالا می باشد و جاهایی که احتیاج است در تمام مسیر پمپ کارواش صنعتی – https://upsanat.ir/product-category/pump/industrial-carwash/ – فشار ثابت بماند. علاوه بر صنایع غذایی که پمپ وکیوم در آن خیلی کاربرد دارد، در جدا کردن آب از اسلاری معادن نیز از این پمپ ها استفاده می کنند. نکته ایی که در انتخاب مناسب ترین پمپ بین انواع مختلف آن وجود دارد، استاندارد های مونتاژ پمپ است؛ به این معنی که اگر پمپ برای پمپاژ آب آشامیدنی خریداری می شود، حتما باید علاوه بر جنس بدنه و پروانه مقاوم و ضد زنگ، به روش درستی نصب شود.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما