من نمی خواهم این مدت زمان زیادی را صرف پهپادهای سمپاش کنم. در مورد شما چطور؟

هیچ ویژگی پیچیده ای وجود ندارد و می توانید به راحتی آن را اجرا کنید. اگر از طریق پرداخت Paypal بروید، تأیید پرداخت به ایمیل شما ارسال می شود که می توانید از آن برای اهداف تجاری استفاده کنید. برخی از این بازرسان پیش‌بینی نمی‌کردند که من نمی‌ترسم به همه رؤسایشان ایمیل بزنم و زنجیره غذایی را خراب کنم. برای 6/3/2022، در اینجا نمودار اپراتورهای گواهی شده قسمت 137 توسط FSDO تفکیک شده است. قیمت ها به مرور زمان کاهش می یابد. لطفا در اطراف خرید کنید. برخی از فروشندگان پهپاد قیمت ها را به شدت افزایش می دهند. من پرسیدم چه خبر است و پاسخ او این بود که یک هواپیمای بدون سرنشین که در ایستگاه آزمایشی مجاور کار می‌کرد، چند هفته قبل علف‌کش را در مزرعه پرتاب کرده بود و او با اپراتور برای دریافت پول آن معامله می‌کرد. و موتورهای پهپاد و پروانه های هواپیماهای بدون سرنشین را بهبود بخشید تا برای مدت زمان طولانی تر پرواز، ترنس بیشتر و جریان کمتری دریافت کنید. پهپاد کشاورزی شامل پهپادهای سمپاشی کشاورزی، پهپادهای تجزیه و تحلیل محصولات کشاورزی، پهپادهای مه پاش، پهپادهای پخش کننده کود، پهپاد قطره چکان تیکوگراما و غیره است.

من تجربه دارم. به خاطر داشته باشید که یک مجموعه کاملاً جدید از شرایط و ضوابط در یک معافیت می تواند حدود 1 تا 1.5 سال از درخواست تا اعطای درخواست طول بکشد. مشاوران مجبور نیستند معاینه شوند. "من یک مشتری داشتم که در عرض 5 ماه گواهینامه را دریافت کرد." سپس شما به اشتباه فکر می کنید که همان چیزی را دریافت خواهید کرد. قبل از اینکه FAA شما را برای بازرسی نهایی گواهینامه عملیاتی هواپیمای کشاورزی برنامه ریزی کند، به گواهی خلبان نیاز دارید. دلیل این امر این است که معافیت های زیر 55 سریعتر انجام می شود (مهم است زیرا تا زمانی که معافیت شما اعطا نشده است نمی توانید بازرسی نهایی را انجام دهید) و پهپادها ارزان تر هستند. در نتیجه، پهپادهای بزرگ‌تر لزوماً طولانی‌تر پرواز نمی‌کنند، اما آن‌ها عریض‌تر، تا ارتفاع 30 فوتی برای DJI T30 و 36 فوت برای T40 اسپری می‌کنند.

عرض نوار با اندازه پهپاد در حال افزایش است.

برخی از مردم نمی دانند که برخی از هواپیماها به دلیل محدودیت بار، هرگز نمی توانند زیر 55 پوند پرواز کنند. A. بار محدود. اگر هواپیمایی دارید که می‌تواند بیش از 55 پوند پرواز کند، برای پرواز در قسمت 107، سمپاش پهپاد شما در هنگام برخاستن باید کمتر از 55 پوند وزن داشته باشد. این سمپاش با داشتن باتری لیپو قدرتمند 22000 میلی آمپر ساعتی می تواند به راحتی 1200-2000 متر مربع در دقیقه را پوشش دهد. بدون داشتن پهپاد می توانید معافیت ها و معافیت ها را دریافت کنید. آیا می توانم معافیت ها و معافیت ها را بعداً اضافه کنم یا اکنون باید آنها را دریافت کنم؟ آره. می توانید معافیت ها و معافیت ها را به گواهی عملیات خود اضافه کنید. سازگاری باتری برخی از باتری های سمپاش پهپاد را می توان در پلت فرم های مختلف استفاده کرد. به خاطر داشته باشید که فقط سمپاش پهپاد را خریداری نکنید. عرض نوار با اندازه پهپاد در حال افزایش است. کیفیت اسپری هنوز به سرعت جریان تولید شده توسط فشار بستگی دارد، اما اندازه قطرات را می توان با سرعت چرخش تغییر داد. اگرچه فلومترهای پهپاد بسیار دقیق هستند، اپراتور می تواند به طور ناخواسته پهپاد را با فشاری کار کند که کیفیت اسپری نامناسبی را برای شرایط ایجاد کند. معمولاً یک پهپاد سمپاشی کشاورزی با کیفیت بالا می تواند 1200-2000 متر مربع در دقیقه را پوشش دهد.

می‌توانید رکورد من را اینجا ببینید که «هیچ‌کدام» را در قسمتی که درباره تاریخ رشته صحبت می‌کند نشان می‌دهد. یک گروه فیس بوک در اینجا وجود دارد. در اینجا یک پهپاد سمپاشی کشاورزی پیشرفته می آید که به دلیل ویژگی های با تکنولوژی بالا شناخته شده است. من پیشنهاد می‌کنم فقط مدارک 8710-3 را فوراً بایگانی کنید و بگویید قبلاً برای ثبت شماره N ثبت نام کرده‌اید و وقتی مدارک ثبت نام وارد شد، FSDO را به‌روزرسانی می‌کنید. مرحله 5. از لیست انتظار خارج می‌شوید و FSDO پردازش شما را آغاز می‌کند. کاغذبازی پس از دریافت گواهی خلبان، FSDO را به روز می کنید. اگر ما آن را ارسال نکنیم، شما رد می شوید.

فقط یک دادخواست برای معافیت انتخاب کنید تا فوراً شروع شود تا بتوانید در سریعترین زمان ممکن به گواهینامه بهره برداری برسید. به عبارت دیگر، ممکن است اکنون یک گزینه کم‌هزینه را انتخاب کنید، اما در نهایت باعث توقف شما می‌شود یا هزینه بیشتری برای شما در پی دارد تا به دنبال تأییدیه‌های عجیب‌تر باشید تا در آینده رقابتی بمانید. اما در کوتاه مدت بعید به نظر می رسد که یک تولیدکننده محصولات خود را برای استفاده با هواپیماهای بدون سرنشین به زودی انتخاب کند. آن را می‌خواهم، بنابراین شما یک دسته باتری دارید که برای یکی از آنها استفاده نمی‌شود.

درک Sprayer Drone

امتیاز وکیل-موکل این است که مکالمات باز را تشویق کند بدون اینکه بعداً در دادگاه مورد استفاده قرار گیرد تا بتوانید مشکلات نظارتی را دریابید و اکنون آنها را برطرف کنید. حالا مثل اینکه یک دختر پیشاهنگی هستید که کلوچه می فروشید درها را می کوبید. همچنین باید از فروشنده بپرسید که آیا هزینه های ارجاعی به آنها پرداخت می شود یا خدمات را برای فروش این سرویس افزایش می دهند. اگر دادخواستی ارائه کنیم که بگوییم می خواهیم از دستورالعمل های تعمیر و نگهداری استفاده کنیم، که در حال حاضر در حال ایجاد هستند، ممکن است FAA از ما بخواهد که آنها را بررسی کنند. هیچ شخصی نمی‌تواند UAS را مستقیماً بر روی یک انسان اداره کند، مگر اینکه آن انسان مستقیماً در عملیات UAS مشارکت داشته باشد، از جمله PIC، VO، و سایر پرسنل که مستقیماً در عملیات ایمن UA شرکت می‌کنند. این بدان معناست که در حالی که هواپیماهای بدون سرنشین کاملاً جدید ممکن است قبلاً و در سراسر کشور فروخته شده باشند، DOT ممکن است در تأیید آنها کند باشد. پهپادهای 55 پوندی و سنگین‌تر باید تحت قسمت 47 ثبت شوند تا شماره N ثبت شود.

چگونه در سه قدم‌های ساده در مورد Sprayer Drone دریابیم

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ورود و مشاهده قیمت در ویترین نت.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما