نرخ افزایش قیمت تخم‌مرغ در بازار

[ad_1]

از سوی دیگر، از سوی دیگر،

از سوی دیگر، از سوی دیگر، در همان روز

وی با اشاره به اینکه قرار بود آرزوی برجا را داشته باشد و بر این اساس تامین کنندگان جوجه ریزی انجام شود، اظهار داشت: مطرح شدن موضوع حذف 4200 تومانی و جنبه روانی ناشی از این مسئله به نوسانات قیمت تخم در مرغ بازار است. شده است.

نبی پور با بیان اینکه فرهنگ ایرانی ها اینگونه است که وقتی چیزی گران می شود، بیشتر آن را خرید می کنیم، توضیح داد: بر این اساس بنک داران نیز خرید تخم مرغ خود را افزایش می دهد تا میزان مصرف آن بعد از آن را گرانتر بفروشند.

وی با توجه به تولید تخم مرغ مشکلی ندارد و در مطلوبترین شرایط طی چند سال اخیر به سر میبرد، بررسیان کرد: به اندازهای با مازاد مواجه هستیم که به دنبال مجوز دریافت برای ایام بعد از عید نوروز هستیم.

این فعال صنفی با اشاره به افزایش فعالیت های قنادی ها و شیرینی پزی ها بررسیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز هستیم، برای تخم مرغ افزایش پیدا می کند که این موارد نیز از جمله دیگر موارد نوسانات قیمت است.

نبی پور قیمت هر شانه دو گیاهی تخم مرغ را درب مرغ بین 40 تا 42 هزار تومان اعلام کرد و درباره آخرین وضعیت نهادهای دامی توضیح داد: ارائه دهندگان در این منطقه با مشکل مواجه هستند.

وی افزود: برخی از ارائه دهندگان حدود دو ماه است که ذرت سفارش داده اند، اما آن را تحویل نگرفته اند و برای برخی دیگر حدود سه ماه طول کشیده تا ذرت خریداری شده به دستشان برسد.

از طرفی در اولین روز روز

در مورد یک منطقه بزرگ از یک منطقه بزرگ از یک قسمت بزرگ از آب،

برای اولین بار در روز حرکت من هم اکنون قیمت کنجاله سویا در بازار آزاد به 10 هزار تومان رسیده است که در حالی که رصخ مو هو

نبی پور همچنین از افزایش قیمت جوجه یک روزه تخمین به دو برابر نرخ تصویب خبر داد و گفت: در حالی که نرخ جوجه یک روز تخمین هشت هزار تومان است قیمت آن برای تولید کننده بین 14 تا 16 هزار تومان است.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما