مشاوره کنکور تجربی 1401 ✅ برنامه ریزی خصوصی

یکی از مهمترین ویژگی هایی که یک مشاور کنکور خوب باید داشته باشد این است که به دانش آموزان برنامه درسی به صورت شخصی بدهد . اگر به هر دلیلی نتوانستید با یک مشاور کنکور خوب کار کنید و میخواستید با تیم های مشاوره کنکور کار کنید ، تیمی را انتخاب کنید که به اعضایش آموزش های لازم داده شده باشد . مشاور کنکور در شیراز، باید طرح های متنوع که هر آنچه یک دانش آموز برای موفقیت لازم داشته باشد را در برمیگیرد از مشاوره و برنامه ریزی تخصصی گرفته تا داشتن پشتیبان رتبه برتر تخصصی، آزمون های آنلاین و آفلاین ، گروه گزارش کار نظارت بر عملکرد روزانه، گروه رفع اشکال درسی، کمپ مطالعه، کلاس های دروس تخصصی و … آنها مربوط به اجزای خاصی هستند که کلاس خاصی از درمان را تشکیل می دهند. اگر به درستی از این موقعیت استفاده نکنید باید یکسال دیگر هم درس بخوانید، کلاس بروید و هزینه کنید. به طور کلی مشاوره تحصیلی در شیراز باید به صورت مدام پیگیر درس و نتایج تحصیلی دانش آموز باشد. برنامه ریزی کلی خریداری نکنید !

بهترین مشاور کنکور

Crumpled Black Paper with Folds PBR Texture بنابراین به هیچ عنوان با مشاوری کار نکنید که به صورت گروهی برنامه ریزی درسی میدهند زیرا نه تنها فایده ای برای شما نخواهد داشت بلکه به شدت به روند مطالعاتی شما آسیب میرساند . برای اینکه از صرف هزینه های اضافی بالا در سال کنکور اجتناب کنید و از همه مهمتر زمان خودتان را که مهمترین و با ارزش ترین دارایی شما در سال کنکور است را برای آزمون و خطا کردن هدر ندهید به هیچ عنوان سراغ خرید برنامه های آماده برای کنکور نروید. مشاوران موسسه حرف آخر دانشآموزان را در هیچ مرحله تنها نمیگذارند و با آنالیز شیوههای مطالعه آنها و در نظرگیری شرایط زندگی آنها بهترین و مناسبترین برنامهها را برای آنها در نظر میگیرند. همچنین متقاضیان معلول و افرادی که دو سال آخر تحصیل خود را در کشورهای خارجی گذرانده اند نیز جز افراد منطقه 3 قرار می گیرند. دیده شده کسی که ادعای بهترین مشاور کنکور ایران را دارد ، زمانیکه دانش آموز سوالی در ارتباط با افزایش تعداد تست و یا اینکه روزانه چند ساعت باید برای کنکور درس بخوانم میپرسد ، پاسخی بسیار غیر علمی و سلیقه ای و بر اساس تجارب شخصی خودش در سال کنکورش میدهد .

یک مشاور تحصیلی کنکور موفق و برتر باید دارای چه ویژگی هایی بوده و چه وظایفی دارد. ابهاماتی که در رتبه های برتر قرار می گیرند و می توانند نام های برتر با ابهام باشند! باید هزینه ی مشاوره بدی یا اینکه چه میدونم دی وی دی بخری من سایت شما رو دیدم و به خودم گفتم بذار یه بار م این راهو امتحان کنم ببینم چی میشه واقعیتش اواخر دوره ی لیسانس دانشگاه موافقت کرده بود که ارشد رو بدون کنکور در همونجا بخونم ولی من علاقه ای به ادامه ی فیزیک نداشتم واسه همین نرفتم آرزومه که فیزیوتراپی قبول بشم و یکی هم اینکه میخواستم بپرسم آیا رادیولوژی هم بازار کار داره الان یا نه ممنونم از شما.اگه لطف کنید و منو راهنمایی بفرمایید یک دنیا ممنونتان میشوم. در طی فرآیند انتخاب رشته، یک مشاور حرفه ای می تواند آینده روشنی از بازار کار، ادامه تحصیل و یا حتی تغییر رشته به رشته دلخواه را ترسیم کند. دانش آموز یا داوطلب کنکوری که ساعت مطالعه بالایی در طول روز و هفته دارد اما از روش های صحیح مطالعه هر درس و روش های تست زنی آگاه نیست و یا فاقد برنامه ریزی صحیح برای کنکور است مانند راننده ای است که با قدرت و سرعت بالا در حال رانندگی است اما مسیر را اشتباهی رفته و هرگز به مقصد مورد نظر نخواهد رسید.

مسیر کنکور نیز مانند مسافرت میباشد . مشاوره کنکور در شیراز نیز همچون شهرهای دیگر یکی از دغدغههای بزرگ برای دانش آموزان و خانواده های آنها میباشد. بسیاری از مشاوران مطرح و معروف کنکور متاسفانه بعد از اینکه تعداد بالایی از دانش آموزان در طرح های مشاوره ای آنها ثبت نام میکنند به دلیل اینکه فرصت کافی برای نوشتن برنامه ریزی درسی ندارند ، شروع به دادن برنامه ریزی درسی به صورت گروهی میکنند. این روزها دیده شده که حتی بهترین مشاور کنکور هم سعی میکنند با نوشتن برنامه ریزی های یکسان پکیج هایی را بفروشند . عزیزان زیادی را دیدم که با بزرگترین مشاوران کنکور کار کرده اند اما آن مشاور کنکور از هر پنج تایم تماسی که قرار بود تماس بگیرد فقط یک یا نهایتا دوتا را تماس میگرفت . خیلی از عزیزان میپرسند که آیا اصلا نیاز است مشاوره بگیریم یا اگر مشاوره کنکور نگیریم چه اتفاقی می افتد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. مطالعه برای کنکور تجربی از چه زمانی باید آغاز شود؟ همچنین مشاور کنکورانسانی باید به شما روش مطالعه ی تک تک دروس ،نحوهی تست زنی ،انواع روش های مرور و یک برنامه ریزی تمام عیار ارائه دهد.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.