مشاوره کنکور 1401 – با این نکات مشاور نیاز ندارید – کنکور کمپانی

بله شما حتما به خدمات مشاوره ای نیازمند هستید، چون که در رشته های فنی محدودیت هایی وجود دارد و دیده شده است که بسیاری از داوطلبان با اینکه در کنکور نیز نتایج خوبی کسب کرده و در انتخاب رشته هم به خواسته هایشان رسیده اند نتوانسته اند وارد آن رشته و دانشگاه بشوند، زیرا در کنکور اشتباهی شرکت کرده اند که طبق قانون اجازه اش را نداشته اند، پس قبولی آنها لغو شده است. بهترین مشاوران کنکور ایران، یا در رشته های روانشناسی و علوم تربیتی تحصیل کرده اند یا خود از مسیر کنکور تجربی وارد رشته های پزشکی، دندانپزشکی شدند. در این مقاله از سایت مشاوره کنکور دکتر معین الدین می خواهیم به طور اختصاصی به مشاوره کنکور پزشکی بپردازیم. در گذشته با توجه به اینکه دانش آموزان ابتدا در پایه اول دبیرستان با دروس مختلف آشنا میشدند، استرس کمتری را به هنگام ورود به دبیرستان تجربه می کردند. بیشترین آمار قبولی در پزشکی را داریم. انواع مشاوران برتر کنکور تجربی دیجی کنکور تجربه سالها مطالعه و خدمات مشاوره خود را در اختیار شما قرار داده و قبولی در رشته پزشکی را برای شما هموار و میسر می سازند.

این مهمه که آرامش رو برای چی میخوایم. با پر کردن این فرم ظرف 24 ساعت با شما تماس میگیریم و برای ثبت نام راهنماییتان میکنیم! من دانش آموز هنرستان هستم، آیا منم برای شرکت در کنکور به مشاور نیاز دارم؟ بسیار مهم است که در این مباحثه ذهنی، فرد کاملا با خود صادق باشد تا گزینشی آگاهانه، روشن بینانه و واقع گرایانه را به انجام برساند. ولی اگه این رمز و راز ها رو دقیق یاد بگیرین و اجرا کنین میتونین توی یه سال به اندازه کسی مثل من که ۵ سال وقت گذاشته موفق بشین ! امروزه موفقیت در کنکور بدون داشتن برنامه ریزی و مدیریت زمان امری غیر ممکن محسوب میشود و موسسات مشاوره تحصیلی و کنکور در کنار موارد ذکر شده معمولاً برنامه مطالعاتی ویژهای را به همراه بودجه بندی زمانی و درسی به داوطلبان کنکور سراسری ارائه میدهند تا مطالعه کامل هر درس و جمع بندی نهایی مطالب بهتر و با بازده بیشتری صورت گیرد. مشاور باید حتما تغییر رشته ای باشد تا شرایط من را درک کند.

در مقاله ای که در این بخش برایتان قرار داده ایم هم می توانید به بودجه بندی کنکور 1401 رشته تجربی دسترسی پیدا کنید. برای ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه ها نیز به مشاور نیاز است؟ برای انتخاب بهترین مشاور رشته تجربی باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید تا برای سال کنکور که سالی پر از فراز و نشیب است، بهترین راهنما و دوست را برای خودتان انتخاب کنید. تمام انسان ها برای انتقال اطلاعات از حافظه کوتاه مدت به میان مدت و در نهایت جهت ثبت در حافظه بلند مدت نیازمند تکرار موضوعات در فواصل زمانی مشخص میباشند و این کاریست بر مبنای پاره ای تکنیک ها که موسسه گاما روش مشاوره ای خود را بر اساس آن بنا نهاده است. برای پیوستن به تیم دورخیز تنها کافی است که فرم درخواست مشاوره را از طریق سایت تکمیل نموده و منتظر تماس کارشناسان باشید. مشاوران تحصیلی ضمن دارا بودن مهارت و صلاحیت های علمی، می توانند دانش آموزان را در جهت شناخت و نیاز های خود و همچنین رفع درگیری های ذهنی مربوط به مسائل درسی یاری نمایند و در اکثر موارد وجود یک مشاور تحصیلی سبب جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان ، رفع ضعف های درسی و مشکلات یادگیری ، ایجاد علاقه و رغبت در دانش آموزان به ادامه تحصیل و همچنین کشف استعداد نهفته در دانش آموزان شده است.

معین فلاح با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه مشاوره کنکور و مشاوره تحصیلی در موسسه آموزشی انتشاراتی بارسا، همیشه یکی از موفقترین و بهترین مشاوران کنکور در تهران شناخته شده. سبک کاری مشاور، سابقه کاری فرد و کارنامه ای که در این مدت از ان شخص حاصل شده از نکات بسیار مهمی است که بدان میبایست توجه نمود. سبک کاری مشاور ، سابقه کاری فرد و کارنامه ای که در این مدت از ان شخص حاصل شده از نکات بسیار مهمیست که بدان میبایست توجه نمود. همچنین مشاور تحصیلی با بررسی آینده شغلی مربوط به رشته ای که میخواهید انتخاب کنید می تواند کمک زیادی به انتخاب صحیح شما بکند. کسی می تواند مسیر قبولی در پزشکی را برای شما شرح دهد که خود در در این مسیر قدم برداشته و موفق شده باشد. مشاور تحصیلی خانواده را از ویژگی ها و استعدادهای کمتر دیده شدهی فرزندشان آگاه میسازد و مهارت های لازم برای موفقیت او را به آنها می آموزد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از بهترین مشاور کنکور دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما